Post hier je wintersportvideo's 2014-2015

Hierbij mijn filmpje van de skiweek in Mayrhofen.
Mijn 2e edit tot nu toe:)

https://youtu.be/Uth8YsCl41g

Mini edit. Hou hier overigens meer van dan van die lange omdat dat sneller verveelt

Leuk filmpje @bas210

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Mini edit. Hou hier overigens meer van dan van die lange omdat dat sneller verveelt

snowboard4life op 26 mrt 2015 22:58

Ik persoonlijk niet, hier gebeurt niet echt veel. Ik vind het juist vervelen dat je heel lang hetzelfde shot gebruikt en dit vertraagd laat afspelen (iets te vertraagd aangezien het wat schokkerig gaat dus te weinig FPS). Daarnaast heb je niet echt een spectaculair gedeelte gebruikt vind ik. Maar ach, beelden in de sneeuw zijn altijd leuk om naar te kijken en ieder zo zijn smaak hè ;)

The ski is the limit

Nog uit de voorjaarsvakantie :). Heb dit keer niet zelf gemonteerd, maar vriend van mij, was ik ‘zijn’ GoPro. Hebben helaas niet heel veel mooi weer gehad, dus dat beperkt een beetje het beeldmateriaal en eerste keer met GoPro is toch ook nog niet helemaal optimaal. Had graag meer van m’n eigen techniek willen zien, maar nu zitten er in de montage juist wat slordigheden :P.

Maar goed, La Plagne 2015, ik ben het rode licht van ons stoplicht, toeval dat de jaskleuren zo uitpakken.

Oh en trouwens voor er mensen (terecht) gaan klagen. Dat ene ‘stuntje’ waarbij we wel erg dicht op dat kind kwamen, was inderdaad wat ongelukkig, niet de beste plek en pakte beetje slecht uit, maar niemand geraakt of iets dergelijks.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Filmpke van Les 2 Alpes in februari.
Ik ben de cameraman…

foutje

Hallo wintersporters!

Hier mijn video, voor het eerst gebruik van sony vegas. Normaal gebruik ik final cut pro.
En eerst stond er het nummer ‘Hereos’ onder maar auteursrechten was daar niet blij mee ;)

Het is dan eindelijk zover. Na enkele scheldsessies met mijn GoPro Studio is ie eindelijk af en geëxporteerd. Dit is m’n eerste video ooit, dus er zullen nog wel wat verbeterpuntjes naar voren komen ;-) laat maar ff weten wat jullie anders zouden doen.

Leuk !! En volgend jaar weer Sulden ?

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp Twijfel. Punten waarop het zou kunnen sneuvel zijn het aanbod aan andere activiteiten in de omgeving en de trage liften. Mooie gevarieerde pistes, geweldige condities (zie video, waarin de dump van dinsdag nog niet eens in opgenomen. Heb eerst voor een zonnige video gekozen :-)) en voor ons doen lekker rustig zijn toch wel grote pluspunten.

En hierbij ook een video van de dinsdagdump :-)

@Jasper prima filmpje, lekker kort waardoor je de aandacht van de kijker behoud. Misschien volgende keer een selfiestok mee voor meer gevarieerde beelden. En persoonlijk vind ik de beelden vanaf de helm naar de skies nooit echt boeiend, maar een keer tussendoor kan geen kwaad.

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@Jasper prima filmpje, lekker kort waardoor je de aandacht van de kijker behoud. Misschien volgende keer een selfiestok mee voor meer gevarieerde beelden. En persoonlijk vind ik de beelden vanaf de helm naar de skies nooit echt boeiend, maar een keer tussendoor kan geen kwaad.

tum op 13 apr 2015 10:45

Bedankt voor je tips. Ik had achteraf ook wel wat meer variatie gewild ja.

Selfiestok had ik wel mee, maar ik ben meestal al druk genoeg met skiën alleen ;-) En hoe richt je zo’n selfiestok dan ten opzichte van hoe je het vasthoud (stok horizontaal of naar beneden)? En een chest-mount heb ik (nog) niet. Of heb je nog andere oplossingen?

