Test verwarmde handschoenen en andere verwarmende producten

Heb net via marktplaats een paar gekocht? Van een particulier waarschijnlijk

Eg verdacht, hahaha,
Motorrijder naar het werk, ja ook swinters. 4de paar handschoenen ivm kabel problemen, telkens 2 weken voordat ik nieuwe krijg. Krijg je een beeld bij hoe dat voelt 200 km woonwerk bij rond 0 graden 2 weken lang.

Laatste paar van September, ondertussen weer een defecte handschoen en de regelaar kapot.
Ondertussen van ellende maar een 2 de paar gekocht zodat ik iig 1 paar heb om aan te doen.

De kabel kwaliteit gekozen door Gerbings is slecht en niet bestand tegen dagelijks gebruik. de connectoren vallen er gewoon vanaf.

Groeten, Ortwin Verreydt

Ik kan het me niet voorstellen, de service van Gerbing’s is top. Ik heb nu 1 keer een probleem gehad met een aansluiting en ik kreeg direct nieuwe handschoenen. Ook op internet lees ik alleen maar lovende verhalen. Heb je weleens direct contact met ze opgenomen? Zelden zo’n goede klantenservice meegemaakt.

Frank, word jij soms gesponsord door Gerbing’s?

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Dan zou ik niet in het weekend gaan lopen posten als ik daar werk. Maar nee. Ik probeer mensen te helpen en zo te zien is dat gelukt in dit topic. Sommige mensen vinden het fijn om anderen te helpen, ik ben er blijkbaar zo één.

Ik denk het wel, ik vond het ook al verdacht dat hij mijn email verdacht vondt ;-)
Service als in ik krijg nieuwe handschoenen of service als ik moet 2 weken wachten op nieuwe?

En het zijn niet alleen de handschoenen die kapot gaan. 2 weken geleden een nieuwe splitterkabel opgestuurd gekregen door Gerbings, afgelopen donderdag avond kabelbreuk. Betekent dat ik of de jas of de handschoenen kan gebruiken. Halverwege maar gestopt om de kabel te wisselen. Dus weer geen storingsvrij gebruik en weer een probleem met de bekabeling.

Ik heb de splitter opgesneden, wat blijkt… het tweelingsnoer ( goed voor luidsprekers) wordt in de fabriek op de volgende manier aangesloten… Het kleine chineesje knipt 2/3 van de koperdraden weg om vervolgens 1/3 in de connector te solderen. Daarbij gebruikt hij zoveel soldeertin dat de tin in de mantel van de kabel vloeit zodat de resterende 1/3 van de kabel helemaal niet flexibel meer is.
Ik heb Arjan van Gerbing de volgende vragen gesteld;

  1. waarom gebruik je niet silicone kabel? Dat is nl bestand tegen extreem hoge en lage temperaturen en zal dus niet hard worden bij lage temperaturen.
  2. waarom gebruik je niet een kleinere diameter koper kabel zodat je niet het risico loopt dat het kleine chineesje de resterende koperkabels beschadigd bij het knippen.
  3. waarom gebruik je geen krimpconnectoren zodat het "soldeer vakmanschap" geen invloed heeft op de levensduur van de kabel.

Geloof me je praat hier over 4/5 euro kosten verschil.
Email is de deur uit, we wachten op antwoord

Zoals ik al eerder schreef ik geloof niet dat de echte dagelijkse gebruikers niet dezelfde problemen hebben zoals ik.

Ps, de engelse post was de boodschap die ik naar elk groot verkoopkantoor in Europa heb gestuurd, inclusief Arjan Henstra in NL.

