maatje(s) voor skiweekend

Hallo,

Ik ben op zoek naar een of meer personen die zin hebben om een lang weekend te gaan skieen/boarden.

Zelf board ik maar met een skier op pad vind ik net zo prima. Wel is het fijn als je een beetje ervaring hebt, ik ben zelf semi-gevorderd tot gevorderd.

Ik dacht er aan met de bus te gaan, kun je 's nachts lekker dutten en de volgende morgen fris op de piste. Met de auto vind ik ook oke, maar dan liever niet te ver weg (Oostenrijk?) en met meerdere mensen kunnen rijden.

Mijn insteek is vooral veel de piste op en relatief weinig apres ski. Ik ben niet vies van een borrel op zijn tijd, maar dan wel als de pistes dicht zijn… :-) Overigens kan ik me prima aanpassen aan een reisgenoot die eerder de kroeg in gaat, kun je vast mijn biertje bestellenE!

Ik ben 'n vrouw van 39, getrouwd, met kinderen. Zou het leuk vinden om met 1 of meer vrouwen of een gemengde groep op stap te gaan.

to snow or not to snow?

Durf je niet meer mee naar Val Tho eind april ? :D

https://www.wintersporters.be/forum/topic/78904

hello! ik ga boarden van 29/12 tot 5/1. Ik ging dit doen met ne maat, maar die kan wegens omstandigheden niet mee. Ik ga naar les 3 vallees, brides-les-bains. Iemand geintresseerd om mijn maat te vervangen voor 300 euro (verblijf + skipass)
grtz

Hoi Lena,

Ik (vrouw, 37, getrouwd, 2 kinderen) kan me op zich goed vinden in je oproep! Ik ben een gevordere skiër, met voorkeur voor een busreis en van 's ochtends vroeg tot de laatste lift op de piste te vinden. Echter ben ik niet echt voorstander van een weekendski, aangezien de prijzen bijna net zo hoog zijn als bij een week. Dat vind ik dan een beetje zonde. Staat weekend voor jou vast of zou je ook een week kunnen?
Ik zal deze post blijven volgen! Ik kan namelijk nog niks toezeggen aangezien ik vrijdag met mijn gezin naar de sneeuw vertrek en geen idee heb hoeveel we gaan uitgeven en of er dan nog een tripje voor mij overblijft :-) Maar de interesse is er zeker! Ik hou het in hier in de gaten! En over twee weken weet ik meer.
Groetjes!

Durf je niet meer mee naar Val Tho eind april ? :D
https://www.wintersporters.be/forum/topic/78904

Robin op 14 dec. 2012 22:53

Heey, dr. dre, jazeker wel, maar het duurt me nog veel te lang! Dus ik hoopte voor die tijd ook nog een tripje te maken! :-)

to snow or not to snow?

@Gast 932 ik zal geduldig wachten! :-) Qua profiel zijn we in ieder geval een match. Ik snap je overwegingen over de prijs. Ik heb een sterke voorkeur voor een weekend omdat het veel makkelijker te regelen is ivm het thuis blijven van man die moet werken en onze kleine kinderen. Maar misschien is er een week te regelen, dat weet ik ook pas begin januari overigens. Veel plezier nu vast en dan hoor ik het wel.

Mochten er nog andere geinteresseerden zijn: laat het vooral weten.

to snow or not to snow?

Hey , ik "sven"(man 30 jaar ,getrouwd en 2 kinderen ) ga met mijn gezin in de paasvakantie naar mayrhofen maar zou graag ook al eens een korte trip vroeger maken omdat het al begint te kriebelen .Ben een boarder die gevorderd is en vooral voor de fun gaat op de piste , beetje zwerven tussen pistes door zonder gevaarlijke toeren uit te halen en ook redelijk paar pistes doen , ik stop nu en dan ook es voor rustig te zitten maar ben niet echt een apres-man

Ik zou graag zelf met auto rijden (firma) en liefst een weekend (lang weekend ) donderdagavond vertrekken ,vrijdag/zaterdag/zondag de piste op en in de late namiddag zondag terug naar huis .
Voor mij hangt er vooral veel af van de prijs , het moet relatief goedkoop zijn en toch een mooi sneeuwzeker gebied voor die periode .

ik houd deze topic ook in de gaten moest er iets concreet worden …

Hoi Lena,

Wanneer wil je een weekend weg? Op zich wil ik ook nog wel een paar dagen skiën, liefst een week.
Voorkeur een auto. Ik ben 37 jaar en ski vele jaren.

