Help, wordt mijn booster als booster gezien of als 2e vaccinatie?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Großarl

Contact gehad met backoffice GGD en ook met de plaatselijke GGD. Er is niets aan de foute registratie van de boosterprik (2/2) te doen.
Ons geval, hersteld, 1 vaccinatie eind april en daarna eind nov. nog 1 vaccinatie.
Die van november geldt als 2e vaccinatie 2/2
Ze kunnen het niet aanpassen werd mij gezegd en de vriendelijke dame zei ook dat ze zeer veel telefoontjes hierover krijgen en dat het niet goed geregeld is door het ministerie.
Zeer uitgebreid met haar gesproken, veel begrip, maar geen oplossing.

Dezelfde situatie als bij ons dus. Ik heb desbetreffende QR codes nar 4 bergbahnen in het Zillertal gemaild. Codes zijn goedgekeurd, voldoet aan 2G. Nu nog een PCR test, maar Oostenrijk gaat waarschijnlijk snel versoepelen zie www.skiinformatie.nl

Contact gehad met backoffice GGD en ook met de plaatselijke GGD. Er is niets aan de foute registratie van de boosterprik (2/2) te doen.
Ons geval, hersteld, 1 vaccinatie eind april en daarna eind nov. nog 1 vaccinatie.
Die van november geldt als 2e vaccinatie 2/2
Ze kunnen het niet aanpassen werd mij gezegd en de vriendelijke dame zei ook dat ze zeer veel telefoontjes hierover krijgen en dat het niet goed geregeld is door het ministerie.
Zeer uitgebreid met haar gesproken, veel begrip, maar geen oplossing.

Jackie07 op 17 jan 2022 17:58

Thanks voor je update.
Jammer dat ze het niet kunnen aanpassen. Dus nu ga jij naar Oostenrijk toe met deze qr codes?

Ik heb hetzelfde, ik heb wel nog een bewijs van positief testen van de GGd gehad. Dan ga ik maar met mijn bewijs van positief testen, en mijn 2 vacinaties die kant op. Al voelt het nog steeds gek dat ze niet een Europees systeem hebben waar onze QR code wel gewoon werkt.

Dezelfde situatie als bij ons dus. Ik heb desbetreffende QR codes nar 4 bergbahnen in het Zillertal gemaild. Codes zijn goedgekeurd, voldoet aan 2G. Nu nog een PCR test, maar Oostenrijk gaat waarschijnlijk snel versoepelen zie www.skiinformatie.nl

Shara op 17 jan 2022 18:45

Ja bij de aankoop van de skipas zie ik niet het grootste probleem, eerder op het vliegveld en bij aankomst in het hotel.
Het is trouwens nog helemaal geen zekerheid dat NL van de lijst af gaat.

Contact gehad met backoffice GGD en ook met de plaatselijke GGD. Er is niets aan de foute registratie van de boosterprik (2/2) te doen.
Ons geval, hersteld, 1 vaccinatie eind april en daarna eind nov. nog 1 vaccinatie.
Die van november geldt als 2e vaccinatie 2/2
Ze kunnen het niet aanpassen werd mij gezegd en de vriendelijke dame zei ook dat ze zeer veel telefoontjes hierover krijgen en dat het niet goed geregeld is door het ministerie.
Zeer uitgebreid met haar gesproken, veel begrip, maar geen oplossing.

Jackie07 op 17 jan 2022 17:58

Thanks voor je update.
Jammer dat ze het niet kunnen aanpassen. Dus nu ga jij naar Oostenrijk toe met deze qr codes?

Ik heb hetzelfde, ik heb wel nog een bewijs van positief testen van de GGd gehad. Dan ga ik maar met mijn bewijs van positief testen, en mijn 2 vacinaties die kant op. Al voelt het nog steeds gek dat ze niet een Europees systeem hebben waar onze QR code wel gewoon werkt.

bart-alias-jos op 17 jan 2022 19:06

Ja, wij gaan naar Oostenrijk met deze codes. Volgens mij voldoen wij aan de eisen. Nu alleen nog een negatieve PCR test. 😅

Ik heb hetzelfde, ik heb wel nog een bewijs van positief testen van de GGd gehad. Dan ga ik maar met mijn bewijs van positief testen, en mijn 2 vacinaties die kant op. Al voelt het nog steeds gek dat ze niet een Europees systeem hebben waar onze QR code wel gewoon werkt.

bart-alias-jos op 17 jan 2022 19:06

Ja, wij gaan naar Oostenrijk met deze codes. Volgens mij voldoen wij aan de eisen. Nu alleen nog een negatieve PCR test. 😅

Jackie07 op 17 jan 2022 20:29

Top en je reist met de auto? Want ik ga vliegen en ik denk dat ze daar nog strenger zijn dan met de auto.
Heb je wel een bewijs dat je Corona hebt gehad ?

