transfer Innsbruck-Gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Heeft iemand nog tips voor een transfer van vliegveld Innsbruck naar Gerlos of is er iemand die een taxi wil delen? Wij vliegen op 8 jan 2012 en gaan op 12 jan weer terug.

@laura
Als het goed is kun je dat ook met de bus doen. Wij gaan elk jaar naar gerlos. En zien veel van die bussen die er Nasr toe gaan.
Kostentechnisch lijkt me dat best interessant

vanaf 5/6 personen is het volgens mij met taxi kammelander uit gerlos euro 25 pp. maar heb zelf nog niet gevlogen naar insbruck dus is van horen zeggen wij zijn die week ook in gerlos maar gaan met de auto

Je kan een oproepje plaatsen. Wie weet wil iemand je meenemen die er net naar toe gaat.

Wat ook een mogelijkheid is de OBB (Oostenrijkse NS)
http://www.oebb.at/
En aan het begin van het Zillertal overstappen op de Zillertalbahn
http://www.zillertalbahn.at/page.cfm?vpath=index

Winter 2011/2012 - skileraar Hochfügen, Zillertal

Bedankt voor jullie reacties. En inderdaad een goed idee om een oproep te plaatsen, dus bij deze: Wie vliegt er op 8 jan naar Innsbruck en op 12 jan weer terug en wil een taxi met ons (2 personen) delen?

Ik heb dezelfde vraag als Laura alleen ga ik van 6 februari tot en met 10 februari.

Ik zou eerder kiezen voor:
Met de trein naar Jenbach,dan met de trein of bus naar zell, en daar met de bus naar gerlos.

Er gaat volgens mij ook een bus van jenbach richtung gerlos maar dat weiß ich nicht sicher.

ski heil

Hallo! Ik kom 28 februari aan op Innsbruck. Zijn er nog meer mensen die met taxi Kammerlander naar Gerlos willen rijden?

Ik weet dat je in Gerlos een taxi kan bestellen. Zij komen je ophalen in Innsbruck. Het bedrag dat je moet betalen, ligt aan het aantal mensen dat meerijdt. Het bedrijf heet Kammerlander, tel.nr. 05284 5206. Ik ben dus ook op zoek naar een aantal mensen die op 28 februari van Innsbruck naar Gerlos willen. Gr. Sadnra

Zijn er mensen die op donderdag 8 maart vanaf Innbruck vliegveld naar Gerlos willen en maandag 12 maart weer terug naar Innsbruck? Wij zijn met 2 personen.

Ik ga zelf helemaal met de trein. Vanaf Arnhem naar Munchen dan van Munchen naar zell am ziller. Dan met de bus de bergen in.Gaat super. Maar als je naar insbruck vliegt dan kun je daar heel goed met de bus en trein naar jennbach en dan met de zillerthalbahn naar zell am ziller.( € 12,60 )Hier ga ik dan met de bus naar konigsleiten. (€5,50)

Skivakantie Gerlos per trein: Ik arriveer op 7-2-2012 om 17:00 uur in Jenbach (reisschema: Enschede-Dortmund-Munchen-Jenbach) en ga naar Gerlos. Wie nog meer? Samen een taxi of busvan Jenbach naar Gerlos?
Terug op 12-2-2012 Jenbach-Munchen-Hannover-Hengelo.
Aankomst in Hengelo 17:22 uur

Zijn er mensen die op donderdag 8 maart vanaf Innbruck vliegveld naar Gerlos willen en maandag 12 maart weer terug naar Innsbruck? Wij zijn met 2 personen.

Claudia op 11 jan. 2012 16:28

Ja wij vliegen met 2 personen op donderdagmorgen 8 maart en landen om 8.55 uur en vliegen terug om 16.25 uur op maandag

Ik wil di 7-2-2012 van Innsbruck naar Gerlos met een taxi. Aankomst Innsbruck 18:05 uur. Wie wil die met mij delen om de kosten te drukken?

wij vliegen met 2 personen op donderdagmorgen 8 maart aankomst om 8.55 uur en vliegen terug om 16.25 uur op 12 maart maandag wie deelt een taxi

Hallo,

Ik vlieg zondag 12 feb met een vriendin naar Innsbruck. Wie wil er met ons een taxi delen naar Gerlos? Wij landen om 8.15ubop Innsbruck!

Graag reactie per mail jonygruijters@hotmail.com

Groet Jony en Rianne

Hoi allemaal wij komen vrijdag 17 februari met zn drieen aan op innsbruck en willen een taxi delen na Gerlos. Heeft iemand interesse???

