Op bonnefooi naar Ischgl van 28dec-1jan?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

Spontaan idee om naar Ischgl te gaan met iemand die nog nooit wintersport heeft meegemaakt…maar je raadt het al, alle hotels zitten vol.
Ik ben zelf nog nooit in Ischgl geweest, zouden jullie het aandurven om er gewoon heen te rijden en hotel te zoeken daar aangekomen? Maakt ons niet uit als we elke dag naar ander hotel zouden moeten. Let me know wat jullie denken, is het te doen?

Kijk eens in Galtür, Kappl of See. Liggen alle 3 ook in het Paznauntal. Vanaf See een 20 minuutjes met de skibus of auto naar Ischgl. Daar vind je misschien nog iets. Succes.

hallo

wij gaan meerdere keren per jaar naar ischgl en ik moet zeggen er is altijd wel iets vrij voor te logeren
maar…de onbetaalbare hotels daar kan je altijd terecht…de rest is altijd goed uitgeboekt
kappl,see en mathon zijn echt goede opties of kijk eens naar samnaun
je kan ook echt de laatste dag de toeristische dienst bellen die geven wat nog vrij is
veel geluk met de zoektocht

rudi

Als je niet te veel eisen hebt is er altijd wel wat te vinden.

Gewoon gaan, in Kappl is altijd nog plaats. Zat vorig jaar in Sölden, tijdens de krokusvakantie van de Nederlanders (en Duitsland denk ik), en we hebben ook nog een overnachtig gevonden voor 1 nacht voor 5 personen.

Wij boeken altijd pas 1 of 2 dagen van tevoren ivm sneeuwcondities, dit seizoen ook naar Ischgl (ws 2e wk jan) en heb van contacten begrepen dat we ons over huisvesting niet druk hoeven te maken daar er altijd wel een plekje is voor een klein gezelschap (max 3 man).

Hotelhopping kan een resultaat zijn, maar ook ons maakt dat niet veel uit. Heel veel plezier alvast!

I even pee standing sideways...

Ik ga ook meerdere kere per jaar naar ischgl.
zal je wel aanraden om goed te blijve zoeke en ff belle naar touristen office in ischgl slaap zelf altijd in trofana royal mooi hotel maar wel wat prijzig!
vind zelf dat kappl en galtur enz geen goede optie is moet je eerst weer met bus leukste is als je zelf in ischgl zit lekker dichtbij de apres ski en de gezellige tentjes!
ga zelf 23 dec tot 3 jan naar ischgl!
cheers!

Heb je ook al op de site van Ischgl.com gekeken? (het aanbod op Booking.com is erg beperkt). In Ischgl zelf is er een tourismusverband, waar je met (groene en rode) lampjes snel kunt zien wie nog een zimmer frei heeft…

Let it snow!

Plaats een reactie