Hoi allemaal,

Persoonlijk heb ik een voorkeur voor de bus, gezien dat je toch 's avonds/'s nachts zult moeten reizen om er drie dagen uit te halen (bv. vrijdag/zaterdag/zondag). Dan heb je lekker geslapen en sta je 's morgens vroeg fris op de piste (maar misschien is deze ervaring erg persoonsafhankelijk, ik ben nogal een slaapkop die overal wel een dutje kan doen. Ik heb wel eens 8 uur achter elkaar in de bus liggen slapen, zonder wakker te worden, haha.)

Overigens heb ik wel ervaring met rijden in de bergen, ook met sneeuw en met sneeuwkettingen, dus ik schrik er niet van terug. Als je om de beurt met zijn drieen of vieren kunt rijden, dan kunnen de bijrijders lekker maffen.

Als we met de auto zouden gaan heb ik wel voorkeur voor de wat makkelijker aan te rijden bestemmingen.

to snow or not to snow?

hello! ik ga boarden van 29/12 tot 5/1. Ik ging dit doen met ne maat, maar die kan wegens omstandigheden niet mee. Ik ga naar les 3 vallees, brides-les-bains. Iemand geintresseerd om mijn maat te vervangen voor 300 euro (verblijf + skipass)
grtz

jonas verhamme op 15 dec. 2012 01:11

Ik had je al een PM gestuurd, graag reactie :)

Hoi Lena,
Ik ben Martijn. Ik ben van plan om 10 jan of anders 17 jan een weekend te gaan skieen in Oostenrijk. Liefst met de bus. Wat dat betreft heb jij hetzelfde idee las ik. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Ik wil eigenlijk lekker 3 dagen skieen en hou daarna wel van apresski.
Laat maar weten of je interesse hebt.

Hoi Lena,
Een lang weekend skieen, ik sluit me graag aan.

Ik ben een vrouw van 40 jaar, 2 kids.

De bus vind ik prima. Zelf ga ik vaak met de trein.
Je stapt om 19.00 op in Utrecht en om 7.00 sta je in oostenrijk

Ik hoor het graag!

Ik ben een man van 32 heb een patner en 2 kinderen en ben verslaafd aan skien. En zoek iemand of meedere personen om mee te gaan skien omdat hrt rond deze tijd aardig begint te kriebelen.

Hoe reageer je op iemand? Gr berry man van 32

Wat een hoop reacties er bij! @Mark, dank voor je aanbod maar de periode waarin jij gaat (ging) kon ik niet.
Laten we kijken naar de mogelijkheden voor januari. Jammer dat de meeste reageerders geen profiel hebben, misschien een idee? Dan kun je elkaar namelijk een PM sturen…
Groet, Lena (niet ingelogd…)

Hoi Lena,
Ik ga binnenkort een weekend op wintersport. Ik heb al een bericht geplaatst in deze topic op 20 december. Als je meer wil weten stuur mij een PM.
Martijn

Hoi Lena,

Ik heb je een PM gestuurd!

Groetjes!

hallo,

@Salju, ik heb je geantwoord!

Voor de overige reageerders: ik zie persoonlijk af van een skiweekend met de auto. Vanwege tijdgebrek komt de bus me veel beter uit, omdat ik pas aan het eind van de middag dan vertrek. Als ik 's nachts auto moet rijden, dan wordt het de volgende dag echt afzien op de piste.

Ik kijk dus naar een weekend met de bus, donderdag vertrek, maandag weer thuis, liefst niet te duur want ik ga later dit seizoen waarschijnlijk nog een keer.

Groeten!

to snow or not to snow?

Hoi Lena,

Ik heb je weer een PM gestuurd!
Groetjes!

Mocht iemand nog willen reageren: ik zie er voor nu even van af om een weekend te gaan, omdat gisteren de beslissing is gevallen om toch nog een echte week wintersport te realiseren. Mijn plan om een weekend in januari te gaan staat dus in de ijskast. Wel jammer, want ik kan eigenlijk niet wachten om mijn board onder te binden! :-)

Groetjes

to snow or not to snow?

Ik wil wel een weekend weg met de bus in het weekend van 12 februari naar bijv val frejus incl bus app en skipas voor nog geen 200 euro wie gaat er mee,

Dit is wel een erg oud topic!
Maar ik ben wel benieuwd waar je dit soort aanbiedingen vindt Bert. Ik heb nog nergens eens weekend met de bus gevonden :-(

Plaats een reactie