3 maart t/m 10 maart Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

De laatste jaren heb ik altijd wel een groep vrienden weten te vinden om een weekje mee in Ischgl te (apres) skiën. Helaas ben ik daar dit jaar, wellicht vanwege de recessie, niet in geslaagd.

Aangezien ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om een jaartje over te slaan, heb ik besloten om dan maar alleen naar Ischgl te gaan en wel van 3 t/m 10 maart.

Nu vraag ik mij af of er die periode nog wat meer mensen die kant op gaan, want alleen is tenslotte maar alleen…

Hoi Alain,

Ik kamp met hetzelfde probleem, en heb op dit moment ook niemand om mee te gaan skieën en wil geen jaar overslaan. Ik wil graag naar Oostenrijk dus wellicht een idee om samen te gaan.

André ( zie ook mijn oproep van vorige week in de meet & greet)

hier ook iemand die niet zeker is van een wintersportje dit jaar. hangt idd af van anderen…

heb wel op 10 maart verplichtingen, dus liever alles een dag eerder als dat te boeken is…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

@André en @Ferdinand ik heb reeds de door mij aangegeven week in Ischgl geboekt. Inmiddels heb ik ook de week daarvoor een vakantie geregeld met vrienden. Het samen op vakantie gaan zal dus een probleem zijn. Wellicht dat we elkaar daar kunnen treffen.

Voor eventuele vragen kun je mij ook bereiken via mijn e-mail adres: ajf@home.nl

Plaats een reactie