Groeten, Ortwin Verreydt

Vergeten te zeggen,
Arjan heeft mij gratis een dubbele regelaar voor zowel de handschoenen als de jas gestuurd. Deze is vanaf Vrijdag in de test.
Knoppen zijn goed te bedienen met de handschoenen, deze regelaar verminderd het aantal te gebruiken kabels. Gezien uitleg in mijn vorige post is dat een enorme plus.
De kabels in het regelkastje zijn niet te vervangen, het kastje kan niet open, de gebruikte connectoren zijn aangegoten.
Vanaf 16 nov 2012 in gebruik, ich bin gespant zouden onze oosterburen zeggen.
Ik laat wel weten hoe het nu gaat

Gr, Ortwin

Ik heb jouw tip van de verwarmde zakjes van harte aangenomen en weggegeven aan mijn personeel (dus http://www.zintuig.nl/product/169198/Heat+pad,+Scandinavisch…) Voor de terugweg vanaf werk naar huis is het inderdaad lastig, maar het is wel lekker voor tijdens het golfen en voor het opstarten in de ochtend :-). Bedankt voor je tip!

Bedankt Frank. Een week of 2 geleden heb ik ook de O2 verwarmde handschoenen van Gerbing’s gekocht en heb expres even gewacht met een berichtje plaatsen zodat ik ze eerst goed heb kunnen testen.

Nou, in 1 woord: grandioos! Vorig jaar twijfelde ik er al aan om ze te kopen maar dit jaar de knoop doorgehakt en geen moment spijt gehad. De handschoenen zijn zo warm dat ik ze nu nog op een lagere stand heb gezet. Ik weet zeker dat ze ver onder 0 graden nog steeds voldoende warmte geven. Kortom, balen dat ik ze niet eerder heb gehaald, maar dankzij je test heb ik ze toch aangeschaft. Nogmaals dank!

Een week of 3 geleden heb ik ook de handschoenen aangeschaft die jij hebt Frank, de O2’s. Ze zijn inderdaad soepel en gaan lang mee op een batterijlading. Ik ben gezegend met reuma maar dit deze verwarmde handschoenen zijn toch wel een verademing. Ik ben er erg tevreden over, zeker toen ik vanochtend mijn ruiten moest gaan krabben.

Hmm, allerlei bezoekers met positieve reacties over één product. En van die mooie omschrijvingen over de kwaliteiten van het product. Sorry hoor, maar dit is duidelijk doorgestoken kaart.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Hmm, allerlei bezoekers met positieve reacties over één product. En van die mooie omschrijvingen over de kwaliteiten van het product. Sorry hoor, maar dit is duidelijk doorgestoken kaart.

Constant op 30 nov. 2012 13:44

Dat denk ik niet.
Ik heb ze dus ook…Na lang denken want het kost nogal wat natuurlijk.
Je mag het doorgestoken kaart vinden.
Maar een ding weet ik zeker… Ik hoor daar dan niet bij…
Ik denk werkelijk dat iedereen hier voor zichzelf ‘spreekt’
Ik volg dit draadje al vanaf het begin.
Ben blij dat ik het tegen kwam.

Het valt niet te controleren, maar het is inderdaad nogal toevallig dat die rits positieve berichten van gastgebruikers komen.

Mochten jullie echt bestaan, fijn dat jullie warme handjes hebben :)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Ik ben dus gast382 van hierboven. Weet niet waarom jullie graag willen dat ik een account aanmaak maar vooruit dan maar, bij deze.

@Arends. Bedankt, het is inderdaad fijn om warme handen te hebben, maar het fijnste van alles is is dat je dingen weer pijnvrij kunt doen in de kou.

Groetjes Frans

@ Frans, welkom!:)

Het is niet zo dat we willen dat je een account aanmaakt (ik in ieder geval niet), maar je zult zelf ook snappen dat als je in een topic opeens een rits positieve reacties ziet over een specifiek product, dit een beetje argwaan wekt.

Wat betreft de handschoenen snap ik hoe fijn het is om pijnvrij te zijn. Mijn moeder heeft ook reuma en heeft het niet makkelijk met krabben en sochtends met stijve handen autorijden.

