Viehhofen piste 68

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Wij logeren in de Heckerhutte die gelegen is op deze piste. Weet iemand of deze open is deze periode?

Piste 68 was vandaag geopend. Ik weet niet welke periode u erheen gaat? Want het is een piste die niet word besneeuwd door sneeuwkanonnen.

vanaf as zondag zijn we er een week

  • niet van toepassing, heb het al gevonden. ;)

*bericht bewerkt door Edwin-uu op 19 feb 2018 09:37

Is het al winter?

Via onderstaande link s te zien welke piste’s open zijn:
https://www.saalbach.com/de/live-info/lifte-und-pisten?type=…

Gezien het weerbericht zal er weinig smelten en zal die de komende anderhalf tot 2 weken vrijwel zeker wel geopend zijn.

is eigenlijk altijd wel open alleen bij veel zon (warm weer) is het laatste stuk hard werken soms klunen voor de rest een prachtige afdaling om je techniek bij te schaven

oja nog een puntje als het koud is en de zon schijnt jasje open en skien maar totdat je beneden komt in de schaduw ga je zo van 5c naar -14c
das best koud met de jas open

is eigenlijk altijd wel open alleen bij veel zon (warm weer) is het laatste stuk hard werken soms klunen voor de rest een prachtige afdaling om je techniek bij te schaven

adrie-anus op 20 feb 2018 00:10

Ehhh niet besneeuwde piste op de zuidhelling in Saalbach…
Altijd open om te mountainbiken bedoel je?

Ik schat in dat deze piste de afgelopen 5 seizoenen voor 75% van het seizoen gesloten is geweest.

Ooops je hebt gelijk bedoelde eigenlijk de 2 keer per jaar dat ik daar kom is ie altijd open geweest (selectief geheugen en zo)

Plaats een reactie