transfer van Insbruck naar Gerlos/Konigsleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

We overwegen om te gaan vliegen naar Innsbruck en moeten dus met bus, taxi, oid naar plaats van bestemming (Gerlos of Konigsleiten). Heeft iemand tips wat het handigst is? Hoe lang transfer ongeveer duurt en wat het kost? Worden transfers ook wel vanuit hotel geregeld?
We gaan in de periode 13/12 t/m 20/12 dus net een week voor de drukte.

Al vast bedankt voor de info!!

Hoi Margot,

Wij reizen altijd met Taxi Kammerlander uit Gerlos. Hele vriendelijke, aardige mensen.
Hoeveel het kost en hoe lang het duurt kun je ze vast vragen per mail of telefoon. Hun adres staat op de website van Gerlos. Succes

je kunt ook kijken op de site van IVB.at, daar vind je vast wel een bustransfer wat (veel)goedkoper is dan een taxi.Als ik zo snel even kijk kost dat ?13.30. Bedenk wel dat je wel enige reistijd hebt.

Gaan er nog mensen naar gerlos met vliegtuig op maandag 3 maart 2010 , en vliegen terug op maandag 08 maart met transavia. dit iv.b taxibus.aankomst innsbruck :08.55
Vertrek;14.25 .Wij zijn met z,n twee.tel 0654-398065

HOi,wij gaan 2 januarie met transavia naar gerlos en namen vanaf innsbruck een taxi wie zin heeft kan die met ons combineren.wijgaan zaterdag 9 jan weer terug

Ik ga alleen naar Koningsleiten op maandag 15 maart met Transavia Ik kom aan om 8.55 uur in Innsbruck. Gaan er nog meer mensen? We kunnen de taxi kosten dan drukken

Wij vliegen aanstaande vrijdag 26 feb naar Innsbruck en moeten dan verder naar Gerlos. Wij vliegen met Transavia om 15.15 uur. Zijn er mensen die met ons een taxi willen delen?? Wij zijn met ons tweetjes.
tel 0616197797

Wij vliegen zaterdag 22 januari 2011 naar Innsbruck en moeten dan verder naar Gerlos. Wij vliegen met Austria airlines. Aankomst om 14.10 uur in Innsbruck. Zijn er mensen die met ons een taxi willen delen?? Wij zijn met ons tweetjes.
tel 0650626369

Als je geld wilt besparen omdat een taxi te duur is? al hoewel je het van te voren had kunnen zien aankomen als je alleen een vliegreis boekt, dan kan je altijd nog een bus/trein reis boeken op: http://www.oebb.at/ Hier kan je vanaf airport naar Zell am Ziller banhnhof (kosten +/- €13 p.p) en vanaf daar een bus nemen naar Gerlos (25 min). Dan ben je er binnen 2.5 uur…

Dan kun je net zo goed met de auto gaan, ben je nog sneller ook.

Van thuis naar schiphol 1uur
2uur van te voren aanwezig
1,5 uur vliegen
Half uur @vliegveld
2,5 uur naar bestemming
Totaal 7,5 uur

In die tijd kun je er ook heen rijden, makkelijker met bagage en is nog goedkoper ook als je met 2 of meer personen gaat.

Vliegen is toch niet te doen voor een beetje wintersporter?! Soms kun je niet anders, maar als het een beetje kan: met de auto(bus)!

Vliegen is op zich top, zeker vanaf Rotterdam/Eindhoven. Geen lange incheck, uitgerust aankomen, reistijd van deur tot deur 5 uur. Nadeel is als je eigen materiaal meesleept, € 20 per vlucht om skies en schoenen mee te nemen.
Op Innsbruck zat mogelijkheden om bijv. in Gerlos te komen.

