sneeuwkettingen verplicht?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Feldberg

hallo, ik heb gehoord dat sneeuwkettingen verplicht zijn bij sommige bergen, ik heb dat opgezocht, en blijkt waar te zijn. is dat bij deze berg ook nodig?

Het lijkt mij wel makkelijk om sneeuwkettingen mee te nemen. Als je in een sneeuwbui terrecht kom, wil je wel sneeuwkettingen om doen. Veel te gevaarlijk. In duitsland is het wel verplicht met winterbanden te rijden (mischien niet verplicht, maar bij aanrijding kunnen ze jou de schuld geven)

Op de website : http://www.liftverbund-feldberg.de staat of je een winter uitrusting nodig hebt voor op de weg. Hiermee bedoelen ze de sneeuwkettingen

Het verbaast me nog steeds dat dit onderwerp nog steeds vragen opwerpt.
Ik dacht dat het stilaan zeer duidelijk moest zijn, onder de wintersporters.
Als je gaat skiën , met de wagen. Voorzie deze dan van goede winterbanden. En, zeker zo belangrijk, neem kettingen mee! Zorg dat je wagen klaar is voor de vrieskoude. Ook je sproeiwater, en natuurlijk goed werkende ruitenwissers! Zorg dat dit gewoon een standaard wordt. Zorg voor veiligheid!

hoe zet je een sneeuwketting op je band?

niekie Van den Berg, dit is sterk afhankelijk van de kettingen. Lees de gebruiksaanwijzing van je kettingen even of stel je vraag specifieker.

I even pee standing sideways...

MET JE HANDEN!!!

Plaats een reactie