Sneeuwhoogte app

Hallo,

Nou heb ik sinds vorig seizoen met veel plezier de sneeuw-app van wintersporters op mijn telefoon staan (altijd leuk om jezelf lekker te maken) maar zit ik een beetje met het volgende:

Als in pushberrichten aan zet krijg ik minstens een keer per dag bericht dat er sneeuw is gevallen… Op de hintertux gletsjer of kaprun! Heel erg leuk natuurlijk, maar dit zijn niet de plaatsen die ik ingesteld heb… Dat zijn namelijk Scheffau en Flachau. Waar ik dan weer geen berichten van krijg…

Heb ik iets verkeerd gedaan, of ligt dit aan de app? Ik heb een iPhone.

@Lisan, dat is vervelend, heb je wel de laatste versie van de app geïnstalleerd?

Mocht je de laatste versie al geïnstalleerd hebben, zou je het dorp "raggal" toe willen voegen aan je favorieten? Dan kunnen we op die manier bekijken welke favorieten je nog meer hebt ingesteld.

Gek op Vorarlberg

Dit probleem had ik ook met mijn iPhone. Ik had de app onlangs weer geinstalleerd, twee gebieden ingevoerd (St. Anton am Arlberg en Winterberg), maar kreeg alleen de melding dat er sneeuw was gevallen op de Hintertux gletcher. De Hintertux stond helemaal niet in mijn favorietenlijst. Daarna heb ik hem maar gedeinstalleerd.

Heb hem weer opnieuw geinstalleerd, kijken wat hij doet…

@VanRoyal, dat klinkt als hetzelfde probleem. Zou je voor ons het dorp "marul" willen toevoegen?

Gek op Vorarlberg

Wij hebben dit probleem nog niet eerder van gebruikers doorgekregen, mochten er meer iPhone bezitters zijn met dit probleem meld dit a.u.b. in dit topic.

Gek op Vorarlberg

Marul is toegevoegd.

Marul is toegevoegd.

VanRoyal op 3 dec. 2012 15:00

Thanks, we gaan het meteen even checken.

MAND!

Ik ga raggal nu ook toevoegen. Moet ik de pushberichten weer aanzetten? Doe ik dat ook meteen

Door simpelweg de app even af te sluiten en opnieuw te openen zou het probleem nu opgelost moeten zijn. Excuses voor de eventuele overlast.

MAND!

Gewoon uit interesse: wat was het probleem precies?

Sinds de laatste update van de app gebruiken we een nieuwe database voor notificaties en tijdens het synchroniseren van oude en nieuwe favorieten bleven de oude staan. Al het oude word nu netjes opgeruimd.

MAND!

Duidelijk. Bedankt voor de snelle service :)

@Lissan, push kan weer aan. We hebben zojuist alle oude records opgeruimd.

Gek op Vorarlberg

Supersnel geregeld, top! Hopen dat nu alles inderdaad naar behoren werkt. Duimen voor nog meer sneeuw dus

ik heb een samsung galaxy Y duos, en daar kan ik m niet op downloaden:(

Certified ski-boy, glijbewijs

Plaats een reactie