kinderopvang Zwergerl Club

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Wie heeft er ervaring met kinderopvang de Zwergerl Club in Kaltenbach? ik heb 2 dochters. Eentje van 5 jaar ( die overigens gewoon op skiles gaat) maar ik zit te twijfelen of we mijn andere dochter en haar vriendinnetje (allebei 3 jaar) een dagje naar de opvang kunnen doen. Het lijkt ons fijn om zelf ook even de handen vrij hebben om een middagje op de ski’s te kunnen staan zonder enig schuldgevoel.

Wij hebben onze dochter (net een jaar) daar een paar ochtenden gebracht, en geen problemen ondervonden, de juffies zijn onwijs lief voor de kindjes. En ze mogen alles, welk kind wil dat nou niet.

Wij willen onze dochter in maart (dan 8,5 maanden) een paar ochtenden naar de zwergerl club in hochfugen bij het panoramahotel brengen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet regelen en waar?

Moet je de gondel nemen om naar de zwergerl club te gaan? Of is heb beneden te doen in het dalstation? Wat is het exact adres van de zwergerl club? Zijn er nog childcares in Kaltenbach voor kids van net geen 1j?

Ons zoontje van 1,5 jaar is tijdens de kerstvakantie twee keer naar de Zwergl Club (Kaltenbach) geweest en heeft daar een geweldige tijd gehad. Het ziet er netjes uit en de leidsters waren ook prima. Het zit bovenaan bij de gondel, je bent er zo. Een aanrader!

Plaats een reactie