Skiweekend december met de bus?

Ben al een tijdje aan het kijken naar een skiweekend in december voordat de drukke kerstweek begint, maar kan geen busreis vinden die voor een weekend op en neer rijdt. Iemand hier misschien een tip!

Een weekend van vrijdag tot zondagavond ? Nee daar gaat geen busorganisatie voor rijden en van uitgaande dat de eerste skigebieden minimaal 800 km van Utrecht liggen.
Gewoon met het vliegtuig, en zelf een hotel boeken klaar is kees

Je kunt ook met de trein gaan. Een busoplossing zou ik niet weten. Succes

http://www.josk.be/programma

hier is er een van donderdagavond tot maandagochtend.
Wel opstappen in Antwerpen (BE)

je kunt nog kijken bij sunweb vrijdagavond 3 dec weg dinsdag morgen weer thuis weet niet zeker of er nog plaats is in de bus maar je kan er altijd even voor bellen wij gaan met 2 personen met skipas bus en 2 overnachtingen voor nog geen 180 euro daar kan je zelf niet voor rijden

dan zit je trouwens in val thorens

Hoi Edwin,

Reis van VT zie ik er niet meer bij staan maar je kunt nog wel op 2 december naar Les Deux Alpes. Kosten voor een weekend zijn € 115,25 obv 2 personen, inclusief skipas, halfpension en busreis!
Iemand ervaring met Hotel le Sherpa en les deux Alpes, vind het wel erg laag geprijst?

hoi edwin, ik ben jaren lang met franzsportreizen uit duitsland op reis geweest die gaan vanaf november voor 4 dagen . zeer leuk en gezellig prijs is goed en super hotel. ga volgende week zelf met de auto met 3 vrienden. http://www.franzsportreizen.nl … groeten andre.

Ben al een tijdje aan het kijken naar een skiweekend in december voordat de drukke kerstweek begint, maar kan geen busreis vinden die voor een weekend op en neer rijdt. Iemand hier misschien een tip!

op 16 nov. 2010 15:29

Ik ga zelf al jaren met een groep skien naar Les 2 Alpes. Dit jaar van 13 t/m 17 december.
Het arrangement omvat busreis RC , hotel halfpension en 3 dagen skipas. Bij voldoende deelname (25 pers)gaat de reis door. Op dit moment hebben 17 deelnemers zich opgegeven.

GK

Je komt wel 2 jaar te laat ;-)

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie