uitgaan met kerst in Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Arena Ischgl - Samnaun

kan iemand mij vertellen of er een hoop uitgaansgelegenheden sluiten met op 1e en 2e kerstdag in Ischgl?

alvast bedankt!

ik kom al jaren met kerst in ischgl en het is altijd hetzelfde de heilig avond dat is de avond voor de kerstdag is bijna alles gesloten zelfs de kuhstall
de dag erna is gewoon weer alles open

have fun

dit geldt overigens voor bijna alle plaatsen in oostenrijk

Niki stadl is als enige wel op en op 24 december, maar weinig mensen, vorig jaar zaten we aan de bar met zn 5en

Bedankt voor de reacties, klein vraaggie nog: is de Pacha dan ook dicht?

waarom is er zo weinig volk in de bars ? Hier op café is er dan wel nog ambiance in Belgie. Veel mensen die afzakken na het avondeten !

omdat in Oostenrijk kerst echt een familiefeest is, en dit niet in een bar word gevierd. dit geldt echter hoofdzakelijk voor 24 en 25 december hoor. tweede kerstdag (26e) word niet echt gevierd.

Kerstavond zijn de meeste bars dicht, beste advies is dan om een restaurantje te boeken. Eerste kerstdag vaak al drukkere après ski, maar tweede kerstdag begint daar het hoogseizoen, doordat half Duitsland dan aankomt voor de skivakantie.

Vorig jaar kerst gevierd in Ischgl, boek een leuk restaurantje met kerstdiner en je hebt een hele leuke avond. Ze maken er daar echt een feestje van.

Kuhstall, beste apres ski tent die ik ken! Helaas niet direct aan de piste, maar toch.

Lekker nuttig actueel antwoord ook…

Plaats een reactie