Ik ga in maart. Zou je mij willen laten weten hoe je reis is gegaan? Ik vermoed dat je nog voor mij gaat en hoor graag je ervaring :)

Ik heb hetzelfde, ik heb wel nog een bewijs van positief testen van de GGd gehad. Dan ga ik maar met mijn bewijs van positief testen, en mijn 2 vacinaties die kant op. Al voelt het nog steeds gek dat ze niet een Europees systeem hebben waar onze QR code wel gewoon werkt.

bart-alias-jos op 17 jan 2022 19:06

Ja, wij gaan naar Oostenrijk met deze codes. Volgens mij voldoen wij aan de eisen. Nu alleen nog een negatieve PCR test. 😅

Jackie07 op 17 jan 2022 20:29

Top en je reist met de auto? Want ik ga vliegen en ik denk dat ze daar nog strenger zijn dan met de auto.
Heb je wel een bewijs dat je Corona hebt gehad ?

Ik ga in maart. Zou je mij willen laten weten hoe je reis is gegaan? Ik vermoed dat je nog voor mij gaat en hoor graag je ervaring :)

bart-alias-jos op 17 jan 2022 20:43

Ik heb een bewijs van de GGD van de positieve test. Wij gaan met de auto en vertrekken vrijdagmorgen.
Misschien zijn de regels versoepeld in maart. Succes!

Ik heb hetzelfde, ik heb wel nog een bewijs van positief testen van de GGd gehad. Dan ga ik maar met mijn bewijs van positief testen, en mijn 2 vacinaties die kant op. Al voelt het nog steeds gek dat ze niet een Europees systeem hebben waar onze QR code wel gewoon werkt.

bart-alias-jos op 17 jan 2022 19:06

Ja, wij gaan naar Oostenrijk met deze codes. Volgens mij voldoen wij aan de eisen. Nu alleen nog een negatieve PCR test. 😅

Jackie07 op 17 jan 2022 20:29

Top en je reist met de auto? Want ik ga vliegen en ik denk dat ze daar nog strenger zijn dan met de auto.
Heb je wel een bewijs dat je Corona hebt gehad ?

Ik ga in maart. Zou je mij willen laten weten hoe je reis is gegaan? Ik vermoed dat je nog voor mij gaat en hoor graag je ervaring :)

bart-alias-jos op 17 jan 2022 20:43

Wij gaan zaterdag. Wel met de auto. Ik zal een update plaatsen. Wij hebben ook 2x pfizer en een brief van de huisarts dat we covid hebben gehad in april 2021. Nu inderdaad nog een negatieve PCR😅

Ik heb hetzelfde, ik heb wel nog een bewijs van positief testen van de GGd gehad. Dan ga ik maar met mijn bewijs van positief testen, en mijn 2 vacinaties die kant op. Al voelt het nog steeds gek dat ze niet een Europees systeem hebben waar onze QR code wel gewoon werkt.

bart-alias-jos op 17 jan 2022 19:06

Ja, wij gaan naar Oostenrijk met deze codes. Volgens mij voldoen wij aan de eisen. Nu alleen nog een negatieve PCR test. 😅

Jackie07 op 17 jan 2022 20:29

Top en je reist met de auto? Want ik ga vliegen en ik denk dat ze daar nog strenger zijn dan met de auto.
Heb je wel een bewijs dat je Corona hebt gehad ?

Ik ga in maart. Zou je mij willen laten weten hoe je reis is gegaan? Ik vermoed dat je nog voor mij gaat en hoor graag je ervaring :)

bart-alias-jos op 17 jan 2022 20:43

Wij gaan zaterdag. Wel met de auto. Ik zal een update plaatsen. Wij hebben ook 2x pfizer en een brief van de huisarts dat we covid hebben gehad in april 2021. Nu inderdaad nog een negatieve PCR😅

Sjroon op 17 jan 2022 21:12

Top. Bedankt! Heel benieuwd hoe jullie controle is.
Ik heb een brief can de ggd van bewijs van positief testen in het Engels Alleen is die niet gestempeld of getekend. Dat zal die van de huisarts wel zijn denk ik?

