Hoe is het met de sneeuwkwaliteit op dit moment...

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

dat hopen wij ook,gaan aanstaande maandag!

Ik zit er nu en sneeuw kwaliteit is zeer matig. Ijzige pisten in de morgen maar dat wordt gelukkig weer goed gemaakt in de middag door pap sneeuw. Maar het weer is super, lekker in korte broek in de zon en dat is ook wat waard.

@Jan,
Wij waren er afgelopen weekend, toen waren de pistes ondanks het mooie weer nog superstrak. Alleen de piste waar de zon de hele dag op gestaan had werden rond 14.00 uur minder. Afgelopen maandag kon je wel al merken dat het mooie weer een beetje teveel van het goede was.
Maar daardoor is het wel weer heerlijk op het terras. Onze favoriet La Stua onder aan de chiampinoi-afdaling. Wij hebben perfect kunnen skiën en zowel de Sasslong als de Gran Risa in Alta Badia zijn super pistes om "mal richtig runter stieren"
Val gardena blijft onze favoriet

beste mensen,ik vertrek 24 maart voor een week naar Plan De gralba,hoe is de sneeuw er momenteel,als ik de berichten volg lijkt het wel al zomer daar met veel groene stukken,begin stilaan te panikeren.

Zijn net terug uit Ortisei, super week gehad (bijna te warm op de marmolada om 12uur 7gr)maar heerlijk geskied.Na 3uur waren de dalpistes buckels en pap.Verder waren er geen wachttijden,dus waren alle skiroutes en zelfs Lagazuoi met nog een uitstapje naar Colfosco vanuit Ortisei gemakkelijk te doen.Wat ons opviel is dat er veel nieuwe liften geplaats zijn.

hoe is het daar op het moment ?

Uhh, heb je het nieuws gevolgd deze week?

Ja heb ik gedaan
Maar wil weten of er niet teveel ligt

Kom er net vandaan (Wolkenstein) en aan sneeuw geen gebrek.
Afgelopen do/vr is er een flink pak gevallen en waten sommige dorpen (tijdelijk) afgesloten.
Het slechte zicht maakte skien vrijdag tot een survivaltocht, maar ook dat heeft zijn charmes.

Rob

Plaats een reactie