Lunchen/Chillen restaurant op piste voor niet skier

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Goeden dag,

Wij gaan met oud en nieuw naar Solden en vroeg mij af of er iets leuks te doen is op oud jaars avond met een gezin. kan hier erg weinig over vinden. Misschien moeten we iets reserveren voordat alles vol is. Ik zie dat er genoeg te doen is voor feestvierders maar met kinderen willen we dit iets rustiger aan doen.

Mijn vrouw skied niet maar kwam vorig jaar rond de lunch met de lift naar boven en daar konden we lekker met zijn allen lunchen en kon zij nog een beetje van het uitzicht en de zon genieten. Weet iemand of er in Solden boven aan de lift een lekker plekje is waar ze super kan genieten en voelen wat wij de hele dag meemaken.

Bedankt,
Henk Brouwer

Met de gondel van Giggijoch omhoog en dan zie je rechts een restaurant met enorm terras aan de achterkant met zicht op de piste en omliggende bergen. Heel veel lekkere zonnestoelen daar!

//

null

Skiën. What else.

Dat ziet er erg goed uit, weet jij toevallig ook of er honden mee de lift inmogen.

Thanks,
Henk

Inderdaad het restaurant bij de Gigijoch! Je hebt hier een zelfbedieningsrestaurant (niet zo gezellig), maar als je binnenkomt links (Incl terras) een heel gezellig a la Carte restaurant met leuke zitjes en ook aan de bar kun je daar op hoge banken fijn zitten. Voor de avond kun je misschien bij hotel Bergland informeren: in hun restaurant Wine & Dine kun je heerlijk fonduen of racletten (heel gezellig).

Het restaurant aan de Giggijoch is zeker erg geschikt. Mijn moeder skiet niet meer, maar wil wel gewoon mee naar boven. Afgelopen jaar heeft zij hier elke dag gezeten en bijvoorbeeld boeken zitten lezen. Ik kon toen door de ligging in het gebied makkelijk zo nu en dan even langskomen. Als je buiten de lunchpauze gaat heerst er ook in het hoogseizoen zelfs een best relaxed sfeertje.

Ik zie al goede tips voorbij komen! Kijk ons zeker ook even op onze restaurants pagina voor Sölden :) https://www.wintersport.nl/skigebieden/solden/restaurants…

Afgelopen week in Solden geweest en heb bij dit restaurant meerdere honden gezien.
Het lijkt mij dus aannemelijk dat honden gewoon de lift in mogen!

Goed nieuws,
Leuk dat er nog allemaal leuke reacties komen. Nog een paar weken dan is het zover, nu effe een beetje meer sneeuw nog dan kunnen we los.

Grt.
Henk

Wat ook leuk is (op een zonnige dag), is met de eigenaar van Bubi’s Skihutte meerijden op de sneeuwscooter. Wel van tevoren even afspreken, ze wonen net naast Gruner op Ausserwald, te bereiken met de Zentrumlift. Tegen 09.30 gaan ze naar boven en dan kan je terug lopen over het pad langs de blauwe 2.

Skiën. What else.

Komen al jaren in Solden ook met de hond nooit probleem gehad dat hij niet mee mocht ,gaan wel buiten de spits tijden

Plaats een reactie