Reismaatjes gezocht!

Wat is vroeg? Over 2,5 maand is het al januari. Maar sowieso eerst een keer meeten.
Voor mij is het budget overigens minder van belang.

Voordeel is dat als we het goedkoop houden, ik misschien 2 keer op wintersport kan gaan :)

Bij mij geen probleem. Prijzen gaan misschien nog klein beetje omhoog en zakken pas weer week vantevoren, maar je weet t nooit. Vorige x voor 189€ La Plagne geboekt en week vantevoren was reis 100€ duurder geworden… Misschien handig om toch eerst die meeting te plannen? :)

Kom bij zoekacties qua prijs toch telkens uit op Mayrhofen, Saalbach en Skigebied wilder kaiser brix…

Nou Jan! Ben blij dat je t zegt! Mijn voornemen is net als vorig jaar 3x te gaan. Waarvan 2x Oostenrijk, tis me tot dusver nog altijd gelukt om de prijs all in( vervoer/acc/reis) onder de €500 te houden en de Lowbudget Frankrijk onder €300. Misschien kunnen we die er direct bijplannen, hahaha! ;)

Da’s op zich wel jammer dat Frankrijk wat dat betreft zoveel goedkoper kan dan Oostenrijk… Met een groepje van 6 personen kun je daar makkelijk voor 300,00 p.p. in bijvoorbeeld Les Sybelles zitten of voor heel iets meer in andere grote gebieden…

Wat is vroeg? Over 2,5 maand is het al januari. Maar sowieso eerst een keer meeten.
Voor mij is het budget overigens minder van belang.

Voordeel is dat als we het goedkoop houden, ik misschien 2 keer op wintersport kan gaan :)

Ik zie mogelijkheden! ;)

Het kan zo goedkoop omdat Frankrijk niet leuk is en Oostenrijk wel ;-)

We zijn nu met 7 geinteresseerden. Ik ga voor 8 mensen zoeken dan, als er nog iemand bijkomt dan kan dat.

Frankrijk is inderdaad minder gezellig. Maar wel héle mooie pistes!

Exact Femke, sticktotheplan! ;)
Laten we eerst kijken of we eruit komen met Oostenrijk!
Ik houd me vooralsnog ook aanbevolen voor een extra boeking lowbudget Frankrijk! ;)

Ik was ook aan het zoeken voor 8 personen. Zou natuurlijk wel leuk zijn als er een ruimte gevonden kan worden waar iedereen ook tegelijk kan recreëren zodat we ook samen kunnen eten e.d… Kleine appartementjes geven meteen weer zo’n gesplitste groep en da’s zonde…

Kwestie van smaak Femke… Gelukkig ook maar… Anders was het veel te druk in Frankrijk… :p

Wie weet binnenkort even samen komen. Als het met de groep niet klikt ofzo, dan zoeken we voor niks ;-)

Ja, da’s ook weer zo… :D

Dubbel…

Wanneer zou iedereen kunnen? Wat voor dag is beste? En waar?

Ik weet wel een leuke kroeg in Zutphen… :p

Zonder gekheid, denk dat Utrecht beste is qua centrale ligging…

Idd!
Utrecht, ergens bij CS
Vrijdagmiddag? Suggesties: 18 okt(deze beetje kortdag)25 okt, 8 nov, 15 nov.

25 oktober, 8 november en 15 november kan ik.
Maar misschien moeten we op iets kortere termijn proberen.
We zijn met een vrij grote groep en ben bang dat alles dan al een beetje vol zit of door schaarste steeds duurder word.
En mocht dit plan niet lukken zou ik ook graag snel verder willen kijken naar andere opties om te gaan skien!

Vrijdags lukt mij niet, moet ik vrij voor nemen en da’s niet mogelijk komende tijd…

2 of 3 november kan ik geloof ik wel.

Komend weekend ben ik thuis aan de klus
Volgend weekend ben ik thuis aan de klus + verplichtingen buitenshuis

Ok. Weekend dan. En korte termijn. Dit weekend kan ik zondagmiddag eventueel.

Wow ik baal heel erg dat ik t/m 5 januari in Ecuador zit. Dit klinkt als een heel gezellige groep en ik zoek nog een wintersportreisje eigenlijk. Maar goed ik ga jullie topic verder niet vervuilen, maar ga het wel in de gaten houden voor eventueel een volgende keer. :)

Veel succes met organiseren en veel plezier al vast :)

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Een vrijdag avond na werktijd eventueel?

25 wellicht maar moet ik thuis nakijken / navragen…

Vrijdag kan ik ook niet. Zaterdag of zondag zou wel kunnen.

Is het een idee dat iedereen via pb zijn/haar telefoonnummer naar mij stuurt. Dan maak ik even een groepsapp aan. (er vanuit gaande dat iedereen een smartphone heeft) Dat is wat makkelijker en sneller communiceren.

Hamr wanneer kan jij wel? Misschien handiger :-)

Volgende week vrijdag volgens mij wel…

@ Jan18: goeie, komt eraan

25 november, kan dan iedereen?

25 oktober hè… ;)

Haha dat bedoel ik ja!

Plaats een reactie