De muziek in combinatie met de beelden vond ik nog het meest ingewikkeld. Hopelijk is dat wel goed gelukt.

@Jasper
Ik heb je een email gestuurd. Kijk effe in inbox of ie is aan gekomen. Wat vragen over Sulden

May the ski force be with you !!

@Jasper prima filmpje, lekker kort waardoor je de aandacht van de kijker behoud. Misschien volgende keer een selfiestok mee voor meer gevarieerde beelden. En persoonlijk vind ik de beelden vanaf de helm naar de skies nooit echt boeiend, maar een keer tussendoor kan geen kwaad.

tum op 13 apr 2015 10:45

Bedankt voor je tips. Ik had achteraf ook wel wat meer variatie gewild ja.

Selfiestok had ik wel mee, maar ik ben meestal al druk genoeg met skiën alleen ;-) En hoe richt je zo’n selfiestok dan ten opzichte van hoe je het vasthoud (stok horizontaal of naar beneden)? En een chest-mount heb ik (nog) niet. Of heb je nog andere oplossingen?

De muziek in combinatie met de beelden vond ik nog het meest ingewikkeld. Hopelijk is dat wel goed gelukt.

Jasper op 13 apr 2015 17:16

Als skiër zijnde kun je natuurlijk ook kiezen voor een mount op je skistok, dat scheelt weer een extra stok in handen. Wat het richten betreft dat is een paar keer doen en kijken wat het beeld is en dan krijg je het gevoel zo te pakken. Boven of onder de stok, kan beide. Als je echt voor de selfie gaat dan zit hij bovenop natuurlijk het beste. Maar ik heb hem er ook vaak onderaan hangen, en dan houd ik hem laag bij de grond richting m’n board, zo kun je goed de snelheid in beeld brengen.
Maar richt hem eens van je af op de stok en film mensen naast je, je kunt dan een stuk dichterbij komen, ook leuk. Of achterstevoren op je helm om de mensen te filmen die achter je aan komen.

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Monoskiën met een Gopro 4 silver:

Verwacht er niet veel van, het is meer voor de fun. Kleine indicatie van hoe deze dag was :)

Carnas on Tour

Recap wintersport Wolkenstein (Val Gardena) 2015

Gefilmd met een GoPro Hero 4 Silver in 1080p60

Dat ik jou hier toch tegen zou komen he haha @jacco

Is het al winter?

Een kleine recap van een weekje Les Deux Alpes tijdens de tweede week van de paasvakantie.

Toch maar eens wat in elkaar geprutst.

Thnx for the awsome season. edit winter 2015

@Sam4 Waar steken jullie je schep en sonde ergens?

Geek, Snowboarder, iPhone developer

@lieven Goed punt, maar dit is allemaal gezekerd gebied waar er nooit meer dan lawinegevaar 2 was, als we de andere stukken skiën heeft iedereen zijn rugzak aan.

Vanavond ff het de filmbeelden van de wintersport van afgelopen januari gemonteerd met de moviemaker van windows, helaas kreeg ik van het laatste gedeelte het geluid niet meer harder. Maar altijd leuk om volgend jaar bij de voorpret de filmpjes van de afgelopen jaren terug te kijken.

Vanavond met moviemaker van windows de gemaakte beelden van januari van de wintersport in de trois vallees gemonteerd tot een filmpje:

Hier de edit van mijn trip met vrienden naar Paradiski van afgelopen seizoen. We troffen het met een enorme dump de laatste 3 dagen (2 meter sneeuw, als het niet meer was). Beetje laat gepost maar beter laat dan nooit.

Powder, powder everywhere!

@thijs10

Die aller laatste crash scheelde volgens mij niet veel of die persoon eindigde als satétje aan die boom, of leek dat maar ?

don't count the days, make the days count !

Plaats een reactie