Salzburger Sportwelt 26/12/12 - /31/12/12

Dit onderwerp gaat over de bestemming Salzburger Sportwelt

Nou, vooruit dan maar! Ook nog even een TR van de wintersport met school in december 2012. het laatste jaar op een nieuwe school (lang verhaal waarom) en direct mee op reis. Het was een veertien uur durende reis vanuit Zwijndrecht naar Goldegg, Ski Amadé. Vertrek was rond 18:00 en we kwamen rond 07:30 aan. Daarna anderhalf uur niks doen bij het pension, spullen uitpakken, telefoons opladen en ga zo maar door. Om 09:00 vertrokken wij dus naar Alpendorf voor de eerste dag.

null

Mijn eerste reactie toen wij aankwamen: ‘Wauw! wat prachtig!’

null

Na een 14 uur durende reis (waarin in maximaal 1 uur geslapen heb verspreid over die reis), een hele dag snowboarden, een goede après-ski en avond eten is het tijd om nog even bij te komen op de bank en dan slapen om die dag erna naar Kleinarl te gaan!

Het ontbijt. Iedereen ziet er lekker vermoeid uit, heerlijk om al die koppies zo aan het ontbijt te zien. En dan moeten we nog naar de piste toe. Sommige sliepen nog verder in de bus, waaronder ik ook…
Maar goed, omhoog met de lift!

null

Ook hier is het prachtig. Maar dat is het vaak als er sneeuw ligt en je van de berg af kan sjeezen!

null

Na een lange dag snowboarden, wederom tijd voor een nieuwe après-ski.

We zijn die dag erna ook naar Kleinarl gegaan. Op de terugweg nog snel langs de Spar geweest, een aantal dingen inslaan voor het thuisfront. In de avond daarna gingen we ook nog naar de plaatselijke discotheek. De Nederlanders namen wederom Oostenrijk in, viva Hollandia!

null

Dit dus… Almdudler gaat standaard mee vanuit Oostenrijk.

Tijd voor alweer de laatste dag snowboarden… Weer in Alpendorf, ditmaal een echte dagtrip naar Wagrain.

null

Precent, het was een geweldige reis!

null

Het uitzicht was wederom prachtig.

null

Zonder Jägermeister geen feest. Gezichten van andere zijn zwart gemaakt, vanwege privacy. Ik ben hier nog met een beugel. Wel natuurlijk met een paar biertjes op, zoals de rest… Maar daar is de après-ski voor… Hahaha.

null

De laatste foto van het daadwerkelijke verslag. Ik zal hieronder nog een paar foto’s plaatsen wat een beetje de sfeer van deze week weergeeft.

null

null

null

Dit was het dan weer. Deze week was zeker geslaagd, helaas ben ik geslaagd dus kan ik niet meegaan aan het eind van dit jaar. Dus daarom staan Winterberg op het programma in december. Heel misschien, als ik genoeg geld heb, ga ik toch terug naar Ski Amadé. Helaas zit mijn oude school dan niet daar, maar ergens anders. Wil je alle foto’s bekijken, klik dan op de komende link: http://s1135.photobucket.com/user/Svennoo/slideshow/Walburg%…. Tot het volgende verslag :)

Carnas on Tour

Leuk verslag sven namens mij en Henri. :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ziet er gezellig uit!

Leuk

leuk

Plaats een reactie