3 dagen skieen dit weekend, geen beschikbaarheid

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Het plan opgevat om een weekend (vanaf 23-3) te gaan skiën in Solden… Enthousiasme wordt beetje teniet gedaan door het tekort aan beschikbaarheid, overal al gezocht op websites aanvragen gedaan, maar gewoon geen reactie!

Er moet toch wel ergens een pension te vinden zijn die een tweepersoons kamer over heeft?

Iemand nog tips?

Let it snow!

check bizztravel en sunweb. die hebben nog wat lastminutes d8 ik…

If you snooze, you loose!

@Gerwin, er zijn allicht nog wel dingen vrij hoor. Het is nu ‘laagseizoen’ dus de telefoon nemen en een aantal pensionnetjes gewoon telefoneren als je echt maar 1 kamer nodig hebt.

Voor Solden kan je ook eens kijken in het nabijgelegen Langenfeld of Zwieselstein, daar is er altijd nog wel plaats.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Al gekeken, maar ben opzoek naar 3 nachten verblijf van vrijdag t/m maandag… Dat biedt Sunweb helaas niet aan… Ook Bizztravel heeft alleen Flachau in de aanbieding…

Let it snow!

Eventueel eens langsgaan bij jouw lokaal reisbureau zelf?

Go with the snow!

Of via http://www.solden.at en dan op de homepage de gegevens invullen??

Go with the snow!

Ik heb inderdaad diverse ‘anfrage’ gedaan. En op Solden ook aanvraag ingevuld.

Mijn duits is erg slecht, dus telefoneren ben ik beetje huiverig voor…

Ik denk dat ik maar uitwijk naar Westendorf, lekker slushpuppie trappen maar genoeg beschikbaarheid…

Let it snow!

Ik zou proberen bellen en vraag eventueel of men Engels kan? Meestal wel hoor…

Go with the snow!

Mja probleem is dat je natuurlijk een overlap hebt van de wisseldag in wat jij wil he. Je moet al geluk hebben dat een pension zowel deze week als volgende week een kamer leeg heeft staan. En dat is al een stuk moeilijker. Maar nogmaals: kijk in Zwieselstein of Langenfeld, daar is er accommodatie genoeg die niet bezet zal zijn.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Of rij er gewoon naartoe en stap in de VVV van Längefeld of Sölden binnen, die weten van bijna alle Pensions en hotels of ze nog kamers hebben. Zeker eind maart is er altijd nog plaats, je zal zelfs nog kunnen kiezen.

(ps: zo zijn wij ooit eens in Niederthai uitgekomen omdat Sölden en Längefeld volzaten, maar dat was midden in de krokusvakantie en we wouden een overnachting voor 1 nacht. )

Oostenrijk bestaat uit meer dan Solden en Westendorf…

Ik zou er gewoon naartoe rijden. Er is bij de vvv altijd wel wat te regelen.

hoi gerwin, via booking.com heb je nog een paar opties. gegroet rik

Begrijp het probleem niet helemaal.
5 treffers, o.a.
Frühstückspension s’Jechlas
Roanweg 12, AT-6450, Sölden
Zwieselstein, Ötztal, Tirol, Österreich
220,80 euro, 3 nachten vanaf 23 mrt
De rest is duurder

Tiscover.at al geprobeerd?

Vraag het eens bij http://www.mina-soelden.com/ , een hele lieve oudere vrouw “Hermina” .
Wij zitten daar regelmatig en niet te duur midden in het dorp (vlak bij marco’s).

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Zoals hier al geopperd, gewoon gaan rijden en de vvv binnen stappen. Is tot nu toe altijd nog goed gekomen!

Het probleem is natuurlijk dat ik niet kilometers buiten de stad wil zitten… om dan vervolgens met een biertje op in de auto te moeten stappen… :)

Tiscover, en Bookings idd geprobeerd.

Bedankt voor alle efforts! Inmiddels overstap gemaakt naar Fiss, ook redelijk hoog en daar nog wel iets in het centrum gevonden (betaalbaar).

Let it snow!

Plaats een reactie