Post hier je wintersportvideo's 2013-2014

Leuk commentaar onder het filmpje haha :D

haha mooi filmpje, de snowboardlessen hebben duidelijk hun vruchten af geworpen :).

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

boven de bar in de tering herrie, hahahha geweldige commentaar

Jezus wat een commentaar haha ik heb in een deuk gelegen!! Die speciale hindernis baan op het laatst was vet daar knal ik hem maar al te graag door heen :D

Geef die man een show op TV!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

“Gelul, we gaan naar beneden!” Haha top!

Leuk filmpje haha. Inderdaad vooral het commentaar, en leuk om het niveauverschil te zien. Ga denk ik zelf ooit nog eens een filmpje maken “door de jaren heen”. Gewoon om mij er aan te herinneren dat oefenen loont :p

Deze vorig jaar gemaakt. een “SelVid” omdat ik er alleen maar op sta. Vooral voor de leuk + techniek analyseren en verbeteren. Dit jaar maak ik een gezamelijke video. Ben benieuwd of jullie nog verbeterpunten hebben (naast het allerlaatste wiebel-stuk. Dat moest flink gestabiliseerd maar enige beelden van in de “half-pipe” helaas.)

nieuw filmpje van vorige week

@nicolasss Goed gezien, naar Isola 2000 gaan dezer dagen! Een paar leuke shots ook.

Geek, Snowboarder, iPhone developer

flink wat sneeuw daar.

idd,2 dagen op voorhand gecheckt waar de beste condities waren en dan pas geboekt ;-)

Me allereerste filmpje. Wel van vorig jaar. Zitten nog wel wat verbeter punten in maar ik doe me best.

May the ski force be with you !!

Leuk filmpje hoor @CJAHulskamp.
Gebied ziet er goed uit ook! Hoe oud waren je zoons in dit filmpje?

@Desiree2

Dank je wel voor de reply. Best lastig maken zo filmpje. Maar vindt eigenlijk leuker dan fotos kijken.

Mijn jongens waren op dat moment 8 jaar oud.

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp, leuke beelden en goede muziek.

Heb genoten mijn dank hiervoor.

Filmje van val thorens 13t/m19 december !

Video’s van dit seizoen kunnen in dit topic @Pluk : https://www.wintersport.nl/forum/topic/172520

Tnxs Rene! Had de verkeerde voor me.

Hier nog een tweede compilatie van onze vakantie in Flaine vorig jaar.

http://youtu.be/aDIs2Xr2fHk

let's get this party started!!

Plaats een reactie