Skimaatje(s) gezocht rond maart

@Wessel, ik ga met alles akkoord als ik maar ga misschien Le Grand Massif(FR) of St. Anton(AT) ook een optie met het oog op offpiste?

Hoe kom je nu opeens bij 7 maart? Ik stelde de eerste week van maart voor, naar oostenrijk en Inge, Jan Judith, Jos, en jij ook (wessel) gingen daarmee akkoord. Uiteraard wil ik deze datum niet opdwingen ofzo hoor, je bent natuurlijk vrij om andere data voor te stellen :) Alleen komt voor mij de eerste week erg goed uit in verband met mijn werk, dus ik hoop dat andere met mij de eerste week willen gaan! (van 2 tot 10 maart of 1 tot 10 of 1 tot 9. etc).
Even voor de duidelijk: wie wil er mee de eerste week (ongeveer 2 t/m 10 maart), en wie liever een andere week?

Dan had ik het verkeerd begrepen. De datum maakt op zich niks uit. 1 tot 10 lijkt me dan het leukst (lekker lang skiën :) ) Frankrijk had bij mij de voorkeur ivm de hoogte, grootte van het gebied en de vele uitdagendere afdalingen.

Ik vind het allemaal prima! Pas me wel aan! Heeft iedereen zijn of haar mailadres verstuurd naar Jan?

Ik heb nog maar van een paar mensen een bericht gehad. Ook ik was uitgegaan van de eerste week maart. Ik zou persoonlijk wel liever naar oostenrijk gaan. Maar das even kijken wat de rest allemaal wil.

Jan

Ik ga ook met alles akkoord maar het lijkt mij het beste om effe een meeting te hebben om knopen door te hakken kwa land, gebied, budget van de personen, data en vervoer… Tenminste als ik mee mag

;-)

Lijkt me inderdaad ook wel prettig om iedereen eerst te hebben gezien voor we elkaar de hersens gaan inslaan ;)

Ik heb een helm :-)

Stuur dus even allemaal je email naar jan!

Hey,
Na jaren met m’n vader en zus te hebben geskied hebben zij deze winter andere plannen gemaakt. Zodoende ben ik dus op zoek naar een ski maatje voor ergens in maart. Ik heb nog geen datum vastgelegd en ben daar nog behoorlijk vrij in qua werk.
De planning is als ik die dan toch moet maken :) 10 dagen in een groot skigebied (Les Trois Vallées of Portes du Soleil bijv.). Man/vrouw, boarder/skiër maakt me niet uit.
Ik ben 25 jaar en ben een semi- tot gevorderde skiër die toch vooral voor het skiën gaat en de apres-ski vaak aan zich voorbij laat gaan. Het liefst pak ik de rode en zwarte maar af en toe een blauwe is ook helemaal niet erg :).
Qua vervoer heb ik een auto als dat het beste uit komt en ik woon in het midden van Nederland.
Lijkt het je leuk of wil je meer weten, ik hoor het graag.

Wessel op 28 dec. 2012 23:11

Hallo,

Ik (21 jaar) ben ook nog op zoek naar een skimaatje. Jullie interesses bevallen mij wel. Ik sta al op de ski’s sinds mijn 5e. Ik neem meestal rode pistes. Voor blauwe ben ik ook altijd in. Zwarte, mwa dat hangt er een beetje om. Ik ben zelf o.a. in Kirchberg, Saalbach Hinterglemm en Flachau geweest. Apres skiën hoeft van mij niet. Voor de gezelligheid ben ik best bereid om eens een keer ’s avonds ergens naar toe te gaan maar dat hoeft van mij niet elke middag/avond.

Ik heb alleen 1 probleempje. Ik werk in de ouderenzorg en dus onregelmatig. Ik zou het heel leuk vinden om met z’n allen een keer wat af te spreken. Dan ga ik even op mijn werk kijken of ik die week van 2 tot 9 maart nog vrij kan krijgen. Ik doe mijn best maar zekerheid heb ik niet. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. Ik zou het sowieso al erg leuk vinden om wat andere mensen te ontmoeten die ook van skiën enz. houden.