Wellicht dat ik een paar bestel voor haar bestel voor de kerst!:)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Hallo Arends. Ok, ik snap je. Maar ik snap de berichten hierboven ook. Voor mij is het een levensverbeterend product en ik begrijp dat dat voor velen ook zo is.

Ik ben Gast583 (ook van hierboven) ;-)
Vind het meestal wel prettig om ‘Gast’ te zijn op een forum…lekker anoniem.
Maar begrijp het nu ook wel dus ook maar een account aangemaakt.

Dat van die pijn begrijp ik ook heel goed en daarom dus ook de aanschaf van deze handschoenen gedaan.
Heb zelf een spierziekte en kan mij niet goed warm houden.
Koude handen zijn dan ook erg pijnlijk voor mij.

Veel mensen hebben genoeg aan dikke warme handschoenen maar ook veel mensen niet.

Hallo Frank,

Een vriend van mij werkt sinds kort bij een bedrijf waarbij hij de meeste tijd in een soort vriescel moet werken. Hij had het als ik het goed heb over ongeveer 20 graden onder nul.
Ook is het erg vochtig.
Zijn oren en voeten doen geen pijn zei hij, maar de handen wel (collega’s klagen meer over de oren en voeten).
Zouden de door jou aangeschafte Nubuck Vrijetijdshandschoenen geschikt zijn voor hem?
Ik denk hierbij ook aan duurzaamheid.

Vriendelijke groet,

Rob Schreurs

Hallo Rob. Ik denk het wel maar als je de hele dag door kratten sjouwt zullen ze wel slijten, maar dat zal elke handschoen doen. Denk dat je het beste zelf contact met ze op kunt nemen.

Groeten, Frank

Even voor de duidelijkheid (misschien ligt het aan mij dat ik niet zeker weet of ik het goed heb begrepen): zijn die O2 Nubuck vrijetijdshandschoenen/lederen verwarmde handschoenen nu dezelfde als die Gerbinghandschoenen boven in de test die Frank het beste vindt? Of zijn het twee verschillende?

Inleiding
Zoals jullie wellicht gezien hebben in een ander topic (https://www.wintersport.nl/forum/topic/50893) ben ik op zoek naar een product dat mijn handen wel goed warm kan houden. Ik heb namelijk vernauwde bloedvaten en heel erg vaak koude handen.
Allereerst, ik ben een gewone, simpele particuliere gebruiker en géén testinstituut. Mijn bevindingen zijn dus niet wetenschappelijk onderbouwd maar puur vanuit mij als gebruiker opgeschreven. De reden voor deze test is dat ik zelf een slechte doorbloeding heb en daardoor vrijwel altijd koude handen heb. Eerder geprobeerde producten zoals wanten waar een handschoen in zit, plastic handschoenen van het tankstation of latex handschoentjes onder mijn handschoenen of wanten, werken niet.
Zoals jullie hopelijk kunnen begrijpen heb ik niet alle soorten handschoenen en wanten kunnen testen want mijn bankrekening is niet eindeloos gevuld, maar ik vond het wel de moeite waard om nu voor eens en voor altijd te kijken welk product mijn handen nu eens écht warm zouden houden en was bereid daar wel wat geld in te investeren. De producten die het niet zijn geworden ga ik op Marktplaats weer verkopen om zo nog iets van mijn investering terug te krijgen.
Ik heb geprobeerd om te kijken welk product nu het meest zinvolle voor mij zou zijn in het dagelijks leven en heb hierbij goed gelet op de bruikbaarheid van het product, ongeacht de prijs.
Gerbing’s verwarmde handschoenen
Deze handschoenen heb ik van een vriend mogen lenen die ze gekocht heeft bij Verwarmde Handschoen.nl (http://www.verwarmdehandschoen.nl). Het zijn verwarmde skihandschoenen (http://www.verwarmdehandschoen.nl/s2-verwarmde-skihandschoen…) en werken op een batterij met temperatuurregelaar die in 4 standen in te stellen is. De batterij hoeft niet uit de handschoen gehaald te worden om een andere stand te kiezen. In het venstertje van de manchet zie je welke stand op dat moment je hand aan het verwarmen is. De verkoopprijs is €198,- en daarvoor krijg je levenslange garantie op de verwarmingselementen. Als ik naar mijn werk ga moet ik eerst 3 deuren door met verschillende sleutels alvorens ik bij mijn fiets in de schuur ben. Met dit koude weer zijn die stalen deurklinken ijskoud en dat heeft direct effect op mijn handen, die worden in gewone handschoenen het eerste half uur niet meer warm. Deze Gerbings handschoenen zijn van zichzelf verwarmd dus die verwarmen mijn handen in plaats van dat mijn handen zichzelf moeten opwarmen. Ik kan me voorstellen dat dit ook perfect werkt als je op wintersport even een koud biertje op het terras pakt met je blote handen. Daarna je handschoenen met verwarming weer aan en je handen zijn binnen no-time weer op temperatuur. Ze hebben aan de binnenkant rubberachtige grips waardoor je een wat betere grip hebt op de handvatten van je fiets (of tijdens het skieen natuurlijk).
Voordelen:

