Ben ik debiel? vd pot gerukt? geef het een naam...

Echt WTF? de ‘R’ in de maand komt eraan… Wat betekent dat?

  • Frequentie bezoeken wintersporters.nl / wepowder nemen toe
  • Wat zijn de nieuwe films?
  • Kijk alvast (volledig overbodig) op de webcams
  • Waar valt de eerste sneeuw Snow-forecast.com…
  • Wanneer kan ik mijn ski’s laten service’n ?
  • Waarom heeft mijn zomervakantie leesboek over fotografie een post-it op de pagina over sneeuw fotografie?

Mijn vrouw, bij het zien van de wintersporters.nl achtergrond, schreeuwt vanuit de andere kant vd kamer we moeten #$%^ nog op zomer vakantie…

We gaan naar Italië, ik weet nu al dat ik zodra ik voorbij Basel rijd mijn ogen naar boven gaan: ‘zie ik sneeuw?’

Ben ik debiel? of gewoon verslaafd?

Zoals Morris van Wepowder zou zeggen: #Stoked! Winter 2012/2013 kan niet wachten!

Seriously snow addicted family!

Gewoon verslaafd net als mij

Beide denk ik, maar ik kijk de hele zomer door op de webcams dus wat ben ik dan wel ???

Ik denk gezien de activiteit op het forum deze afgelopen maanden dat het er in Nederland en Belgie zo’n 30 man zijn met dit probleem.
Lang niet genoeg om voor deze afwijking medicijnen voor te ontwikkelen. (tja er is maar een medicijn…)

Misschien kan onze adminstrator aangeven hoeveel unieke hits de slechste dag had?

Hier het zelfde "probleem".

Maar ik vind het een heerlijk "probleem". Ik heb gewoon het hele jaar voorpret. Heerlijk toch!!! :)

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

gelukkig heb ik lotgenoten en nu ik dit lees voel ik me niet meer zo alleen ,
Bedankt

^^ bovenstaande kwam van mij ,( moet het nog ff leren he )^^

he-ho lets go

Lol@ gast356 Haha

Seriously snow addicted family!

Ik ben ook al zover. Elke dag even een paar fora bekijken, weersverwachtingen afspeuren naar sneeuw etc. Wintersportvakantie 2e helft van januari is inmiddels ook definitief vastgelegd.

vakantie al vastgelegd in April :-p

Seriously snow addicted family!

Nog maar 4 maanden, al op 2/3e dus :)

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

HAHAHA, Schitterend en vooral leuk om vast te stellen dat ik niet alleen zo gek ben :-)

Mijn laatste skidag in Europa was in juni, vorige week en de week ervoor skiëde ik door de diepe poeder in Chili. Ik ski bijna 9 maanden per jaar, en nu in de skiloze maand september kijk ik stiekem al op weersites om te kijken wanneer de temperatuur omlaag gaat.
Ik denk, al zie ik de facebook updates, en mailtjes (“Hee Rogier, komende winter eens daar of daar gaan skiën”), van vrienden ‘we’ best met velen zijn.
Ik hoef er helemaal geen medicijn tegen, de verslaving is gewoon te lekker ;-)

Click. Click. Peace

Heel normaal

Fijn, een praatgroepje… :D

Ik heb er zelfs last van op het strand bij 35 graden :s

Ik heb er zelfs last van op het strand bij 35 graden :s

Niels op 25 aug. 2012 14:02

Ik zie het niet als last, heb me er lang geleden al bij neergelegd. Het medicijn is voor mij de zomer. Telkens kijk ik er weer tegenop om af te kicken maar uiteindelijk vind ik de zomer dan ook wel prettig. Tegen de tijd dat dat medicijn uitwerkt begint de sneeuw weer te vallen :)

Idem! Mijn omgeving begint het wel normaal te vinden en heeft er dit jaar soms zelf al wat last van ("zijn er al vroegboekacties?", "wanneer vertrekken we de eerste keer dit jaar, november?",…)

Perfect normaal dus!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Vooral mijn collega’s worden er gek van… Ik zit altijd geintjes over het weer te maken dat het te warm is, terwijl mijn collega’s kou-kleumen zijn… haha

Verder in de pauze snowboard films kijken op youtube/vimeo, etc…

Volledig normaal … jij kan er ook niets aan doen dat ongeveer 99.999999% van de wereld debiel is :).

De jongste maand heb’k zelf ook:

  • weersites terug opgepikt
  • wintersporters opgepikt
  • bindingen weer in orde gemaakt
  • skies geprept
  • gletschertocht gepland
  • etc

@ Harm, zeker fijn praatgroepje!

Vanochtend weer de hele ochtend VRT gekeken (webcams van Feratel) en ik zag ja ik zag… sneeuwvlokjes op de voorspelling op Hintertux :)

http://www.wetter.at/wetter/sport-freizeit/ski-wetter/oester…

Seriously snow addicted family!

Geen last van, de zomer is toch ook tof? Alleen vervelend als je in het begin of het einde van het seizoen gaat, dan kan je de rest van het seizoen alleen maar jaloers naar de feratelbeelden kijken smorgens.

Geen last van, de zomer is toch ook tof?

Mathijs op 25 aug. 2012 18:43

Ja je moet van ze alle twee kunnen genieten vind ik.

doe ik ook wel, beetje op de motor rijden beetje varen, maar de "R" in de maand zit er weer aan te komen dan gaat het kriebelen!

Seriously snow addicted family!

Ik ben nu aan het studeren voor de herexamens en heb m’n macbook aan een grote monitor hangen met daar een applicatie op draaiende van een haardvuur met knispergeluiden. Kwestie van de gezellige kerstfeer al eens boven te halen ;).

Die laatste lift halen...

Ik ben blij dat ik een aantal jaren teug het MTB-en heb ontdekt, daardoor is de "druk" er wel vanaf…
maar daarvoor vond ik zomers altijd zwaar vervelend.

Ik krijg idd de indruk dat het er toch wel meer dan 30 mensen zijn. Nog even en we hebben een zetel in de 2e kamer:
-Kunnen we een wet doorvoeren dat als er een sneeuwdump is iedereen een paar dagen vrij krijgt.
-iedereen gratis seizoenspas naar keuze.

Mijn familie wordt soms gek van me. In de winter praat ik over de winter en in de zomer praat ook over de winter. Ze vragen me wel eens of het nooit verveelt. En …Nee, het verveelt nooit! Elke dag even lekker op deze site kijken, naar feratel kijken en filmpjes kijken…Joepie!!!

-iedereen gratis seizoenspas naar keuze.

martijn op 25 aug. 2012 22:24

Voor!

Seriously snow addicted family!

@ Jeffrey, sorry jongen, ik heb dit al 38 jaar en het gaat niet over, dus leg je er maar bij neer en GENIET er enorm van. Wij hebben net een nieuw dak op ons huis en kan niet wachten tot dat er weer 11/2 m sneeuw op ligt zoals afgelopen winter. Bij ons huis staat een webcam dus kan de eerste vlokken zien vallen, vanaf oktober elke dag ff kijken ;)

Dienten Die Alte schule

Tsja, en dan wordt er hier thuis gezegd: “het regent, kan je de zolder niet een beetje opruimen?”
Dat doe je dan braaf, en kom je vervolgens je ski’s en schoenen weer tegen… zucht… afdwalen in gedachten etc…

@elly goed dan leg me er maar bij neer… ;)

Seriously snow addicted family!

Plaats een reactie