Met de bus van Les 2 Alpes naar Alpe D'Huez

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les 2 Alpes

Wij gaan met een groep vrienden in December/Januari richting Les 2 Alpes. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met de bus van Les 2 Alpes naar Alpe D’Huez te gaan? En zo ja hoeveel tijd kost mij dit?

Je kunt ook met de helicopter vanaf Altiport Alpe d’Huez - L2A. Heb ik een paar jaar terug gedaan (ochtend heen en middag terug) voor ongeveer 70e. Skipas van Huez was voor 1 dag in L2A geldig, dus dat scheelde weer.

Dat is helemaal niet zo duur en een leuke ervaring

Vorige winter in L2A geweest.
Wij wilde ook een dagje naar AdH.
In L2A een kantoortje van een busmaatschappij (VFD L2A ofzo) gevonden die naar LdH rijdt. Helaas reed die dienst maar op 2 of 3 dagen per week ofzo en wij waren al te laat.
Het kantoortje was gelegen aan de Av. de la Muzelle vlak bij de kruising met Rue du Cairou en Chemin du Cloutet.
Ik meen dat een retourtje rond de €10 kostte. In ieder geval niet meer dan €20

@Gast547: Ja dat was zeker een leuke ervaring. We hadden het chalet ook bij Altiport, dus zo vanuit huis met de ski’s de helicopter in. De vlucht is vrij kort maar dan sta je wel gelijk midden in L2A in het skigebied. Erg cool! :)

Meer info hier:

Dit zou de site van het bedrijf moeten zijn maar ik zag niet zo gauw boekingsinfo:

? links vallen weg. Dan maar even zelf googelen voor de liefhebbers.

@Gast674 Niet geregistreerde gebruikers kunnen inderdaad geen links plaatsen. Om te vaak voorkomend misbruik te voorkomen.

Click. Click. Peace

Boeken van de bus op woensdag en donderdag via de website van Transalitude

Ga ook naar Les Deux Alpes met skipas voor 6 dagen, deze geeft 2 dagen recht op bezoek Alpe d’huez, en heb nu ontdekt op het internet dat de helicoptervlucht dan ook met reductie is!! Voor maar €26,- p.p.!!!Staat niet op website van de skipasverkoop, en is ook niet duidelijk of je het gelijk bij de koop van de skipas moet betalen of ook nog later kunt bijboeken.
Ik ga het in ieder geval proberen uit te zoeken…vertrekken 15 maart…houd jullie ervan op de hoogte!
Kan het nu al niet meer afwachten.

@onbekend
Ik zit in l2a vanaf 13 maart tot 16 maart. misschien komen we elkaar tegen na u vlucht, ik hou de ogen open voor de helicopter :p

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Ik heb anderhalve week geleden 70eu pp retour betaald.

Enkel wij hadden de pech dat het smiddags te mistig was en moesten met de bus terug zonder geld teruggave.

De heli doet er 3:30min en de bus 1.5u :(

Je kan dit reserveren bij de hoofd skipas kassa in het dorp achter de jandri express.

PowPow!

Plaats een reactie