Waar kan je skiën tot het hotel?

ik weet dat je Oostenrijk verkiest, maar in Avoriaz kon je letterlijk binnen skieën; de achteringang lag hoger op de piste, had klapdeuren en van die sneeuwmatten…eenmaal binnen klik je de binding los :) die luxe heb ik wel nooit meer gehad sindsdien…

Val Cenis, Valfréjus

Ik zoek een gemoedelijk hotel met goed eten en wellness faciliteiten waar je kan skiën tot “de ingang”. Het hoeft geen mega skigebied te zijn. Wie heeft er tips?

op 1 okt 2012 21:36

Obertauern is the place to be. Bijna elk hotel aan de piste. Liften onderling allemaal op de skies te bereiken. Super daar

Hotel Schillerkopf in Burserberg (brandnertal). Ik ben er gisteren nog even langsgelopen om te kijken of je echt tot het hotel door kon skiën. Dat kon.

Ik denk dat TS sinds 2012 iniddels wel een accommodatie gevonden heeft ;-)

🏂

Vorige week nog in Königsleiten geweest, je kunt daar met de blauwe 52 piste of rode 51 piste tot net boven de hotels uitkomen. Zeker een aanrader!

Pray for Snow!

Ik denk dat TS sinds 2012 iniddels wel een accommodatie gevonden heeft ;-)

Martin9 op 28 feb 2016 08:49

oeps . Maar ik vind de reacties toch wel leuk om te lezen. Wij zoeken ook accommodaties in Oostenrijk aan de piste.

Hotel Gran Risa in La Villa. Beter gebied krijg je niet aan je voordeur en het heeft een uitstekende wellness. Prijs/kwaliteit is prima, maar het is natuurlijk geen koopje (logisch, gelet op het gebodene).

Obertauern is the place to be. Bijna elk hotel aan de piste. Liften onderling allemaal op de skies te bereiken. Super daar

BARTSKI op 28 feb 2016 08:30

Jammer van het gebied alleen… Na twee dagen heb je het daar gezien (ik verdubbel de tijd die ik er over deed…).

Plaats een reactie