parkeren in Tignes Val Claret

Dit onderwerp gaat over de bestemming Tignes - Val d'Isère

Hallo, kan iemand mij vertellen of er een parkeergarage is in Tignes Val Claret en wat de kosten (per dag?) zijn?
of moeten we in het lagere Le Lac parkeren?
Ik heb geen idee, ben er nog nooit geweest namelijk!

Van 16/3 t/m 19/3 verblijven wij in Tignes Val Claret.
Alvast bedankt.
groetjes, Nina

In Val Claret heb je zowel een openlucht parking ofwel een overdekte parking hogerop in het dorp.
De prijzen zijn voor beide parkings hetzelfde.

http://www.tignes.net/nl/praktische-informatie-47.html…

Bedankt voor je reactie.
Na m’n vraag hier heb via de site van Tignes info opgevraagd. In de parkeergarage Golf zou ik een plekje moeten reserveren, kosten €45 van zondag t/m woensdag.

Hey Nien ,
kan je mij vertellen wat de conditities zijn , wij vertrekken namelijk 12/4 maar als ik het weerbericht volg zal het nu wel heeeel snel dooien … zou de afdaling naar le lac dan nog kunnen open zijn ?

Groetjes Kenneth

Ik denk dat je in deze tijd vh jaar de condities per week niet met elkaar kan vergelijken… Ik was er van 16 tm 19 mrt. Alleen maar zon gezien. De terugkeer pisten in val Claret en le lac waren nog te doen maar als je niet erg geoefend bent is het loodzwaar, hopen en bulten met papsneeuw… Hogerop was het zeker van 9 tot 14 uur nog goed te doen. Wij gingen vanaf tijdstip rustig afdalen terug naar val Claret.
Er is na onze short skibreak volgens mij nog sneeuw gevallen?
Maar goed, in ieder geval, in die paar dagen merkte ik zeker achteruitgang van de condities. Desondanks topdagen gehad.
Groetjes

Plaats een reactie