  • Verwarmingsdraad is niet voelbaar
  • Alle vingers en de vingertoppen worden afzonderlijk verwarmd
  • Levenslange garantie
  • Ook met -18 kun je op de hoogste stand hele warme handen krijgen (gisteren getest)
  • Verwarmen constant tot wel 8 uur
    Nadeel:
  • Beetje prijzig
    Heatpads
    Daarna zijn de heatpads (http://www.zintuig.nl/product/169198/Heat+pad,+Scandinavisch…) aan de beurt. Ze hebben me niks gekost want ik heb ze gratis gekregen als sample. De normale richtprijs zou €0,99 per stuk zijn. Deze heatpads werken door op een plaatje in het zakje te duwen. Er volgt dan een chemische reactie die warmte afgeeft. Als de chemische reactie is uitgewerkt kun je de heatpad weer opnieuw gebruiken door deze 10 minuten in kokend water te leggen. De chemische reactie kan daarna weer op gang worden gebracht. Jammer genoeg kun je de chemische reactie niet onderbreken en de verwarming dus niet uitzetten. Dat zou handig zijn voor de heen- en terugweg naar het werk. Het zijn handige dingetjes als je bijvoorbeeld aan de zijlijn staat bij de voetbalwedstrijd van je kind. Je doet de heat pads dan in je jaszak en als je ze dan vastpakt voel je een aangename warmte. Ik heb ze ook in mijn handschoenen geprobeerd en daar is het iets lastiger om te gebruiken omdat je niet zoveel ruimte hebt. Ze werken prima in je handpalm maar de vingers worden niet warm. Daarvoor dus niet geschikt. In de wanten zijn ze iets beter te gebruiken, maar het is niet ideaal. Maargoed, ze zijn dan ook behoorlijk goedkoop. Op de terugweg van mijn werk naar huis had ik wel een probleem: Geen kokend water in de buurt dus voor de terugweg zinloos. Op de motor heb ik het niet aangedurfd om ze te gebruiken. Door de druk ben ik bang dat ze knappen.
    Voordelen:
  • Spotgoedkoop
  • Worden aangenaam warm als je ze gebruikt als je bv. toeschouwer bent bij een sportwedstrijd
    Nadelen:
  • Verwarming is niet uit te zetten
  • Warmte is niet in te stellen
  • Je hebt kokend water nodig om ze te activeren
  • Verwarmen maar op 1 plek en dus niet zinvol in handschoenen omdat je vingers dan koud blijven
    ANWB thermo handschoenen
    De volgende dag heb ik de ANWB thermo handschoenen (http://www.anwb.nl/webwinkel/kleding,/herenkleding/heren-acc…) getest. Deze heb ik gesponsord gekregen van de ANWB winkel met als voorwaarde dat ik er een stukje over zou schrijven. Komende week moet ik ze weer terugbrengen. De prijs voor leden is €99,95 en voor niet-leden kost deze handschoen €129,95 en er wordt 2 jaar garantie gegeven. Het is een fijne, zachte handschoen met verstelbaar klittenband en koordje om de handschoen te sluiten. Er zit een klein batterijtje in dus ze zijn verwarmd en in 3 standen instelbaar. Je voelt de verwarmingsdraden wel zitten wat door mij als enigszins hinderlijk werd ervaren. Hoewel mij gezegd is dat dit zowel een binnen- een