vanvanuit Zell naar Zillertal arena of naar Hoch zillertal

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

dit jaar hebben we een apartement in Zell, vorig jaar zaten we in Hart en gingen we dagelijks met de auto naar Kaltenbach. Dat is niet slecht bevallen, goede parkeerplaats, handig depot; sneller op de skies dan andere jaren dat ik dichter bij de pistes zat. Dit jaar naar Zell. Nu mijn dilemma: wederom met de auto naar Kaltenbach of ski gebied Zillertal proberen. De keuze is ivm de skilessen van mijn kinderen het een of het ander. Zelf ben ik een zeer gevorderde skiër die van aardig wat uitdaging houd. Hoch Zillertal beviel in dat opzicht redelijk, edoch ben benieuwd of Zillertal arena in dat opzicht beter is.

Hoi Anne-Marie
Wij gaan ook al jaren naar die 2 ski gebieden en voor de gevorderde skier is het allebei leuk.
Er zijn ook wel eens kinderen mee geweest en hebben in Zillertal Arena leren skien,die vonden het daar helemaal te gek.
Moesten zelfs huilen als we weer weggingen en de skilessen over waren. Er zijn siper leuke leraren/leraressen en spreken Nederlands,das ook wel handig.
In Kaltenbach zou ik niet weten hoe de lessen zijn.
Dit jaar gaat daar een van ons groepje voor het eerst lessen.

Groetjes Chantal

waarom zou je geen nieuw skigebied uitproberen? en trouwens: het skipas is vanaf 3 dagen toch geldig in het hele Zillertal, dus de ene keer naar de Arena en de andere keer naar het Hochzillertal.

Plaats een reactie