restaurant

Dit onderwerp gaat over de bestemming Tignes - Val d'Isère

Naast een enorme skiliefhebber ben ik ook een lekkerbek…vind het heerlijk om 's middags lekker te lunchen, liever niet in een grote vreetschuur. Heeft iemand nog goede tips voor het gebied Tignes/ Val d’Isere? Mijn tip van een paar jaar geleden: halverwege de afdaling naar La Daille, aan je linkerkant. Je wordt er bediend en ze hebben heerlijke salades…

Afdaling Sache tot in Tignes Les Brevières, de piste af en gewoon rechtdoor, het restaurant recht voor u, heerlijk lekkere grote pizza’s. Ben wel de naam vergeten van het restaurant. 't Is wel mogelijk dat je 10 minuten moet wachten op een plaats.

Dankjewel Pieter! We verblijven in een chalet in Tignes Les Brevieres dus hier zullen we beslist komen!

Restaurant “Les Clochetons” bij het binnen skiën van Val D’Isère via Santons - Club des Sports piste (eerste behuizing aan de rechterkant vd piste, kijkrichting dal) …

Absoluut geen vreetschuur. Zeker de moeite om op het terras te zitten. Qua keukens een van de betere die’k in EK ben tegengekomen.

http://www.lesclochetons.com/

Dank Lars, ik herinner me de Santons, hele lange glijpiste…

Goh, toen wij er waren een tamelijk leuke natuurlijke halfpipe :)

Ja, bovenaan…daarna glijden!

Dan heb je toch het resto om naar uit te kijken ;-)

Inderdaad! En het restaurant ziet er fantastisch uit!

Restaurant L’Armailly in Tignes Les Brevieres. De afdaling helemaal naar beneden maken tot bij de gondel. Daar langs een ander restaurant lopen, je brugt tegelijk het kleine riviertje over. De weg oversteken en je ziet het restaurant. Misschien dat Pieter5 deze bedoelde.
De naam van het volgende restaurant ben ik kwijt. Het is in Val Claret-Grand Motte ter hoogte van de lift Tichots. Een beetje kantine-achtig interieur, schappelijke prijzen en grote porties. Op zaterdag was deze gesloten.
In Val d’Isere was een kleine creperie in een smal straatje, iets van het sneeuwplein af de zijstraat in. Alles werd daar vers gemaakt.
Het gebied van Espace Killy is een relatief duur gebied. Ergens zomaar neerploffen kan een duur grapje worden. Bijvoorbeeld twee biertjes en twee wafels voor 24 euro (2015).
Wat restaurantjes verder van de drukte opzoeken kan lonen. En van te voren de menukaart buiten bekijken is handig. Wat overigens niets zegt over de kwaliteit.

Plaats een reactie