OOSTBLOKKERS

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

gisteren is een vriendin teruggekomen van een skivakantie in corvara (italie).
het stikte daar van de oostblokkers! zelfs de menu in het hotel was opgesteld in het russisch!
is dit ook zo in soelden?

Ja, ben net terug uit Solden. Volgens een pension eigenaar meer dan de 1/2 alle gasten komt uit Rusland.

in skigebieden in het oosten van de alpen zitten vaak veel oostblokkers. daarom zijn er is oostenrijk zoveel. probeer zwiterland eens het is daar een stuk minder!

CHRIS,
Daar zitten ze ook, heb ze ook in o.a. Flims Laax gezien.
Maar zeg eens waarom wil jij niet skieen waar oostblokkers
skieen?

Mijn ervaring is dat de oostblokkers over het algemeen niet sociaal zijn. Ongetwijfeld zullen er ook aardige mensen zijn.
In sommige hotels worden de oostblokkers inmiddels geweigerd en dat hebben ze aan zich zelf te danken.

malviski,

ik heb nog geen ervaring met mensen uit het oostblok. maar ik hoor steeds (ook in hotels in de zomer) dat ze associaal en zich niet kunnen gedragen. dat heb je natuurlijk ook met europeanen. maar het valt wel op. ff afwachten dus. ik vertrek begin april naar soelden en ik laat mijn ervaring zeker weten.

Ik ben net terug van Sölden (19-26/03) en heb persoonlijk geen last gehad van de oostblokkers.
Heb er een geweldige week gehad!

In Sölden zitten er behoorlijk wat… persoonlijk (nog) geen last van gehad.

Ben net terug van Solden (sinds gisteren) en heb er ook geen last van gehad. Enkel de allerlaatste dag zaten we in eitjes met 4 Polen en die stonken gigantisch naar de drank. Gelukkig verder niet meer tegen gekomen. In de apres-ski (behoorlijk heftig) ook niet gezien. Maar het is wel een feit dat ze er zijn, dat zie je ook vaak gewoon al aan hen :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

allemaal bedankt voor de info.