Ontbrekende skigebieden

@Niels: http://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDdmNVc0… Is gemakkelijker voor de admins :)

Ah nog niet ontdekt, hoe ben je daar achter gekomen Mathijs???

5 posten voor jou heeft Martijn het erop gezet + op pagina 1 van dit topic staat hij ook nog eens.

We hebben een formulier gemaakt om skigebieden toe te voegen. Zo kunnen wij ze 1-voor-1 gaan verwerken. Kunnen jullie hier mee uit de voeten?

http://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDdmNVc0…

martijn op 15 sep. 2011 10:00

Is opgestuurd!

Ik heb zo nog wel een paar lijstje van skigebieden die er nog niet opstaan op pagina 1 van dit topic staan, voor als je je eens verveelt…:)

Ik heb zo nog wel een paar lijstje van skigebieden die er nog niet opstaan op pagina 1 van dit topic staan, voor als je je eens verveelt…:)

Mathijs op 9 dec. 2011 20:37

Of geen zin hebt om wiskunde te studeren … :p

"…"

Of geen zin hebt om wiskunde te studeren … :p

Niels op 9 dec. 2011 21:38

Ha Wiskunde heb ik al achter de rug, tegen maandag biologie en chemie…

Ha Wiskunde heb ik al achter de rug, tegen maandag biologie en chemie…

Mathijs op 9 dec. 2011 21:43

Bio vandaag gehad :p
Maandag en Dinsdag Wiskunde
Dan nog wa bijvakskes

  • Nederlands en Frans

En dan F E E S T!! :P

Gelukzak :)

Dinsdag: Nederlands= veel
Woensdag: Geschiedenis= meer dan veel
Donderdag: Frans = chill
Vrijdag: Aardrijkskunde + esthetica = onmenselijk
Maandag: Fysica= veel
en dan nog engels en mondeling godsdienst en dan… JENEVER FEESTJE NIEUWJAAR!!!

Blijven jullie wel ontopic heren. Deze discussie kunnen jullie beter voortetten in de Stube.

Bergfex.at staan echt alle skigebieden van oostenrijk op. ook de aller kleinste.
op skiresort.de staan er heeel veel van wereldwijd. daar staan overigens alle geplande uitbreidingen voor de komende 5 jaar die al zeker zijn.
alpinforum is al genoemd maar is ook leuk om de geruchten te lezen over uitbreidingen in skigebieden “waarom die ene boer z’n land niet wil laten gebruiken” etc…

Dan ben ik nog niet eens begonnen aan Frankrijk…:) In oostenrijk ontbreken er niet zoveel. Tof dat je mee wilt helpen!

Mathijs op 17 aug. 2011 21:45

Heb tot nu toe het skigebied Turracher Höhe niet gevonden hier. Dat is een hoog gelegen ski gebied vlak bij Bad Kleinkirchheim. Maar als je in Bad Kleinkirchheim niet kunt skien door te weinig sneeuw, kun je meestal wel terecht op de Turracher! Ook nu zijn er 5 van de 14 liften gewoon geopend en kan er geskied worden! Het gebied ligt net iets gunstiger en profiteert niet alleen van een Adria tief maar ook van westerse aanvoer.

@Anoniem: Er ontbreken er nog een paar, ik geloof dat de Turracher Hohe er na nieuwjaar bijkomt. Ik ben er in de zomer ook even geweest.

@anoniem , zie in dit topic oa de bijdrage van 24 en 25 oktober daar is op de turracher hoehe gewezen!
Zie ook

https://www.wintersport.nl/forum/topic/25268

Zo, ben nu niet meer anoniem! had even niet in de gaten dat ik niet was ingelogd!
Maar mooi dat de Turracher er bij komt! Kom er elk jaar sinds 2005.

Jojotje61

Zo, ben nu niet meer anoniem! had even niet in de gaten dat ik niet was ingelogd!
Maar mooi dat de Turracher er bij komt! Kom er elk jaar sinds 2005.