Iig goede reis en alvast een fijne vakantie 😃

null

Ik heb bovenstaande vraag gestuurd richting ministerie van VWS. Zie dus ook het antwoord. Ze gaven ook aan dat dit waarschijnlijk deze week al word doorgevoerd…

*bericht bewerkt door Martinus112 op 17 jan 2022 21:21

null

Ik heb bovenstaande vraag gestuurd richting ministerie van VWS. Zie dus ook het antwoord. Ze gaven ook aan dat dit waarschijnlijk deze week al word doorgevoerd…

Martinus112 op 17 jan 2022 21:20

Dat zou echt top zijn! Dan gaat mijn “booster “ qr het tenminste straks in Oostenrijk doen :)
Mochten ze iets op Twitter met je delen, wil je dat dan hier delen?

Ik heb hetzelfde, ik heb wel nog een bewijs van positief testen van de GGd gehad. Dan ga ik maar met mijn bewijs van positief testen, en mijn 2 vacinaties die kant op. Al voelt het nog steeds gek dat ze niet een Europees systeem hebben waar onze QR code wel gewoon werkt.

bart-alias-jos op 17 jan 2022 19:06

Ja, wij gaan naar Oostenrijk met deze codes. Volgens mij voldoen wij aan de eisen. Nu alleen nog een negatieve PCR test. 😅

Jackie07 op 17 jan 2022 20:29

Top en je reist met de auto? Want ik ga vliegen en ik denk dat ze daar nog strenger zijn dan met de auto.
Heb je wel een bewijs dat je Corona hebt gehad ?

Ik ga in maart. Zou je mij willen laten weten hoe je reis is gegaan? Ik vermoed dat je nog voor mij gaat en hoor graag je ervaring :)

bart-alias-jos op 17 jan 2022 20:43

Wij gaan zaterdag. Wel met de auto. Ik zal een update plaatsen. Wij hebben ook 2x pfizer en een brief van de huisarts dat we covid hebben gehad in april 2021. Nu inderdaad nog een negatieve PCR😅

Sjroon op 17 jan 2022 21:12

Top. Bedankt! Heel benieuwd hoe jullie controle is.
Ik heb een brief can de ggd van bewijs van positief testen in het Engels Alleen is die niet gestempeld of getekend. Dat zal die van de huisarts wel zijn denk ik?

Iig goede reis en alvast een fijne vakantie 😃

bart-alias-jos op 17 jan 2022 21:20

Nee, mijne is ook niet getekend omdat hij digitaal is verstrekt denk ik? Ik ga ervan uit dat ze daar niet over zullen vallen, toch?😨 we gaan het zien. Bedankt!

*bericht bewerkt door Sjroon op 17 jan 2022 21:48

null

Ik heb bovenstaande vraag gestuurd richting ministerie van VWS. Zie dus ook het antwoord. Ze gaven ook aan dat dit waarschijnlijk deze week al word doorgevoerd…

@Martinus, ik zie nog geen verandering in de app. bij jou wel? Heb je hier nog wat over vernomen?

@mylene,

Ik heb via twitter de vraag gesteld wanneer eea geupdate wordt in de app. Bericht was dat dat op ~1 feb zal zijn

Dank voor je snelle reactie. Dat is behoorlijk balen want ik reis vrijdag.
Heeft iemand enig idee hoe je toch een papieren bewijs van je positieve pcr test kan bemachtigen ergens? (zodat ik op papier positieve pcr kan laten zien + 2 vaccinaties)

Dank voor je snelle reactie. Dat is behoorlijk balen want ik reis vrijdag.
Heeft iemand enig idee hoe je toch een papieren bewijs van je positieve pcr test kan bemachtigen ergens? (zodat ik op papier positieve pcr kan laten zien + 2 vaccinaties)

Mylene_van_den_ende op 25 jan 2022 12:06

Inloggen op https://coronatest.nl/ je positieve testresultaat kun je nog steeds zien (alleen je kunt hier geen officieel bewijs meer van maken). Maak een printscreen en print deze uit.