Hey,

Ik ben op zoek naar iemand die met ons (mijn vrouw, ik en ons zoontje van 1 jaar) een taxi wil delen op aankomstdag 31 maart 2012 en vervolgens ook op vertrekdag 7 april. Komende van innsbruck naar konigsleiten.

Hallo,

Iemand die een taxi wil delen van Innsbruck naar Gerlos of v.v.?

Wij landen 18 maart 2012 om 8.35 uur op Innsbruck.

22 maart 2012 om 18.50 uur vliegen wij weer terug.

MVG,
Kevin

Een vriendin en ik vliegen as vrijdag 10 feb naar Innsbruck en landen om 9 uur. Wie zou met ons een taxi willen delen naar Gerlos??

Groetjes Masha

Ik kom ook met mijn drie poedels en chagerijnige schoonmoeder naar Gerlos voor de Oostenrijkse Poedelkampioenschappen.
We landen op Munchen op 7 mei. En gaan terug via Wenen op 17 mei, ik geloof ergens om 02.00 uur 's nachts.
Is er hier nog iemand met hetzelfde reisschema die het leuk vind om een taxi te delen?
Liever niet iemand met een kat op reis.

Zijn er nog personen die een taxi willen delen (met 2 pers) van Innsbruck luchthaven naar Zell am Z.?

Aankomst in Innsbruck rond 09.00u op zondag 11 maart 2012

Vertrek uit Zell am Z. rond 12.00 op zaterdag 17 maart 2012

Let me know!

ik zoek nog iemand die een taxi wil delen op zondag 26 maart, ik vlieg om 9.20 uur.

let me know

Ik zoek 1 of meer personen die met ons een taxi willen delen van vliegveld Innsbruck tot en met Gerlos op maandag 2 april. Wij landen daar om 8.35u. 's-Middags is eventueel ook nog een optie. In dat geval landen we om 15.40u.

Groeten,

Robert

hi,

26 feb a.s. Taxi delen?
Vanaf Innsbruck naar konigsleiten.
Vliegtuig landt rond 18.00u.
Ik ben alleen.
Grt.

Hallo! Ik kom 28 februari aan op Innsbruck. Zijn er nog meer mensen die met taxi Kammerlander naar Gerlos willen rijden?

Sandra op 10 jan. 2012 15:06

Hallo Sandra,onze zoon komt ook 28 februari aan rond 13.50 uur en heeft transfer nodig. Zou graag meedoen met taxi en/of busje. Kloppen de vluchtgegevens met die van jou en is er iets waarbij we elkaar kunnen helpen? Groeten, Mark

Hi, ik vlieg op zondag 4 maart van Eindhoven naar Innsbruck. We komen aan rond 18:00. Zijn er mensen die een taxi willen delen naar Zell am ZIller / Gerlos?

Beste allemaal,

Wij(2personen)zoeken mensen die met ons een taxi willen delen op 16 Maart van Innsbruck naar Gerlos.
Wij vliegen om 07.00uur vanaf Rotterdam en komen om 8.25 uur aan.

Graag reactie naar r.dijkxhoorn@live.nl

Hoi, ik wil graag een taxi (Kammerlander) delen naar en vanaf Gerlos.

Heen op vrijdag 9 maart, aankomst Innsbruck 08:25
Terug op maandag 12 maart, vertrek vanuit Innsbruck om 16:25.

Ik zie dat Claudia en Carolien sowieso op dezelfde terugvlucht zitten maar kan jullie niet direct contacten volgens mij… ga nog kijken of ik kan uitvogelen hoe dat werkt hier en anders matcht Kammerlander ons misschien zelf wel…

Zijn er nog personen die een taxi willen delen (met 2 pers) van Innsbruck luchthaven naar Zell am Z.? Aankomst in Innsbruck rond 09.00u op zondag 11 maart 2012 Vertrek uit Zell am Z. rond 12.00 op zaterdag 17 maart 2012 Let me know!

Eef op 8 feb. 2012 10:24

Hoi Eef,

Wij landen ook op zondag 11 maart om 9uur op Innsbruck en hebben ook een taxi nodig voor 3 personen!

"…" Hoi Eef, Wij landen ook op zondag 11 maart om 9uur op Innsbruck en hebben ook een taxi nodig voor 3 personen!

Ras op 4 mrt. 2012 14:28

Hoi Ras,

waar moeten jullie naartoe? Wellicht handig om even het e.e.a uit te wisselen via mail?
em.vanderhoorn@gmail.com

Groeten!

Plaats een reactie