Skiën tot aan je hotel (Oostenrijk)

Ik zoek een gemoedelijk hotel met goed eten, een zwembad en wellness faciliteiten waar je kan skiën tot "de ingang". Het hoeft geen mega skigebied te zijn. Wie heeft er tips?

Berwang hotel Kaiserhof (of als je wat wilt lopen tussen bed en tafel: Thannelerhof) of hotel singer (volgens mij aan de kant van de meest gangbare pistes)

euh... doen!?

zauchenseehof in zauchensee je kan zo de kelder inskien…korter kan niet.
hotel lamark in hochfugen ook hetzelfde skien tot aan de deur…

In Kitzbuehel, Aschau kon je tot aan het hotel skien. voor terug te vertrekken moest je wel even de bus nemen. een heel pitoresk dorpje!

In Obergurgl en Hochgurgl kun je bijna altijd tot de ingang van je hotel of appartement skiën. In Hoch Sölden trouwens ook.

Soortgelijk topic was er al afgelopen week. In veel skigebieden heb je accomodaties die direkt aan de piste liggen, dus het hangt er ook een beetje van af wat je wilt. In St.Christoph am Arlberg schijnen veel accomodaties aan de piste te liggen. in Damüls ook (hoort bij het skigebied van Mellau-Damüls), in Wald im Pinzgau (Zillertal Arena) en inderdaad Obergurgl, Hochgurgl en Hochsölden. Maar ook in andere gebieden heb je zulke hotels. Als Welness wilt kun je trouwensook uitstekend naar Bad Kleinkircheim. Dara heb je 2 Thermaalbaden, heerlijk om te combineren.

Ik zoek een gemoedelijk hotel met goed eten, een zwembad en wellness faciliteiten waar je kan skiën tot "de ingang". Het hoeft geen mega skigebied te zijn. Wie heeft er tips?

Wietse op 10 okt. 2012 21:13

Ik wil een auto op benzine, met 4 banden en een stuur. Airco mag ook. Wie heeft er tips?

Oftewel, jouw vraag kan 100.000 antwoorden opleveren. Wees of wat specifieker (gebied, regio, sneeuwzekerheid etc) of doe zelf even wat moeite.

Bij ons in Mittelberg in Kleinwalsertal kan je skiën tot het hotel. zwembad, sauna, zeer sneeuwzekergebied met 120km piste. je moet maar eens een kijkje nemen op onze site!

mvg
jochen
-spam-

Gast387, waarom reageer je als de vraag je niet aanstaat?

Plaats een reactie