Dank voor je snelle reactie. Dat is behoorlijk balen want ik reis vrijdag.
Heeft iemand enig idee hoe je toch een papieren bewijs van je positieve pcr test kan bemachtigen ergens? (zodat ik op papier positieve pcr kan laten zien + 2 vaccinaties)

Mylene_van_den_ende op 25 jan 2022 12:06

Goedemiddag,

Je kan bij de lokale GGD een bewijs van positieve test uitslag aanvragen. Dit heb ik ook gedaan voor mijn Corona besmetting van juni 2020.

Dan sturen ze een bewijs toe in het Engels, dit kan alleen als je ook bij de ggd getest bent en niet bij een externe bedrijf.

dank voor het meedenken. de optie van bart-alias-job lijkt inderdaad te werken. Na een uur in de wacht bij GGD krijg ik nu mijn positieve test uitslag opgestuurd. Hopelijk dat dit geldig is.

dank voor het meedenken. de optie van bart-alias-job lijkt inderdaad te werken. Na een uur in de wacht bij GGD krijg ik nu mijn positieve test uitslag opgestuurd. Hopelijk dat dit geldig is.

Mylene_van_den_ende op 25 jan 2022 14:25

Fijn dat ik je heb kunnen helpen.

Bij mij duurde het ongeveer 24 uur voor dat ik dit bewijs in mijn mail binnen kreeg.

Laat mij even weten hoe het jou na vrijdag is vergaan? Ik ga een paar weken later dus ben er wel nieuwsgierig naar.

Alvast een fijne vakantie!

null

Als ik dit lees, lijkt het erop dat het per 1 feb opgelost gaat worden.

Hallo wintersport liefhebbers,

Net van het kastje naar de muur gestuurd door verschillende GGD instellingen.
Maar een papieren bewijs van een positieve testuitslag in het Engels dus evt te gebruiken in Oostenrijk gaat niet gebeuren.
We zijn als gezin besmet geweest in maart vorig jaar, daarna de 2 vaccinaties gehaald, de laatste prik is in november gezet dus binnen de termijn van 180 dagen.

Mijn QR code geeft nu nog aan prik 1 als 1/1 en prik 2 als 2/2, begreep dat dit na 1 februari veranderd ?
Volgens mij voldoen we als gezin aan de in reis regels die nu gelden voor Oostenrijk, maar misschien is een bewijs in het Duits of Engels toch beter mochten we aan de kant gezet worden aan de grens…

Leeftijden van 2 kinderen zijn 13 en 15 jaar waarbij de 15 jarige valt onder de volwassen regels.

Onze vakantie zit er weer op! Niet gecontroleerd bij de grens; maw zo kunnen doorrijden (zowel heen als terugreis). Bij thuiskomst wel meteen een positieve zelftest. Klachten vallen mee. Stay safe iedereen 😉

*bericht bewerkt door Sjroon op 26 jan 2022 16:36

Hallo wintersport liefhebbers,

Net van het kastje naar de muur gestuurd door verschillende GGD instellingen.
Maar een papieren bewijs van een positieve testuitslag in het Engels dus evt te gebruiken in Oostenrijk gaat niet gebeuren.
We zijn als gezin besmet geweest in maart vorig jaar, daarna de 2 vaccinaties gehaald, de laatste prik is in november gezet dus binnen de termijn van 180 dagen.

Mijn QR code geeft nu nog aan prik 1 als 1/1 en prik 2 als 2/2, begreep dat dit na 1 februari veranderd ?
Volgens mij voldoen we als gezin aan de in reis regels die nu gelden voor Oostenrijk, maar misschien is een bewijs in het Duits of Engels toch beter mochten we aan de kant gezet worden aan de grens…

Leeftijden van 2 kinderen zijn 13 en 15 jaar waarbij de 15 jarige valt onder de volwassen regels.

H.G. op 26 jan 2022 15:35

Het papieren bewijs is ook geen officieel reisbewijs maar ik vind het fijn om bij mij te hebben. Er staat op wanneer ik ziek ben geweest, wat voor test het is geweest en staat een naam van een dokter onder.
Je moet je LOKALE ggd bellen en zeggen dat je een bewijs van positief testen wilt ontvangen. Als ze vragen waarom, zeg je dat je dat voor je eigen dossier wilt hebben.

Ja dat van de QR code moet volgende week ergens veranderen. Ik heb precies hetzelfde en op officieel twitter account van ministerie van VWS zeggen ze ook dat ze met de aanpassing bezig zijn.
Dus als straks je QR code werkt dan zal ik mij helemaal geen zorgen meer maken.

ik ga met het vliegtuig dus word zeker weten gecontroleerd, met de auto zou ik mij al helemaal geen zorgen maken.

