Residence Kristall

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Top bedankt voor de info. Gelukkig geven ze sneeuw op deze week.

Zou je nog kunnen aangeven welke gondel het is, waarnaast die ligt?

Ik gok de Schattberg - Xpress 1 . dat is namelijk de enige gondel waar een zwarte piste onder ligt

Jip, de schattberg xpress!

Weet iemand wat de inrijhoogte van de overdekte parkeergarage van residence Kristall in Saalbach is? Onze auto heeft een hoogte van 2 meter, dus voordat we gaan boeken, willen we graag weten of we erin kunnen rijden. Alvast hartelijk bedankt voor de tip.

Tja geen idee, maar mijn Caddy paste moeiteloos onderdoor. zelf ben ik 1.88 mtr en kwam niet in de buurt van het dak!

Wij zijn er nu en gaan jammer genoeg al morgen naar huis!! De parking ligt naast het hotel en kan met grote en hoge auto betreden geworden!!
De kamers zijn nagelnieuw!! Er is een bar waar het pas (feestje) begint om 22h! Als je de straat oversteekt heb je een spar en bakkerij. Een beetje verder de straat heb je genoeg keuze aan apres-ski hutten!

De pisten zijn perfect, diepsneeuw genoeg voor wie dit wilt, … Gewoon een toplocatie!

hartelijk dank allebei voor de info, nu weet ik zeker dat ik het hotel kan boeken! het klinkt allemaal heel goed.

Wij zijn er nu en gaan jammer genoeg al morgen naar huis!! De parking ligt naast het hotel en kan met grote en hoge auto betreden geworden!!
De kamers zijn nagelnieuw!! Er is een bar waar het pas (feestje) begint om 22h! Als je de straat oversteekt heb je een spar en bakkerij. Een beetje verder de straat heb je genoeg keuze aan apres-ski hutten!

De pisten zijn perfect, diepsneeuw genoeg voor wie dit wilt, … Gewoon een toplocatie!

Gast132 op 8 feb. 2013 19:45

Weten jullie of er ook ergens in het gebouw de mogelijkheid is om spullen te wassen?

Goedemiddag,

Heeft iemand van jullie al in het 3-kamer appartement (type Penthouse) geslapen? Hoeveel bedden staan daar?

Mvg,

Björn

Plaats een reactie