Solden tweede weekend november

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

9 november vertrekken wij weer voor een weekendje Solden, vorig jaar ook gedaan en dat is super goed bevallen.
Er zijn dan veel test evenementen en merken met genodigden.
Het begint dus alweer aardig te kriebelen :).

Nog meer mensen die zoiets in het vooruitzicht hebben ?

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Dat gaat zeker een fantastisch weekend worden! Alle grote merken zijn ook weer aanwezig en je kan alles uitproberen bij o.a. Atomic, Dynastar / Lange, Elan, Fischer, Head, K2, Lowa, Nordica, Blizzard, Marker, Tecnica, Völkl, Rossignol… Viel Spass!

Skiën. What else.

@Bobdeboarder Heel veel plezier daar! Ik ben net terug gekomen van het eerste testweekend. Heel erg naar mijn zin gehad: super sneeuw en weinig drukte, we konden dus de hele dag knallen!

Helaas vond ik het testen zelf wel heel erg tegenvallen (en dat is nog een understatement). Ook voor het eerste testweekend werd er vooraf aangekondigd dat alle grote merken aanwezig zouden zijn…In de praktijk bleek dat alleen bij de ski’s te zijn. Voor de boarders waren er alleen Nitro en Burton aanwezig met een stand. Navraag leerde dat de Pitztaler gletscher tegelijkertijd een opening/testweekend had en dat alle merken die maar 1 testteam hadden daar dus stonden…Ik hoop dus voor je dat het tweede weekend er ook meer merken voor boarders zullen zijn! Maar gezien de opsomming van @Johan Sölden vrees ik het ergste (bijna alleen maar ski-merken)…

If you snooze, you loose!

Wij gaan derde weekend november naar Sölden via http://tinyurl.com/8pqlavs
Hebben er heel veel zin in om diverse ski’s te proberen!

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

@Jeff ik ga alleen Burton testen, dus voor mij is dat niet zo’n probleem maar als je inderdaad merken wilt vergelijken is dat best jammer ja.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Plaats een reactie