schouder stuk... tips voor wandelroutes?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Tignes - Val d'Isère

Ben deze week in fitness en ben gisteren gevallen. Helaas klein breukje in mijn schouder waardoor t skiën wel klaar is…

Maar niet getreurd, t is prachtig weer en wandelen gaat goed. Iemand tips voor mooie wandelroutes in de buurt? Evt kan ik ook sneeuw-schoen-onderbind-dingen kopen (hoe heet dat?).

In tignes lukt niet zoveel te zijn. T meer in tignes ben ik al over en rond geweest. De pistes wandelen kan, maar liever iets zonder al teveel mensen.

Vanuit t onderste deel van tignes ben ik al een pad tegengekomen dat richting t lager gelegen meer lijkt te gaan. Maar dan zijn sneeuwschoenen wel handig.

Maar mogelijk zijn de kansen in val d’isere wat groter? Iemand tips?

Wellicht vd, achterin (heet le fornet) omhoog en tochtje maken rondom klavier de pissaillas en col de l’iseran. Zou wel advies/begeleiding vragen bij skischool indien je ook de gletscher er in wilt betrekken, alhoewel het daar redelijk mellow terrein betreft.

Edwin van Riel

De skischolen bieden alleen tripjes van 3 uur aan. Ik wil wel de hele dag op pad… Ik zoek nog even verder

Begeleid of zelfstandig? Niveau, kennis en ervaring?

Edwin van Riel

Nog een wandeling met je vrienden aan het eind van de middag? Vin chaud er achteraan, pizza’tje…

*bericht bewerkt door GiGi op 07 feb 2018 17:22

Plaats een reactie