Gratis Android App voor run 's opnemen ZONDER dataverkeer

mijn laatste posts m.b.t. de app staat niet in het goede Topic namelijk in de Iphone App topic vandaar dus even dit nieuw Topic voor de android gebruikers onder ons.

De snowciety app is dus zonder data te gebruiken en neemt je run op met snelheid, aantal uur op de piste, aantal km etc.
tevens kun je ( wel data voor nodig ) zien waar je vrienden uithangen op de piste, ondersteunt volgens de ontwikkelaars alle skigebieden over heel de wereld!!

zodra je de app opent blijt hij continu laden, hierover heb ik dus even contact gezocht met de ontwikkelaars van de App. ik kreeg snel en duidelijk binnen een dag netjes antwoord, dus voor de android gebruikers onder ons lijkt me dit een zeer geschikte en fijne App. onderaan vind je nog een screenshot van hoe dat de app eruit zou zien zodra je een run hebt opgenomen, deze kun je dus ook opslaan en een volgende opnemen en thuis pas uitlezen.
zie onderstaande E-mail conversatie:

Beste

Waar kan ik de kaarten vinden van de gebieden?
En kan ik mijn gebied alvast instellen waar ik naartoe ga, of komt deze pas
tevoorschijn als mijn gps zich daar bevind?

Mvg


Hey Danny,

Momenteel zie je inderdaad pas de kaarten en het gebied op het moment dat je er bent. We willen dit snel aanpassen, zodat je ook vooraf kunt genieten van de sneeuw en mogelijke afdalingen die je straks kunt doen.

gr

Timan


Beste Tim,

Dank voor je antwoord, hier is dus echt alleen gps voor nodig om je run op te nemen en de kaart te tonen?

Kortom als ik mijn data verkeer uitzet kan ik nog gebruik maken van de app, met uitzondering natuurlijk van het delen via facebook en dergelijke?

Mvg


Je kunt de app inderdaad volledig gebruiken zonder data om op te nemen. Als je de kaarten wilt bekijken of wilt zien waar je vrienden zijn heb je data nodig. Dat kan natuurlijk prima in de lift of in een restaurant als je even wifi hebt. Gelukkig krijgen steeds meer skigebieden wifi dekking.

Het delen van je opgenomen track en het sharen naar Twitter/Facebook gaat automatisch als je de app opent met wifi, ook als je eerder op de dag je track hebt opgeslagen.

gr

Timan


einde conversatie

screenshot:

null

je kunt dus ook (helaas data voor nodig) zien waar jou vrienden zich bevinden op de Pistes

null

don't count the days, make the days count !

Bedankt voor de tip! Maar eens uitproberen met kerst :).

Serfaus

Ziet er inderdaad goed uit, zojuist geïnstalleerd. Een aantal jaren geleden heb ik gebruik gemaakt van Satski, was toen een betaalde versie (weet niet of dit nu nog zo is?). Dit werkte ook prima, de functie om te weten waar je vrienden waren zat hier echter niet bij.

Daarnaast heb ik ook gehoord dat het in sommige gebieden mogelijk is om met je skipas naderhand in te loggen en te kijken waar je overal bent geweest, hij geeft dan een overzicht met tijden en een plattegrond wanneer je steeds bij de liften bent geweest. Ook leuk om te zien.

hi Bart,

Satski heb ik ook gebruikt allen dan de (on)betaalde versie van de (Black) market :D
echter kan ik Satski nu niet meer vinden in de market, daarom dat ik ben gaan zoeken naar een ander goed alternatief en bij SNowciety uitkwam.
veelbelovende APP en gratis ook.

ik geloof dat je de ski pas van Winterberg kan uitlezen maar weet dit niet zeker.
maar een real time snelheidsmeter is wel vele malen toffer.

don't count the days, make the days count !

Mooie app om routes buiten de piste te tracken :-)

When life gets too complicated.... SKI

zojuist nog even gecheckt maar hij is er dus ook voor Apple Iphone.

don't count the days, make the days count !

Als de “waar zijn je vrienden” functie goed en nauwkeurig werkt is het wel een mooie toevoeging aan de al vele tracking app’s die ik al op mijn telefoon heb staan.

Het komt toch regelmatig voor dat we als groep voor verschillende routes en pistes kiezen en zo af en toe elkaar even kwijt zijn. Hoor graag jullie ervaringen hiermee de komende winter!

Snow!

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze app en wat is het resultaat ervan?

Rossignol Ski Persuit. Alles wat je zoekt, zonder dataverbruik!

iski track er is ook een leuke App (android) Je moet je wel registreren (is gratis)
Registreerd Max snelheid, gem snelheid, aantal km geskiëd, aantal km in de lift, hoogteverschillen, laat je route op googlemaps zien. Je kan je gegevens uploaden naar de site ( vb 's avonds in het hotel) waardoor je wordt opgenomen in de ranking. Hierdoor kun je je gegevens ook via tablet en pc bekijken door in te loggen.

Ik gebruik zelf runkeeper en Snowciety… maar de app van skiline kan je inloggen met je skipas en dan volgt hij je ook…http://www.skiline.cc/home eerst even gratis registeren…

nog 5 weekjes en dan mag ik mijn apps weer gebruiken…

Plaats een reactie