Appartement tot 10 personen in Tösens

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus - Fiss - Ladis

Wij hebben recent gezocht naar relatief betaalbare (ca. 250 euro per persoon voor een week) appartementen tot 10 personen in de buurt van SFL in de Krokusvakantie 2017 en kwamen dit beschikbare appartement tegen in Tösens, ca. 15 minuten rijden naar de Sonnenbahn in Ladis.

Wij hebben zelf uiteindelijk een ander appartement gekozen.

Voor de geïnteresseerden die op zoek zijn naar zoiets, zie https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p2428502?utm_campaign…

Weekprijs voor 9 personen incl. schoonmaken en toeristenbelasting was 2190 euro voor periode februari/maart 2017.

Zie berekening die ik ontving: "Der Gesamtpreis für diese 7 Tage und 8 Personen wäre Euro 1.933,- inkl. Steuer plus Ortstaxe Euro 1,50/Person/Tag ab 16 Jahre. Für die Endreinigung berechnen wir Euro 99,-. Ein oder zwei Zusatzpersonen würden Euro 15,-/Person/Nacht kosten. Das wäre ein Gesamtpreis inkl. allem und 9 Personen von Euro 2.190,- "

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Voor een onderkomen 15 min rijden vanaf Ladis, drie slaapkamers vindt ik het best nog wel prijzig.
Of ligt dat aan mij?

Dienten Die Alte schule

Als iemand tips heeft voor een goedkoper en vergelijkbaar alternatief in dezelfde periode (hoogseizoen) vrij is verneem ik het graag :-)

Ik heb vrijwel alle bekende huisjes sites wel bekeken. Vaak kreeg ik te horen: al bezet voor vaste gasten of als een appartement beschikbaar was kreeg ik een offerte van 4000 euro of meer (bijv. In Fiss) voor een weekje… en dan heb ik nog niet eens over hotels… voor 5 volwassenen en 4 kleine kinderen vind ik dat soort bedragen te gek.

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Wij verblijven voor een mooie prijs in Ladis, maar dat is voor max 7 personen geloof ik. Wij zitten er met 4 personen en twee honden. 980 euro voor een week.

Iemand tips voor groot huis of appartement voor 12personen ongeveer, buiten seizoen (volgend jaar) in SFL hogere prijsklasse geen probleem, liever wat dichter gelegen bij piste.

@Bruno wij gaan hier naartoe, kunnen tot 12 man in.

http://m.tirolergoldeck.at/index.php?id=694

Of anders in Fiss: Haus zur Schöne Aussicht. Wellicht dat je dan 2 aaneengesloten appartementen kan boeken

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@Bruno in Fiss zelf zijn diverse alternatieven te vinden dichter bij de liften. Zelf hebben we twee keer aansluitende appartementen gehuurd in Haus Brunnacker (vlak bij de supermarkt) met een gezelschap van 11 personen. Haus Bergkonig (pal naast de lift) heeft oa ook de mogelijkheid om meerdere aansluitende appartementen te huren. Er zijn er wel meer, een avondje scrollen op de website van Fiss levert vast nog veel meer op. Succes!

Sneeuwt het al?

Plaats een reactie