Piste kwalificaties

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flims - Laax - Falera

Kan iemand mij vertellen hoe de blauwe pistes zijn in LAAX, Flims? Goed te doen of soms stukjes rood erdoor?
Ik vertrek donderdag naar flims, en maak me een beetje zorgen over de piste kwalificaties (blauw rood etc…) begin maart ben ik westendorf geweest en vond blauw echt soms pittig en sommige rode juist goed te doen. Normaal ski ik met ski leraar / groepje maar nu in mijn eentje en hoop dus niet op pistes die stukjes dieprood zijn maar voor de rest blauw.
4e x skiën voor mij.

*bericht bewerkt door MountainHugger op 24 mrt 2018 14:06

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Veel hangtaf van het weer. Is het warm dan kunnen blauwe pistee door het vele gebruik moeilijker zijn dan bepaalde zwarte pistes op het zelfde moment.

Ik heb niet zoveel gezien van Laax (helaas was het gebied een paar dagen dicht omdat er teveel sneeuw was gevallen), maar ik vond het opvallend makkelijk. Blauw is echt blauw.Vooral de blauwe dalafdalingen naar Flims (die echt prachtig is!) en Falera zijn erg makkelijk en leuk om te doen. Als het warm is zullen ze aan het eind van de dag wel een stuk lastiger zijn misschien, lekker vroeg beginnen dan. Veel plezier!

Plaats een reactie