Ik woon zelf in het westen/midden van het land. Zal ik mijn email ook doorgeven aan Jan?
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes, Linda

Geef maar door :)

Hoi,
Ook ik ben nog op zoek naar mensen om mee te gaan skiën. Ik ben 22 jaar en ski sinds de basisschool. Overdag sta ik graag op de (blauwe of rode) piste en daarna vind ik het gezellig om een drankje of een spelletje te doen maar tot diep in de nacht feesten hoeft van mij niet zo. Het skigebied maakt mij niet zoveel uit, zolang er maar genoeg leuke pistes zijn en het niet al te duur is.
Ik kan in februari of de eerste helft van maart, dus 2 t/m 9 maart komt voor mij goed uit. Jullie ideeën klinken erg leuk dus ik sluit me graag aan bij de mailgroep. Ik zal mijn e-mail adres doorgeven aan Jan.

Groetjes, Jitske

Hoi, ook ik ben op zoek naar een leuke groep waar ik me bij aan kan sluiten. Ik ben een beginner en zou in de eerste week van maart kunnen. Ik zal Jan een mailtje sturen.

Groetjes,
Yvonne

@Jan, heb je inmiddels alle mailadressen? Volgens mij is de groep inmiddels behoorlijk groot!

ik heb van een aantal mensen een adres ontvangen. deze hebben als het goed is een mail van mij gekregen.

Hoi mensen,
Ik heb toch besloten om met een groepsreis mee te gaan. Ik wilde toch graag in februari gaan.
Succes met jullie reis!

Hallo mensen,

Ik wil ook heel graag op wintersport 2 maart t/m 9 maart 2013. Wel heel graag met de bus aangezien ik geen auto heb met winterbanden. Ben redelijk ervaren.Ga makkelijk van blauw en rood af. En als ik een uitdaging zoek ook van zwart. Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk.

Groetjes,
Myrna

Myrna

Ik bedoel natuurlijk met de bus gaan. ;-)!

Myrna

Hoi Myrna, we zijn via de mail verder gegaan, stuur even je email adres naar jan als je mee wilt!

Groetjes,

Bram

hallo bram, hoe is het met je idee afgelopen? en welke week is het geworden? nog plek over wellicht? grt johan

Hoi Bram (en de rest…)

Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het is afgelopen.
Hoe groot is de groep, waarheen en wanneer.

Jammer dat ik niet eerder op het idee was gekomen om op dit forum te kijken, maar voor volgend jaar zie ik zo’n groep al die van jullie wel zitten!

Veel ski plezier begin maart!!!
Angela

Hoi Johan en Angela,
We hebben uiteindelijk met 8 mensen in een restaurant afgesproken om te kijken of het klikte en wat voor wintersport iedereen voor ogen had. Dat was eigenlijk heel gezellig en daarom is iedereen vervolgens op zoek gegaan naar geschikte gebieden en accommodaties. We hebben nog een tweede keer afgesproken om een keuze te maken uit de gevonden accommodaties. Jammer genoeg zijn er om verschillende redenen een aantal mensen afgevallen. Dit was echter niet omdat het niet klikte of dat we het niet eens konden worden hoor! Met de mensen die nog over zijn, gaan we 2 t/m 9 maart naar le grand massif in Frankrijk. We hebben een appartementje gehuurd maar er is geen plek voor nog meer mensen. Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Groetjes, Jitske

zo tof dat er blijkbaar nog zoveel mensen zijn die een ski/ snowboardmaatje zoeken netals ik. MIJn vriend vind wintersport wel ‘aardig’ en gaat 1xperjaar met me mee omdat ik zo aandring. Mis het echter wel om mijn passie, want dat is wintersport wel zo’n beetje van me, met iemand te delen.

Zelf ben ik een gezellige, spontane meid van 25jaar die wel houdt van wat actie. man, vrouw maakt me helemaal niets uit.

van 15 t/m 24maart ga ik zelf richting serre chevalier maar wellicht aan het einde van het seizoen in een mooi sneeuwzeker gebied met een flinke dosis voorjaarszon. Heerlijk.
Verder heb ik weinig eisen. Liefst niet al te duur.

Mijn naam is trouwens Anouk.

groetjes!

Ik zie dat de wintersport inmiddels geboekt is.
Jammer dat ik net iets te laat aanhaakte.

Ik hou dit zeker in mind voor een volgende x.

groetjes en heel veel plezier met zn allen in le grand massif!

Plaats een reactie