Skipas skicirus saalbach te koop t.e.a.b.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

5 skipassen te koop, geldig t/m 17-2-2017.
Helaas moeten wij onze vakantie ziekte vroegtijdig afbreken. Daarom hebben wij vijf skipassen te koop. Geldig voor woe-do-vrij.
Af te halen vanavond of morgenochtend in Hinterglemm. Bij interesse stuur een reactie dan kunnen in Hinterglemm wat afspreken.

Wat balen dat jullie de vakantie moeten afbreken! Maar zijn de passen wel overdraagbaar? Bijna in ieder gebied is dit niet het geval, althans, is het officieel verboden. Pas nog een stuk over gelezen hier op het forum meen ik. Mogelijk dekt jullie verzekering het wel als je ze terug brengt naar de kassa en een reçu krijgt? Hoe dan ook, sterkte en voorspoedig herstel gewenst

Dank voor je reactie.
Helaas krijgen we niks terug van de verzekering, want onze medepassagier is ziek en niet wij zelf. Daarom dekt de verzekering niets.
Vanuit het verkooppunt skipassen geven ze geen geld terug, keren niets uit bij ziekte helaas.
Het zijn geen persoonlijke skipassen, er zit ook geen foto op en is niet gekoppeld aan een i.d. bewijs. Ik hoop dat ik er nog iemand blij mee kan maken, wij zelf niet meer helaas.

Is de skipas een enkele keer gebruikt? In dat geval is die namelijk gekoppeld aan een foto die bij de liftpoortjes gemaakt is. Zodra iemand anders er door heen gaat en de foto komt niet overeen met de allereerste foto dan kun je een flinke boete krijgen geloof ik…

A winter without powder isn't a winter!

Wat @HN65 en @Joostw bedoelen is dat je ze niet mag verkopen. Dat staat ook zo in de voorwaarden. Het kan natuurlijk wel maar de koper loopt een risico.
In plaats daarvan lever je ze in en krijg je een bewijs daarvan voor je verzekeraar. Ik zie niet in waarom je reisverzekering dat niet dekt. Je moet voortijdig je vakantie afbreken vanwege ziekte. Je zou zo ook het deel van je accomodatie moeten terugkrijgen. Tenminste, ik neem niet aan dat het om een griepje gaat? Sterkte in ieder geval!

*bericht bewerkt door Jay op 14 feb 2017 19:24

Plaats een reactie