Jolanda op 11 dec. 2011 13:29

Welkom op het forum.
Ik zie in je profiel dat je eventueel ook een huis in de verhuur hebt,
Onder de rubriek marktplaats op dit forum zijn er ook mensen die een impressie van hun huis geven

Hi Cees, dank je wel, zal daar eens kijken. Ben nog nieuw hier, dus moet nog even thuisraken op jullie site!

Jojotje61

En een plaats in Les Quatre Vallées, namelijk Les Collons.

Serfaus

Ik weet niet of er al aan deze gedacht is, maar ik denk dat Schwarzenberg in Vorarlberg er nog niet tussen staat?

Nara is toegevoegd!

Wanneer komen de nieuwe skigebieden online?
Ik zou trouwens graag ambassadeur worden van Saint Léger, die ik zelf heb toegevoegd.

Ben vorig jaar in Passo Tonale/ Ponte di Legno geweest, in Italie.

Zal het niemand aanraden, maar ik zie het gebied niet terug in de lijst.

Zie hier mijn verslag van de reis naar Passo Tonale Kertsmis 2010.

http://ski.startpagina.nl/prikbord/13410465/reisverslag-pass…

@Mathijs het toevoegen van nieuwe skigebieden gaat nog even duren. Ik zal het doen wanneer het weer wat rustiger is op de website.

Hochwang, wel bekend van het ‘Welke pistekaart is dit?’ topic is toegevoegd!

Tschiertschen is toegevoegd!

Een vraag waarvan ik eigenlijk niet precies weet waar huis thuis hoort:

Een paar jaar geleden ben ik met school naar Italië geweest en hebben we hier een skigebied bezocht. Helaas niet genoeg tijd en geld om echt te gaan skiën maar wel onwijs bijzonder om half maart ongeveer ter hoogte van Rome in de verse sneeuw te zitten met een prachtig uitzicht terwijl wel in Rome zelf zonder jas liepen.

Heeft er iemand een idee welk skigebied dit geweest kan zijn? het staat namelijk niet op wintersporters. De bus stopte bovenop de berg waar een skiverhuur was. Er was sowieso een sleeplift en een stoeltjeslift, en waarschijnlijk nog een aantal liften meer.

Een vraag waarvan ik eigenlijk niet precies weet waar huis thuis hoort:
Een paar jaar geleden ben ik met school naar Italië geweest en hebben we hier een skigebied bezocht. Helaas niet genoeg tijd en geld om echt te gaan skiën maar wel onwijs bijzonder om half maart ongeveer ter hoogte van Rome in de verse sneeuw te zitten met een prachtig uitzicht terwijl wel in Rome zelf zonder jas liepen.
Heeft er iemand een idee welk skigebied dit geweest kan zijn? het staat namelijk niet op wintersporters. De bus stopte bovenop de berg waar een skiverhuur was. Er was sowieso een sleeplift en een stoeltjeslift, en waarschijnlijk nog een aantal liften meer.

Lisan op 21 dec. 2012 15:55

Terminillo misschien?

http://www.terminillo.org/

Een vraag waarvan ik eigenlijk niet precies weet waar huis thuis hoort:

Een paar jaar geleden ben ik met school naar Italië geweest en hebben we hier een skigebied bezocht. Helaas niet genoeg tijd en geld om echt te gaan skiën maar wel onwijs bijzonder om half maart ongeveer ter hoogte van Rome in de verse sneeuw te zitten met een prachtig uitzicht terwijl wel in Rome zelf zonder jas liepen.
Heeft er iemand een idee welk skigebied dit geweest kan zijn? het staat namelijk niet op wintersporters. De bus stopte bovenop de berg waar een skiverhuur was. Er was sowieso een sleeplift en een stoeltjeslift, en waarschijnlijk nog een aantal liften meer.

Lisan op 21 dec. 2012 15:55

Terminillo misschien?
http://www.terminillo.org/

Ralph op 7 jan. 2013 10:49

Het kan ook de Gran Sasso geweest zijn, ik schat anderhalf/twee uur rijden van Rome.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Zo, even een topic uit de oude doosch…

De venet-region, met de dorpen Zams, Fliess en de bekendste: Landeck! (Bekend als het knooppunt dat Tirol en VorArlberg met elkaar verbindt)

Toch welgeteld 22 km (rode) piste…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Plaats een reactie