In Solden ook skilessen voor volwassenen mogelijk bij Gaislachkogl?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Wij gaan begin maart naar Solden, appartement vlakbij Gaislachkogl. Een paar in onze groep willen lessen (beginner & gevorderd). Zijn er ook lessen (voor volwassenen) die beginnen bij de Gaislachkoglbahn?

Ja hoor, gewoon met de gondel omhoog en dan direct links om de hoek heeft onze skischool een buro. Wel even online reserveren via /http://www.skischule-soelden.com voordat je komt, scheelt ook in de kosten. Wil je in het Nederlands les hebben zeg dan even bij de reservering dat je van mij les wilt.

Skiën. What else.

Goed om te weten. Wij zitten met ervaren skiers en 1 beginner in een appartement bij de Gaislachbahn. Geldt het ook voor eerstejaarsskiers? Ga je dan via de Gaislachalm en skiroute naar beneden ofzo? Of richting Rettenbachalm?

Ik was namelijk in de veronderstelling dat we hem iedere dag op de bus naar de drukke Giggijoch moesten sturen.

@John Goed om te horen! Ik heb graag les van een Nederlander, dus ik ga jou boeken! (heb 1 week les gehad in Frankrijk- dus praktisch beginner)
Groetjes, Susan

Of is dit alleen voor priveles?

@ Sander: met ervaren skiërs gaan we via de 2 + 8 of via de 10 naar beneden. Met beginners… met de lift. Afhankelijk van hun kunnen natuurlijk.

@ Susan: als ik weet wanneer het precies is dan kan ik dat vastleggen.

Skiën. What else.

Dank je John, maar geldt dit aanbod van de Gaislach alleen voor priveles, of ook voor groepsles?

Beide. Boek het aub wel even vooraf via de website van de skischool om teleurstelling te voorkomen, het is erg druk met aanvragen momenteel. http://www.skischule-soelden.com.

Skiën. What else.

@John Fijn! Ik heb net online geboekt voor vijf dagen les (10-12 en 13-15 uur) vanaf 3 maart, voor een (praktische) beginnersgroep, bij jou op het Gaislach Middenstation. Mijn code is SOD4954. Heb als notitie gezet dat ik graag van jou les wil.
Tot dan! Susan (Amsterdam)

@Susan Goed zo! Kan je me aub even een email sturen met details van jullie ski ervaringen tot nu toe zodat ik goed voorbereid ben? Of hier als bericht of via onderstaande website. Dank je!

Skiën. What else.

Wat is je emailadres John?

wij gaan ook naar solden is de dal afdaling naar de wintercamping te doen voor beginners mijn vrouw heeft nog maar 2 maal 6 dagen geskied is de lift ver verwijderd van de wintercamping en is dit te voet te doen we kijken er naar uit vertrekken zeer spoedig
alvast bedankt voor de info

Dalafdaling 8 is altijd de eerste dalafdaling welke we met beginners doen dus erg makkelijk. Dalafdaling 10 is rood en wat lastiger. Maar de een kan aardig skiën na 2 weken en de ander heeft daar meer tijd voor nodig. Ik kan dat dus niet beoordelen of ze dat wel of niet kan.

Maar de wintercamping is aan de andere kant van de weg en de rivier dus niet per ski te bereiken. Ik denk dat het met ski´s en skischoenen aan een minuut of 10 a 15 lopen is naar de Gaislachlift.

Skiën. What else.

Wat is je emailadres John?

Gast748 op 13 feb. 2013 12:55

pensionsolden@gmail.com

Skiën. What else.

Geldt dit ook voor privé Snowboard les?

Plaats een reactie