Obergurgl - Hochgurgl 2/12 t/m 8/12/2013

Dit onderwerp gaat over de bestemming Obergurgl - Hochgurgl

Juist een zalige week Obergurgl (1 dag Sölden) achter de rug. Vrijdag rustdag ingelast (teveel wind en stuifsneeuw), zaterdag nog sneeuwdag (enkele centimetertjes) maar de andere dagen zon, blauwe lucht en goede pistes. Nooit eerder zo vroeg op het seizoen gaan skiën maar met deze condities een ongelooflijk aanrader (geen volk op de pistes, fantastisch hotel (Gotthard-Zeit) aan redelijke prijzen in dit laag seizoen! Groeten uit Mortsel, België

Komen er ook nog foto’s ? :D

Gang is alles

Jaa…ik wil ook foto’s!!!

obergurgl is dan ook een top skigebied, ik wil ook wel foto’s zien :p

Leuk voor je dat je in laagseizoen kan gaan dan is het idd betaalbaar in hoogseizoen is het vrij duur

No sweat no glory

Ik maak deze avond een account aan voor wat foto’s, met het risico dat ik dan zin krijg om al terug te gaan! :-)

Heerlijk skigebied, ben er over een paar weken ook weer te vinden. Hoop dat er de komende weken nog lekker veel bij komt.

Ik maak deze avond een account aan voor wat foto’s, met het risico dat ik dan zin krijg om al terug te gaan! :-)

Gast867 op 12 dec. 2013 08:20

Yeahhhhhhhhhhhhhhhh

Gang is alles

Account aangemaakt, dus ipv gast 867 is het nu Matel met enkele foto’s van onze toffe skiweek!

null
null
null
null
null
null

Prachtig!!!

Whoa heerlijke foto’s!
Lijkt me ook nog een vet gebied om een keer heen te gaan!

Gang is alles

Mooie foto’s!

Ziet er super uit…gaaf

Bij twijfel....Doen!!

Prachtig om te zien, krijg er direct terug heimwee naar :p

No sweat no glory

Heel toffe reacties! Ik krijg ook al terug heimwee! Waarom is skien toch zo plezant en moeten wij er zo ver voor rijden en vrij nemen op het werk! In de winterperiode ben ik altijd een beetje jaloers op mensen die in de Alpenlanden wonen.

Vorig jaar in maart 3 dagen in Obergurgl en 4 dagen in Solden geskied. Fantastisch. Bijna elke dag zon, goede temperaturen, in Obergurgl op 1900 meter rond de -2 en bakken sneeuw. In Solden in het dal tegen het vriespunt, dus op de giggijoch en gaislach vroor het een graad of 4. Was echt geweldig. En ik vond de prijzen echt mee vallen. Als mensen dit dure skigebieden vinden, raad ik ze aan om niet naar Zwitserland te gaan.

Plaats een reactie