buitenhandschoen is zijn ze te dik om onder mijn gewone motorhandschoenen te gebruiken. Ik heb ze niet als buitenhandschoen op de motor gebruikt omdat er geen bescherming op/in zit. Wel heb ik ze een tijdje aan gehad op de snorscooter (max. 35 km/h) en vond de 3 standen (34, 39 en 44 graden Celsius) iets te beperkt. Deze temperaturen haal je wellicht tijdens het stilzitten of wandelen, maar als je op de fiets of scooter zit dan gaat de temperatuur toch omlaag, zeker met deze temperaturen.
    Voordelen:
  • Zeer licht batterijtje (59 gram)
  • Trekkoordje om handschoen af te sluiten is handig
    Nadelen:
  • Verwarmingsduur is beperkt
  • Iets te duur voor het product dat je krijgt
    Merinowol wanten
    Deze heb ik voor de schappelijke prijs van €34,95 gekocht bij ThermoKleding (http://www.thermokleding.nl/products/Devold-Grijze-Wollen-Wa…). De wanten hebben een goede pasvorm maar zien er erg saai uit. Tijdens het wandelen en fietsen zijn het goede wanten en houden mijn handen lekker warm. Op de scooter is het een ander verhaal, dan voel je de snijdende wind er door komen en zeker met de temperaturen nu (tussen de -10 en -15 en gevoelstemperatuur nog veel lager) was dat geen pretje. Ze zijn prima om ook ónder andere wanten te dragen. Nadeel is dan dat de wanten wat in elkaar aan het ‘schuiven’ zijn en je dus niet meer zo’n goede feeling hebt met hetgeen je op dat moment vasthoudt (een scooterstuur bijvoorbeeld) en dat wil nog wel problemen geven met het gasgeven.
    Voordelen:
  • Goede prijs
  • Lekker warm voor op de fiets of tijdens het wandelen
    Nadelen:
  • Saai uiterlijk
  • Niet warm genoeg voor op scooter
    Handschoenen met zilver
    Diezelfde dag op de terugweg heb ik de handschoenen met zilver gedragen. Ze kostten me €24,95 per 2 paar en heb ze gehaald bij Koudehandenenvoeten (http://www.koudehandenenvoeten.nl/koude-handen.html…). Ik moet zeggen dat ik hier in eerste instantie heel veel van had verwacht, vooral omdat het voor mensen met de ziekte van Reynaud die net als ik een slechte doorbloeding in de ledematen hebben wordt aangeraden. Wat een teleurstelling. Ik lees her en der het volgende: "“Raynaud-syndroom*: minimaliseert lichaamswarmteverlies door 95% actieve energiereflectie. Zilver activeert de doorbloeding.” Maar mijn vingers zijn af en toe ijskoud en dood. 95% energiereflectie is leuk, maar als er geen energie in de vingers zit werkt het dus niet of nauwelijjks, is mijn ervaring. Je moet ze elke dag wisselen omdat vuil en vet wat van de handen afkomt de werking zou verminderen. Geheid dat ik dat constant zou vergeten.
    Voordeel:
  • Goedkoop, voor 2 paar
    Nadelen:
  • Doet niet wat het beloofd
  • Moet elke dag gewisseld worden
    Warmawear handschoenen
