Nieuw Hotel Konigsleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Op bizztravel zie ik een nieuw hotel dat wordt aangeboden, maar ik kan nergens er iets over vinden. Het zou december 2013 moeten openen. Maar nergens een paar foto’s of een bouwblog ofzo.

Toevallig een Konigsleiten kenner aanwezig? De artist impressions zien er aardig uit, maar het is voor mij niet duidelijk hoe het ervoor staat, je weet het maar nooit

Dit hotel wordt gebouwd langs de Märchenwald oefenweide.
Hoe ver ze zijn weet ik ook niet, ben helaas deze zomer nog niet naar Königsleiten geweest.

Dat is dus langs als je langs de sterrenwacht waar je op een gegeven moment de piste op loopt he?

Heb maar even op mijn beste duits een mailtje gestuurd.
Ze zitten inderdaad bij de Marchenwald vlak bij de sleeplift onder.
Je kan dan dus mooi naar het dalstation skiën en vanuit daar weer alle kanten uit.
Met Kerst is de opening van het nieuwe hotel.

kijk even op http://www.koenigsleiten.at daar staat alle informatie van het nieuwe hotel

Hallo, Ik ga deze topic terug een stamp naar boven geven. :)
Ik ben aan het uitzien naar mijn wintersport '14 en kwam dit hotel ook tegen. Ben je er nu geweest? Zoja, hoe is het bevallen en ligt het echt net aan de piste? Is de afstand tot centrum te doen of is het via een helling?

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

ik ben afgelopen maart in Koningsleiten geweest. Heb het hotel niet gezien.

Maar vwb je vraag over de afstand tot het centrum. Er is maar weinig centrum in Konigleiten. Je hebt de Spar en een paar restuarantjes. Dus als de Spar het centrum is en je zit beneden aan de sleepjeslift in een hotel… dan is het een 10 minuutjes lopen naar het ‘centrum’.
Ga je de sleepjesliftje naar boven, je loopt vervolgens naar rechts, dan kom je uit bij de gondel. En daar zit ook de Aprés-ski

Mooi Luxe hotel en helemaal klaar!!!
Hebben we tussen de middag lekker in de zon kaiserschmarrn gegeten afgelopen carnaval.
Grt

Één van de voordelen van Köningsleiten is m.i. dat je er aanzienlijk voordeliger kunt verblijven en toch ‘aan de piste’ zit, zeker als je via een boekingswebsite boekt i.p.v. compleet georganiseerd reist.

Het hotel ligt als je Konigsleiten in komt, direct aan de linkerzijde. Dus nog voor de Spar etc. links af, langs de Asten Hutten. Dan kom je onder aan de Marchenwald piste.
Wat afstanden betreft; ook in Konigsleiten zelf kun je volop gebruik maken van de skibussen, dus ver lopen met ski-uitrusting is niet nodig!

Plaats een reactie