kirchberg top!!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

15 maart. te laat voor kirchberg?

15 maart. te laat voor kirchberg?

Gast256 op 10 dec. 2012 14:19

Normaal gesproken is Kirchberg nog voorzien van een goede laag sneeuw… begin april zou ik er zeker niet meer op gokken! Het kan wel…

Houd moed! Houd vol! Samen komen we er wel.

Nog een weekje en dan weer eens naar Kirchberg, laatste keer was in 1993 toen was het ook al elke apres-ski bal bij de londener, deze keer eens met mijn zoon gaan kijken.

Wij willen met oud & nieuw gaan skiën in het gebied waar Kirchberg onderdeel van uit maakt. Hoe zijn de afgelopen jaren de condities in die periode geweest?

Normaliter hartstikke goed; maar als heel Oostenrijk niet best is; dan zul je dat in Kirchberg ook… Maar volgend mij hebben ze er afgelopen 100jaar zelden tot nooit niet kunne. Skiën met de jaarwisseling

Addict.

Begin februari ga ik ook naar Kirchberg!

Nog een vraag over All Star Card: Is er een verbinding met de andere gebieden? Zoals bijvoorbeeld Saalbach Hinterglemm d.m.v. een bus, of moet je dan zelf in de auto stappen?

Je hoort me niet zeggen dat het niet kan, maar het wordt al wat lastiger om met de bus in saalbach/hinterglemm te komen .

Gebieden binnen allstar die echt snel en makkelijk te bereiken zijn vanuit kirchberg, zijn skiwelt wilde kaiser(brixen, elmau, westendorf) en St. Johann( overstap in kitzbuhel) daarna wordt het met bus en trein al iets lastiger/langer om andere gebieden te bereiken, en wordt de auto waarschijnlijk een betere optie… In ieder geval op tijd op weg s’ morgens.
Het gebied saalbach hinterglemm is het snelst te bereiken door bij leogang op te stappen heb ik me laten vertellen, geen eigen ervaring dus .

Wel uit eigen ervaring dat de oversteek naar skiwelt wilde kaiser makkelijk te bereiken is via de ki west lift , en ook de moeite waard om te doen , met de bus naar brixen binnen 15 minuten gaat ook erg goed, maar
Die gaan zo ongeveer ieder uur , dus een beetje op de bustijden letten .

Misschien dat er meerdere mensen zijn met ervaringen hierover? Of misschien wel andere ervaringen met bussen en treinen binnen het allstar gebied?

In ieder geval de moeite waard om een allstar te nemen , zeker als je al meerdere keren in het gebied van kirchberg ben geweest, en eens wat anders/ verder wil kijken .

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Plaats een reactie