En als je echt twijfelt of je aan alle regels voldoet dan doe je toch een pcr test? Als die negatief is dan weet je zeker dat je binnen komt met je vaccinaties er bij.

*bericht bewerkt door bart-alias-jos op 27 jan 2022 10:04

Hallo wintersport liefhebbers,

Net van het kastje naar de muur gestuurd door verschillende GGD instellingen.
Maar een papieren bewijs van een positieve testuitslag in het Engels dus evt te gebruiken in Oostenrijk gaat niet gebeuren.
We zijn als gezin besmet geweest in maart vorig jaar, daarna de 2 vaccinaties gehaald, de laatste prik is in november gezet dus binnen de termijn van 180 dagen.

Mijn QR code geeft nu nog aan prik 1 als 1/1 en prik 2 als 2/2, begreep dat dit na 1 februari veranderd ?
Volgens mij voldoen we als gezin aan de in reis regels die nu gelden voor Oostenrijk, maar misschien is een bewijs in het Duits of Engels toch beter mochten we aan de kant gezet worden aan de grens…

Leeftijden van 2 kinderen zijn 13 en 15 jaar waarbij de 15 jarige valt onder de volwassen regels.

H.G. op 26 jan 2022 15:35

Ik heb ook een Nederlandstalig bewijs gekregen maar ik vind dat daar vrij duidelijk op staat wat voor test het is geweest (PCR), dat het van de GGD is, en dat het positief was. Ik ga het gewoon proberen. (ik ga overigens wel met de auto)

Mocht iemand toevallig nu al een update hebben dat die goed en veilig is aangekomen gekomen met herstel en 2 vaccinaties dan hoor ik het graag. (is goed voor mijn gemoedsrust:))

Gisteren reactie van de Helpdesk van de CoronaCheck app gehad op mijn vraag wanneer de booster die nu als 2/2 dosis staat geregistreerd naar 2/1 wordt gewijzigd zodat deze ook in Oostenrijk als booster wordt gescand. Men antwoordde dat dit inderdaad gaat wijzigen maar nog niet kunnen aangeven wanneer omdat hiervoor tijd nodig is. Afwachten maar.

Hallo wintersport liefhebbers,

Net van het kastje naar de muur gestuurd door verschillende GGD instellingen.
Maar een papieren bewijs van een positieve testuitslag in het Engels dus evt te gebruiken in Oostenrijk gaat niet gebeuren.
We zijn als gezin besmet geweest in maart vorig jaar, daarna de 2 vaccinaties gehaald, de laatste prik is in november gezet dus binnen de termijn van 180 dagen.

Mijn QR code geeft nu nog aan prik 1 als 1/1 en prik 2 als 2/2, begreep dat dit na 1 februari veranderd ?
Volgens mij voldoen we als gezin aan de in reis regels die nu gelden voor Oostenrijk, maar misschien is een bewijs in het Duits of Engels toch beter mochten we aan de kant gezet worden aan de grens…

Leeftijden van 2 kinderen zijn 13 en 15 jaar waarbij de 15 jarige valt onder de volwassen regels.

H.G. op 26 jan 2022 15:35

Ik heb ook een Nederlandstalig bewijs gekregen maar ik vind dat daar vrij duidelijk op staat wat voor test het is geweest (PCR), dat het van de GGD is, en dat het positief was. Ik ga het gewoon proberen. (ik ga overigens wel met de auto)

Mocht iemand toevallig nu al een update hebben dat die goed en veilig is aangekomen gekomen met herstel en 2 vaccinaties dan hoor ik het graag. (is goed voor mijn gemoedsrust:))

Mylene_van_den_ende op 27 jan 2022 17:55

Je 1/1 code geeft aan dat je hersteld bent en 1 x gevaccineerd bent. Wij zijn ook met de auto, hadden negatieve PCR omdat dat toen nog moest. Op de vliegvelden wordt wel streng gecontroleerd, dat was hier op tv. Zo ook in de horeca, je moet altijd QR en ID bewijs laten zien.
Hersteld en 2 keer gevaccineerd telt als booster. Wij hebben nergens problemen gehad. Gaan morgen weer naar huis.
Succes en fijne vakantie!

*bericht bewerkt door Jackie07 op 28 jan 2022 20:39

Het gaat na alle berichten en ervaringen op gedaan in Oostenrijk vast goed komen, we moeten nog even wachten maar de voorpret is al wel begonnen.
Aan de sneeuw zal het daar niet liggen dit jaar!

