Met een beetje spoed: vervoer naar Mayrhofen / Zillertal?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal 3000

Hello wintersporters,

Helaas doet zich bij onze vakantie nu de volgende situatie aan:
we gaan dit jaar met z’n 7’en en hadden voorheen altijd 2 auto’s tot onze beschikking. Nu heeft de tweede auto het echter nu laten afweten en moet er in allerijl voor 3 of 4 van ons een nieuw vervoer geregeld zien te worden.
Nu ben ik voor de groep aan het proberen de beste oplossing te vinden: van vliegen tot autohuren.
Nu heb ik twee vragen:

  • hoe gaan jullie naar Mayrhofen / Zillertal? Alle tips mbt busmaatschappijen etc. zijn welkom!
  • en: zijn er meer van jullie met hetzelfde probleem? Misschien kunnen we samen met de auto?

Ik hoop van jullie te horen :)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Ik zou het via interbus proberen niet duur. Wel goed en comfortabel en goede reistijden http://www.interbus.nu

En anders via fb pagina rit naar de sneeuw

Of met z’n allen een busje huren in NL. Kan je makkelijk met zeven man in, en kosten kan je delen.

De gips vlucht gaat leeg terug

Hey bedankt voor de snelle reacties!
Sunweb heeft alleen nog bijzonder dure busreizen over, dus wss gaan we zelf een busreis bij Flixbus oid regelen of misschien toch een auto huren. Helaas zijn er nogal veel kleine lettertjes over sneeuwkettingen, winterbanden, extra kms etc

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy
Dienten Die Alte schule

Gewoin rechtstreeks bellen met interbus nummer staat bij hun op de site (kan je ook online boeken ) echt een aanrader ( gaan vrijdag namelijk zelf ook alweer en first class )

Plaats een reactie