Advies kopen ski's

Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die adviseren om te huren, voor ski’s huren ben je snel €100 per week kwijt. Een goed setje 2e handse ski’s koop je ook voor dit geld…

Voor de bovengenoemde huurpreis huur je absoluut geen topmateriaal, wil je redelijk nieuwe top ski’s huren tel dan €175

Idd wanneer je met de auto gaat is vervoer etc. Geen probleem… Sterker nog, je laat je ski’s in NL afstellen etc, wanneer je dan op locatie arriveert hoef je niet eerst naar de winkel om te huren maar kan je direct de berg op…

@Harm, helaas kan ik je linksjes niet openen vanaf mijn tablet, anders had ik je graag een advies gegeven.

Bovenstaande prijzen gebaseerd op topgebieden in Oostenrijk, oh ja 1x in de 2 tot 3 jaar een beurtje a €30 is ruim voldoende, uiteraard wel altijd ervoor zorgen dat de ski’s correct zijn afgesteld!

Ben het met je eens dat ski’s kopen een goed idee is als je vaker dan 1x gaat.
Maar je ski’s eens in de 2 a 3 jaar laten behandelen?!?!? Je moet die dingen echt wel goed waxen en toch ook wel eens even laten slijpen is mijn mening, echt een wereld van verschil!

Is het al bijna januari?

lees 1x in de 2 tot 3 weken, ervan uitgaande dat Harm 1x per jaar een week op wintersport gaat. waxen ieder jaar idd maar dit kost maar een tientje, slijpen is echt niet na elke week skieen nodig. Dit doet de verhuur ook echt niet.

Let er wel even op dat dit een topic uit 2010 is ;)

Haha niet op gelet, komt door die t*ring skifabriek spammer!

Plaats een reactie