apres ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Hallo mede skiers en apres skiers!!

We willen graag met een groepje vrienden gaan skien in wilderkaiser.
Heeft er nog iemand tips voor goede Oostenrijkse apres ski? (zoals mooserwirt in st anton / goasstall in hinterglemm / hinterhag alm in saalbach)
Van die leuke houten berghutjes, met duits/enges talige muziek. Niet zo’n oer hollands cafe.

Groetjes!

*bericht bewerkt door kaatjuhh op 11 feb 2017 22:58

Wel oerhollands maar echt heel gezellig; Fabels

Gerry’s Inn, van horen en zeggen ;-)

Disturbing the peace since 1975

Ellmauer Alm in het dorp

Wunderbar,Karat bar en Moskitobar in Westendorf. Pub 66 in Ellmau.
Papalapub of Brixner stadl in Brixen. Waldhof alm in Scheffau.

Moonlight Bar in Söll

Gerry’s Inn en Moskito in westendorf zijn zeker oerhollands te noemen. Wunderbar lange tijd ook, ben er nu al een tijd niet meer geweest.

Gerry’s Inn, Moskito, Karat, Papalapub etc zijn allemaal oer-hollands.
Wat ook een aanrader is in Westendorf: Bruchstall, duitse aprés ski muziek en gewoon een leuke tent, verder is het merendeel Nederlandstalig en tenten zoals de Goasstal heb je niet echt in dit gebied.

Daar kunnen we wel wat mee! bedankt voor jullie reacties :-)

Gerry’s Inn, Moskito, Karat, Papalapub etc zijn allemaal oer-hollands.
Wat ook een aanrader is in Westendorf: Bruchstall, duitse aprés ski muziek en gewoon een leuke tent, verder is het merendeel Nederlandstalig en tenten zoals de Goasstal heb je niet echt in dit gebied.

fvanveer op 14 feb 2017 13:59

Ook niet de moonlight bar? Waar gaat iedereen dan apres skien?

Gerry’s Inn, Moskito, Karat, Papalapub etc zijn allemaal oer-hollands.
Wat ook een aanrader is in Westendorf: Bruchstall, duitse aprés ski muziek en gewoon een leuke tent, verder is het merendeel Nederlandstalig en tenten zoals de Goasstal heb je niet echt in dit gebied.

fvanveer op 14 feb 2017 13:59

Bruchstall zeker een aanrader!!! En op dinsdag avond live muziek (Niet NL-talig) :)

De Moonlight bar ken ik niet dus dat weet ik niet :-)

Ik kom al jaren in dit gebied, voornamelijk in Kirchberg en Westendorf en het merendeel van de aprés ski is wel Nederlandstalig, op de Bruchstall in Westendorf na dan.

Ook niet de moonlight bar? Waar gaat iedereen dan apres skien?

kaatjuhh op 14 feb 2017 14:36

Moonlight Bar is vooral gericht op de Duitse wintersporters en enkele Engelsen vind je daar ook wel. Naar mijn mening beter dan de Nederlands getinte apres ski. Tevens is de Moonlight Bar geheel vernieuwd en ziet er nu geweldig uit.

*bericht bewerkt door Roestini op 15 feb 2017 15:30

De sunseithutte, bijna op het einde van de dalafdaling naar hopfgarten!

kies voor Westendorf!!! wij gaan altijd van een uur of 3 tot een uur of half 8 naar gerrys inn, dan douchen en eten en daarna door naar de karat bar of moskito bar. De wonderbar beneden in de kelder is ook altijd erg gezellig hahaha

NielsT93

Plaats een reactie