    Gekocht voor €69,95 bij Thermokledingplaats (http://www.thermokledingplaats.nl/warmawear-tecsense-verwarm…). Leken me in eerste instantie erg op de Gerbing’s lijken. Ze zitten lekker en een vernuftige feature is de tecsense vinger die op de handschoen zit zodat je ook je touchscreen van telefoon of navigatie kunt bedienen en het wissertje op de vinger om je skibril of vizier van je helm mee te wissen als er vocht op zit. De verwarming werkt redelijk maar ook hier weer voel je de verwarmingsdraden lopen wat niet plezierig is als je iets stevig vast moet pakken (stuur van je scooter of motor). Nog een nadeel is de korte batterijduur; met veel geluk haal je 2 uur maar op de site staat dat je de verwarming steeds aan en uit kan zetten, maar dat is in de praktijk erg onhandig en te bewerkelijk.
    Voordelen:
  • Speciaal stukje om touchscreen te bedienen
  • Wissertje aan de vinger
    Nadelen:
  • Korte batterijduur
  • Heeft maar 1 verwarmingsstand
    Conclusie
    Zoals gezegd heb ik gekeken naar de voor mij meest geschikte optie en heb daarom vooral gekeken naar de kwaliteit, en niet naar de prijs. Dan staan de Gerbings verwarmde handschoenen met afstand op nummer 1. Het voordeel is dat Gerbing’s een 7V en 12V productlijn heeft. De 12V wordt aangesloten op de accu van het voertuig zoals een motor of scooter en de 7V werkt alleen op batterij die in de manchet van de handschoen verdwijnt. Hierbij heb je dus geen kabels nodig. Gerbing’s heeft ook verwarmde wanten, verwarmde motorhandschoenen, etc. dus er is voor ieder wat wils. De Gerbing’s verwarmde skihandschoen is een goede allrounder want je kunt er mee wandelen, fietsen, op de bromfiets rijden en op de motor en hij geeft warmte af aan je handen terwijl met gewone handschoenen en wanten je handen en vingers eerst zelf warmte af moeten geven. Als je zoals ik vernauwde bloedvaten hebt dan geven mijn handen en vingers maar minimale warmte af dus Gerbings is dan wel ideaal. Een heel stuk onder de Gerbing’s komt de Warmawear handschoen op de tweede plek. Voornamelijk de tecsense vinger en het wissertje heeft mij doen besluiten deze handschoen boven die van de ANWB te zetten, ondanks dat je bij allebei de verwarmingsdraden enigszins hinderlijk voelt zitten. De ANWB handschoen komt daarmee op de derde plek want zij hebben maar 1 type verwarmde handschoen en daar moet je het mee doen, terwijl Warmawear ook verschillende verwarmde handschoenen heeft. Op de vierde plek komen de merinowol wanten. Dit is gewoon een lekkere want voor het wandelen en fietsen maar lost mijn probleem niet op als ik er al met ijskoude vingers in ga. Op de vijfde plek komen de handschoenen met zilver omdat ik hier hoge verwachtingen van had maar deze totaal niet waar kon maken. Logischerwijs komen de heatpads op de laatste plaats. Dit is gewoon een handige warmhouder voor je handen als je ze in je jaszak stopt maar in wanten of handschoenen onpraktisch.
FrankWasman op 4 feb. 2012 16:22

