16 feb tot 23 feb

Hoi

Ik zoek een reisgenootje die graag mee wil gaan skieen of snowborden. Heb nog geen ervaring. Maar het lijkt mij ontzettend leuk om een keer te gaan doen. Werk in het onderwijs ben dus aan de week van 16 feb tot 23 verbonden.
Het maakt mij niet zoveel uit waar we heen gaan. Ik een vrolijke meid van 23.

Grtz Miekk

Ben dan al weg, in het ZIllertal!

Go with the snow!

Dat is de vraag niet Mattz… ;)

Ik rij dan naar St Anton am Arlberg (Oostenrijk).
Al had ik wel het plan vrijdag overdag al te gaan en ergens een overnachting te nemen die avond…

Lib tech met Flow my way in the snow

Hoi Gast618,

Ook ik wil diezelfde week op wintersport, wegens werk in onderwijs.
Ben geen beginner meer daarom heb ik ook al gereageerd op bericht van Stijn: https://www.wintersport.nl/forum/topic/93114
Misschien kunnen we iets regelen met z’n drieeen of meer man, mocht je nog geïnteresseerd zijn.

Groetjes,

Hoi
Ik heb nog niemand. Het lijkt mij wel gezellig om wat te gaan doen met ze drieën. Ik heb net een account aangemaakt. Zodat we wat makkelijker informatie uit kunnen wisselen. Ik ben benieuwd! Kan jij je gegevens naar mij toe sturen?

grtz Miekk

Hoi Annemiek,
Ik heb me ook maar even aangemeld.
Hoe het allemaal werkt met prive-berichtjes sturen moet ik nog even uitvogelen.
Groetjes,
Ik was gast618 en ben nu GJH

Oeps foutje, ik was gast270.

Hai allemaal,

Ik zit momenteel aan 16 t/m 23 februari te denken.
Daarnaast zou ik ook bijv 9 t/m 16 of 16 t/m 23 maart nog een weekje willen gaan.
Ik ben 30 en een gevorderde snowboarder. Ook apres ski en lekker uit eten vind ik heerlijk.

Ik heb op het wereldwijzer forum voor de week van 16 t/m 23 februari al iemand gevonden en het lijkt ons leuk om met een groepje te gaan.

Tot nu toe met zijn 2, een gevorderde en een beginnende snowboarder. Ik hoor graag meer over jullie plannen voor 16 t/m 23 februari.

Groeten Laura

Hey,

Ik had ook al een oproepje gelanceerd (https://www.wintersport.nl/forum/topic/93114) en GJH verwees me ook door naar dit forum… Week van 16 februari zou me ook wel passen.

Laura, heb je al gekozen waar je naartoe wil ? Ikzelf heb eerder een voorkeur voor Oostenrijk (of Zwitserland).

Groetjes,

Stijn

Hoi. Laura kan jij ook een account aan maken. Dan kunnen we wat makkelijker dingen met elkaar uitwisselen. Verder lijkt mij het leuk om met een groepje te gaan! Ik hoor van jullie.
Grtz Miekk

Hai,

ik heb inmiddels ook een account aangemaakt.
Ik ben een echte Frankrijk fan, maar Oostenrijk, Zwitserland en Italie vind ik ook prima.
Meer wat eigenlijk het voordeligst is en graag een niet al te klein gebied.

Laura

Ik heb ook zoveel zin!!
31 jaar ervaren boarder!

Als het St. Anton wordt dan laat het me weten!
Ik hoor het wel!

Ha GJH en rest,

Ben ook even aan het kijken voor snowboardmogelijkheden in de voorjaarsvakantie.
Ben 30 jaar en zo’n 3 jaar snowboardervaring…
Hoor het graag als er concrete plannen zijn!

Zal dadelijk ook even account aanmaken.
Voor nu: dorine90@hotmail.com

Plaats een reactie