Gezocht: 10-persoons appartement in Hinterglemm!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Hallo allemaal!

Leuk hoor, de zomer… Maar wij zijn alweer een 1e wintersport vakantie aan het bedenken! haha :-)

We willen graag de laatste week van Januari naar Hinterglemm, maar zijn dit keer met 10 personen en willen graag met zn allen in een groot appartement. Heeft iemand tips voor grote appartementen in Hinterglemm?

We zijn een keer in Rosentalerhof geweest, maar daar was het grootste 8 persoons, overigens wel een erg mooi complex en dichtbij alles!

Al sites als Homeaway, interhome, airbnb, casamundo geprobeerd? De website van Hinterglemm geeft maar zoekopties tot 8 personen (zó irritant!)…

Ja maar kom er niet zo goed uit, of ze zijn allemaal weer ver weg van het centrum dus dacht wellicht heeft iemand tips :-)

De site van Hinterglemm zelf geeft maar aan tot 8 pers idd en vind de zoekoptie op de site nou ook niet echt heel goed werken.

Via deze site heb ik vorig jaar een appartement gevonden: http://www.interchalet-vakantiehuis.nl/

When life gets too complicated.... SKI

Even snel gekeken, is dit soms wat? https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p1990556

Hallo allemaal!

Leuk hoor, de zomer… Maar wij zijn alweer een 1e wintersport vakantie aan het bedenken! haha :-)

We willen graag de laatste week van Januari naar Hinterglemm, maar zijn dit keer met 10 personen en willen graag met zn allen in een groot appartement. Heeft iemand tips voor grote appartementen in Hinterglemm?

We zijn een keer in Rosentalerhof geweest, maar daar was het grootste 8 persoons, overigens wel een erg mooi complex en dichtbij alles!

fvanveer op 24 mei 2016 12:12

Beste F van Veer,

ik ben eigenlijk naar precies hetzelfde op zoek als u vorig jaar.
heeft u voor nog goeie bruikbare tips?

Beste F van Veer,

ik ben eigenlijk naar precies hetzelfde op zoek als u vorig jaar.
heeft u voor nog goeie bruikbare tips?

renze15 op 15 jun 2016 13:08

@renze15 niet vorig jaar, maar voor komende winter. Gewoon lekker meelezen, zou ik zeggen ;)

Hoi, tip om de lokale vvv in Saalbach te vragen om je oproep in de dagelijkse Newsletter voor groepsaanvragen te zetten. Dit is voor groepen Meer als de 8 Personen die de zoekmachine faciliteert.
Hartelijke groet uit Hinterglemm
Margriet

Hoi, wij hebben zelf ook nog een Appartement vrij in die Periode. 4 slaapkamers, 4 badkamers. 136m2.
info@ferienhausfassl.at

@Cosijnse: is het al gebouwd? Zijn er ook foto’s dat het af is, de website laat een veelbelovende artist impression zien.

@ We zijn volop bezig met verbouwen ;), nu nog veel beton te zien… in Oktober klaar!

@Cosijnse: als er meer foto’s zijn gooi ze lekker online op jullie site dan hebben de geïnteresseerde direct een goed beeld. De buitenzijde belooft veel goeds dus sterkte met de verbouwing bedankt voor je reactie.

Kijk anders eens op http://www.easy-holiday.at/
Daar hebben wij voor de komende wintersport (12 pers.) ook twee appartementen gereserveerd.

Is ook de eerste keer dat ik hier gereserveerd heb, dus mochten er mensen recensies hebben over deze aanbieder, dan hoor ik het graag ;-)

Plaats een reactie