Hallo Frank,

Dank je wel voor de uitvoerige test! Nu heb ik wel een vraag voor je betreffende de verwarmde handschoenen. Zijn die batterijen niet zwaar bovenop je handschoen of voel je daar weinig van?

Hallo Gast262. De S2 en de O2 zijn qua materiaal een andere handschoen, maar qua verwarming hetzelfde.

Hallo Gast365. Ik persoonlijk voel er weinig van. Natuurlijk zou het altijd beter zijn als ze 0 gram zouden wegen maar dat kan nu eenmaal niet, dus om dan tóch verwarmde handen te hebben neem ik het graag op de koop toe dat er een klein beetje gewicht op mijn hand zit.

Beste Frank,
bedankt idd voor het uitvoeren van de test.
Ik begrijp dat je niet de thermogloves http://www.thermo-soles.nl/c-1340635/thermo-gloves-informati… hebt getest.
Ik heb zelf voor op de motor gerbing’s T5 (geloof ik, in elk enkel op de accu werkend). Deze werken in combinatie met mijn verwarmde handvaten erg goed.
Helaas heb ik niet de hybride handschoenen gekocht.
Ik heb de thermogloves gekocht voor op de fiets en tijdens de wintersport. Deze handschoenen passen erg goed onder een andere handschoen, maar ik heb er nu al vaak problemen mee gehad. de warmte wordt niet homogeen afgegeven, op sommige plekken erg heet op andere minder warm. ook was na een tijdje breukjes in de warmte kabels, waardoor bv de duim helemaal niet meer werd verwarmd.
En recent is ook nog de oplader stuk gegaan wegens een kabelbreukje.

Ik ben op zoek naar andere handschoenen, want zonder verwamde handschoenen is skien en ook fietsen naar werk erg vervelend door de pijnlijke handen.

Nog even een vraag over de S2 en de O2, de handschoen is dus anders? Heeft een van de twee een betere windwering? Want dan kan de verwarming wel hetzelfde zijn, maar als er bij een van de twee een betere isolatie is door bv een goretex laag, dan koelen die wel minder af.

Hallo Gast037,

De O2 is naar mijn mening meer windwerend dan de S2, omdat de O2 gemaakt is van nubuck leer en de S2 is gemaakt van textiel stof, dus dit laat sowieso al meer wind door dan leer.

Groeten, Frank

Graag wil ik, vrouw met niet zulke grote handen, weten of eventueel de Nubuck Ultra handschoenen ook voldoen. Je schreef nl dat je vrouw ook last van koude vingers heeft. Ben reuze benieuwd, want na het lezen van je blog ga ik ook maar een paar (weliswaar dure) Gerbings aanschaffen. Ik vind ze alleen niet elegant, maar in dit geval breekt nood wet. Wil er ook mee langlaufen, dus misschien zijn de H2 voor mij een optie.

Hallo Gast399,

Ik denk dat je het beste even zelf contact met ze op kunt nemen. Die Nubuck Ultra’s werken niet op een batterij, geloof ik. Ik ben niet thuis in hun hele assortiment dus het beste kun je zelf contact met ze opnemen: http://www.verwarmdehandschoen.nl/contact

Hallo,

Door een operatie van een aneurysma op mijn aorta heb ik een prothese ingepland gekregen. Helaas sluit deze de hoofdslagader van mijn linkse arm voor 2/3 af. Hierdoor heb ik snel last van koude niet bruikbare vingers. Mijn rechtse hand heb ik als kind verloren bij een ongeval. Ik ben dus volledig op links aangewezen om mij te behelpen. Zolang ik binnen zit is er geen probleem. Maar ik ben een carnavallist, met name dj op een wagen. Ik heb dikke handschoenen om mijn vingers warm te houden maar dan kan ik mijn installatie niet bedienen. Ik ben dus op zoek naar handschoenen die warm en dun zijn . Het kleinste dat ik moet hanteren is een draaiknop van 1.2 cm doorsnee. Kan iemand mij hier raad in geven.

Gast968. Je kunt op hun website http://www.verwarmdehandschoen.nl/ kijken maar voor zo’n specifiek geval durf ík je niet te adviseren want ik ben geen kenner en ik ken zeker niet al hun producten, dus ik wil je niks verkeerds adviseren. Neem dus even contact met hen op.

Plaats een reactie