Terug van 4 dagen Sölden.
Stats in het kort: okt 2020 pos corona, geen herstelbewijs opgeslagen (dus ook niet aan kunnen tonen, wat mijn probleem en van zovelen hier is) / jun '21 prik 1 pfizer / 2e prik hoefde niet / booster in dec '21. In QR app stond 1/1 en 2/2. Had, onnodig, maar to be sure, nog een 48 uurs PCR test gehaald (die negatief was!).

Grens: A7 / 179 grens over. Laatste stuk Duitsland veel polizei gezien. Bij grens schenen ze met zaklantaarn naar binnen en zagen we ook sommigen eruit gepikt worden. Oogde allemaal wel vrij relaxt. Nadat we zaklantaarn in de ogen kregen mochten we doorrijden zonder aangehouden te zijn.

Skispullen/skipas; haalde ik bij zelfde tent. Legitimatie + QR code internationaal (1/1 en 2/2 bij mij) gaven geen probleem

Liften: behoorlijk streng! Buff was niet ok. Echt zichtbaar FFP2 op en als je smokkelde werd je gewoon aangesproken. Iedereen hield zich er ook goed aan. Enorm gekloot elke keer en iedereen had een andere beste oplossing. Sommigen deden kapje tijdens skieen onder de kin, ik zelf viste hem elke keer weer uit jaszak en dan aan meegenomen haakjes van mijn helm. Hoe hoger in het gebied hoe meer er gesmokkeld werd, maar over de hele linie braaf iedereen.

Lunchen op de berg en apres/ski/barren: soms 0 controle, maar zeker in het dal bij diverse kroegen strenge controle. Daar kreeg ik ook lastige vragen: wanneer ben je voor het laatst geprikt dan? (ze zagen die 2/2 staan). Met laten zien was het goed.

Kortom; voor mij geen problemen opgeleverd en als je 1/1 en 2/2 erin hebt staan zou je goed moeten zijn.

*bericht bewerkt door jazzper op 31 jan 2022 13:01

Terug van 4 dagen Sölden.
Stats in het kort: okt 2020 pos corona, geen herstelbewijs opgeslagen (dus ook niet aan kunnen tonen, wat mijn probleem en van zovelen hier is) / jun '21 prik 1 pfizer / 2e prik hoefde niet / booster in dec '21. In QR app stond 1/1 en 2/2. Had, onnodig, maar to be sure, nog een 48 uurs PCR test gehaald (die negatief was!).

Grens: A7 / 179 grens over. Laatste stuk Duitsland veel polizei gezien. Bij grens schenen ze met zaklantaarn naar binnen en zagen we ook sommigen eruit gepikt worden. Oogde allemaal wel vrij relaxt. Nadat we zaklantaarn in de ogen kregen mochten we doorrijden zonder aangehouden te zijn.

Skispullen/skipas; haalde ik bij zelfde tent. Legitimatie + QR code internationaal (1/1 en 2/2 bij mij) gaven geen probleem

Liften: behoorlijk streng! Buff was niet ok. Echt zichtbaar FFP2 op en als je smokkelde werd je gewoon aangesproken. Iedereen hield zich er ook goed aan. Enorm gekloot elke keer en iedereen had een andere beste oplossing. Sommigen deden kapje tijdens skieen onder de kin, ik zelf viste hem elke keer weer uit jaszak en dan aan meegenomen haakjes van mijn helm. Hoe hoger in het gebied hoe meer er gesmokkeld werd, maar over de hele linie braaf iedereen.

Lunchen op de berg en apres/ski/barren: soms 0 controle, maar zeker in het dal bij diverse kroegen strenge controle. Daar kreeg ik ook lastige vragen: wanneer ben je voor het laatst geprikt dan? (ze zagen die 2/2 staan). Met laten zien was het goed.

Kortom; voor mij geen problemen opgeleverd en als je 1/1 en 2/2 erin hebt staan zou je goed moeten zijn.

jazzper op 31 jan 2022 13:01

Thanks voor de info Jasper! Ik ga na dit gelezen te hebben met een goed gevoel die kant op over een paar weken :D

Probleem opgelost!! Ik had ook een 1/1 en 2/2.
Zojuist gegeven in Corona check app opnieuw opgehaald; nu 1/1 en 2/1

Plaats een reactie