Val Thorens 4-1 t/m 13-1

Hoi allemaal,

Ik ben een jonge meid van 19 jaar.
Ik heb een skireis geboekt naar Val Thorens.
Voor het eerst ga ik helemaal alleen op vakantie.
Ik vroeg me af of er meerdere mensen rond deze tijd daar heen gaan!

groetjes!

Helemaal alleen??

Helemaal alleen ja! Zou met een vriend op wintersport gaan. Maar die moest om financiële redenen afzeggen. En ik laat mijn wintersport niet voorbij gaan. Dus lekker enthousiast in me eentje erheen! :D

https://www.wintersport.nl/forum/topic/76584 kijk hier even bij wie er in die periode daar zit

Dienten Die Alte schule

En als je dan een profiel aanmaakt kun je diegenen die gaan via je inbox een rechtstreeks persoonlijk bericht sturen.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

thnx!

En als je dan een profiel aanmaakt kun je diegenen die gaan via je inbox een rechtstreeks persoonlijk bericht sturen.

Frank op 27 nov. 2012 16:02

ja probeer ik, maar krijg maar geen bevestiging op me mail…

Dan moet je om hulp roepen bij Yo-han… eigenlijk hopen dat ie dit leest. Je kunt je vraag over inloggen ook stellen op https://www.wintersport.nl/forum/topic/64185

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Dan moet je om hulp roepen bij Yo-han… eigenlijk hopen dat ie dit leest. Je kunt je vraag over inloggen ook stellen op https://www.wintersport.nl/forum/topic/64185

Frank op 27 nov. 2012 16:07

dankjewel!
Ga ik doen!

MiTi en SPAM zijn in week 2 in Les Trois Vallées.

aanmelden is gelukt! :D

En om een beetje een beeld te krijgen van “Wie is wie” van de harde kern hier op het forum, kijk maar eens in het gelijknamige topic in de Stube: https://www.wintersport.nl/forum/topic/27817?page=6…

Welkom, Renske.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

bedankt guys!

Wij zitten diezelfde week met 18 jongeren tussen de 18-24 jaar in Val Thorens. En verder ga je er genoeg Nederlanders tegen komen.

Maar sowieso dapper dat je je wintersport niet door andere laat verpesten. Hoe heb je het eigenlijk qua reservering, kamer en vervoer geregeld? Mag je nu alleen opdraaien voor alle kosten?

110% snow addicted

Inderdaad top dat je dit doet!!

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

ik ga met een vriend van 12 tot 19 januari dus mischien komen we elkaar 1 dag tegen e.
Je zal er wel volk genoeg leren kennen.

Wij zitten diezelfde week met 18 jongeren tussen de 18-24 jaar in Val Thorens. En verder ga je er genoeg Nederlanders tegen komen.
Maar sowieso dapper dat je je wintersport niet door andere laat verpesten. Hoe heb je het eigenlijk qua reservering, kamer en vervoer geregeld? Mag je nu alleen opdraaien voor alle kosten?

Sander op 27 nov. 2012 21:25

okee gezellig!!
Ja het is wel idd iets duurder dan als je met een groep gaat.
Maar het is te doen.
Ik heb via husk geboekt. Heb er een busreis bij en zij hadden ook dat je kon kiezen voor alleen 1 persoon.

ik ga met een vriend van 12 tot 19 januari dus mischien komen we elkaar 1 dag tegen e.
Je zal er wel volk genoeg leren kennen.

florian op 28 nov. 2012 00:40

Daar ben ik ook niet bang voor!
Het is leuk om te weten dat er rond die tijd genoeg mensen zitten! :D
wie weet haha

Moet je op zaterdagavond maar enkele mensen wegwijsmaken in het uitgaansleven van Val Tho :p

Moet je op zaterdagavond maar enkele mensen wegwijsmaken in het uitgaansleven van Val Tho :p

Gast434 op 30 nov. 2012 21:00

hahaha dat komt wel goed :D

Moet je op zaterdagavond maar enkele mensen wegwijsmaken in het uitgaansleven van Val Tho :p

Gast434 op 30 nov. 2012 21:00

hahaha dat komt wel goed :D

Renske op 30 nov. 2012 22:45

heerlijk ;) vorige post moest ook al ondere deze naam zijn, maar blijkbaar was er ergens wat fout gelopen ;)

Moet je op zaterdagavond maar enkele mensen wegwijsmaken in het uitgaansleven van Val Tho :p

Gast434 op 30 nov. 2012 21:00

hahaha dat komt wel goed :D

Renske op 30 nov. 2012 22:45

heerlijk ;) vorige post moest ook al ondere deze naam zijn, maar blijkbaar was er ergens wat fout gelopen ;)

Marcozzz op 30 nov. 2012 23:28

haha maaakt niet uit toch!
haha Gezelligg :D

Plaats een reactie