Het vliegen op zich valt mee, maar alles er omheen maakt het vrijwel onmogelijk… voor ons althans. Parkeerkosten, materiaaltoeslag (2 pers met ieder 2 boards+schoenen en ski’s+schoenen), transfers én het gesleep met het materiaal maken het veel te onaantrekkelijk. Zeker als met de auto een mogelijkheid is. En ja, al dat materiaal is nodig! :)

Misschien dat we de ervaring horen als Margot weer terug is, ben wel benieuwd. Zelf vind ik vliegen te duur en de reistijd is t.o.v. auto/bus niet veel korter. Mensen kijken vaak naar de vlucht en niet naar al het voor- en navervoer plus al het wachten.

Helemaal gelijk, je kunt net zo goed met de auto gaan. Maar wij kunnen dit jaar helaas niet anders… Misschien is er nog iemand die een taxi met ons kan delen?? Wij komen 4 februari aan in de morgen 08.35 uit Amsterdam met Transavia en wij gaan maandag avond weer weg om 18.50 uur naar Amsterdam met Transavia. Wie heeft er zin om wat te delen?

Anne

0651990737

Wij vliegen donderdag 20 jan. om 12.10 uur naar Innsbruck. Daarna met de taxi naar Gerlos.Wie nog meer? Groetjes.

Je kan ook een auto huren voor 200 per week.
Hoef je niet al die kratjes te sjouwen.

Wat kost het vliegen dan? Zit er zelf ook over na te denken om een keer te vliegen.
De Alpen Expres heeft de hele maand een aanbieding voor 99 euro retour, komt nog wel je transfer bij en 20 euro administratiekosten per boeking

Iemand die op 21 januari naar Innsbruck vliegt? Aankomst 18.05 uur. Daarna met de taxi naar Gerlos.
Iemand die een taxi wil delen??

Ik vlieg op maandag 28 februari naar Innsbruck, aankomst 08.35 uur, daarna door met de taxi naar Gerlos (zonder bagage). Is er iemand die een taxi wil delen?

weet iemand wat de taxi kost van inssbruck naar gerlos

Wij hebben twee jaar gelden rond de 150- betaald met drie pesonen. Taxi Kammelander uit Gerlos. Is van te voren te reserveren en men wacht je op bij de luchthaven (chauffeur staat met een bordje met je naam erop)

Wij, 2 personen, vliegen op 18 maart naar Innsbruck, aankomst 08.55uur. Wie wil met ons samen transfer delen naar Gerlos?

kijk inderdaad op de site van taxi kammerlander. Transfer kan al voor 28 euro pp afhankelijk of het busje vol komt.

hoi ik vlieg 20 maart naar innsbruck aankomst 11.10 wilt er iemand een taxi delen?

naar gerlos was ik vergeten erbij te zetten :)

Als je een dagje wil wachten wij komen maandag 21 maart aan om 8.45 zopu ook graag een taxi delen naar Gerlos

Mijn man en ik vliegen 17dec.2011 naar Innsbruck, waar we om 12:15u. landen. Van daaruit willen we met een busje van Kammerlander naar Gerlos rijden.Zijn er op dat tijdstip nog medereizigers die ook gebruik willen maken van dit busje? Zo ja, mail me dit dan svp

Wij vliegen 10 december op innsbruck we landen om 9 uur en gaan naar gerlos zijn er nog meer mensen die die data naar gerlos gaan?

Graag reactie op mail

Wij vliegen 10 december op innsbruck we landen om 9 uur en gaan naar gerlos zijn er nog meer mensen die die data naar gerlos gaan?

Graag reactie op mail

Ellis Reitsema op 6 dec. 2011 17:55

Beste Ellis, ik en mijn broertje vliegen oon de 10e naar innsbruck maar moeten naar Konigsleiten. Vliegen jullie ook vanaf Rotterdam? matsgelderland@msn.com is mijn mail

Wij vliegen 4 februari 2012 naar Insbruck aankomst 8:35. We nemen dan een taxi naar Gerlos, wie wil de taxi delen?

groetjes Tanja

Plaats een reactie