Welke lift is dit?

Tsja Patje waar was jij op wintersport op 6 april 2009? Om precies te zijn om 08:22 ;)

Glattjochbahn in Brandnertal?

Dat is de Glattjochbahn in het Brandnertal :)

damn rutger! hahaha dezelfde minuut

Net iets eerder haha… Maar Patje moet hem nog bevestigen ;)

@ Rutger

Hou al maar een foto klaar, deze keer ga ik niet meer treuzelen :D

Ik treed even als jury op (aannemende dat Patje op bed ligt).

Op 3:06 is duidelijk te zien dat jullie het allebij goed hebben. Dus een nieuwe foto mag geplaatst worden.

Klopt Rutger en Niels…allebei goed!!
Ik was toen wel in het brandnertal alleen had ik geen goeie foto van een lift dus deze foto had ik van het net geplukt(toch niet erg hoop ik)!!
Verder een heel leuk topic,lekker doorgaan zo.

Silvretta Montafon Liefhebber

Mag iedereen zn foto hier plaatsen of is het nu wachten op Rutger of Niels?

null

Of wordt het zo te moeilijk?

Welk land is dit Rutger?

Lastige quiz, wel leuk :-)

Een al dan niet gekoppelde vierzitslift boven een piste onder de boomgrens. Dat wordt vrij lastig. Bergen in beeld bieden vaak toch betere aanknopingspunten.

Om een of andere reden gok ik dat het Frankrijk is maar vraag me niet waarom :)

to ski or not to ski, thats no question

Ik zat juist weer meer aan Oostenrijk te denken maar ook heb geen idee waarom ik dat denk…

Rutger is fan van:

Arc 2000, Fügen - Spieljoch, Gerlos, Hintertux Gletscher, Kitzsteinhorn Kaprun, Maurach, Mayrhofen, Obergurgl - Hochgurgl, Pertisau, Portes du Soleil, Skicircus Saalbach Hinterglemm, Sölden - Ötztal Arena, Val Thorens, Winterberg, Zell am See, Zillertal Arena

Met die wolken idd wel lastig, andere foto dan maar?

Solden - Otztal is het in ieder geval niet. Daar hangen de stoeltjes boven de boomgrens voor zover ik weet. Zelfde geld voor Obergurgl - Hochgurgl

to ski or not to ski, thats no question

Dan ga ik voor het skiegebied Obergurgl - Hochgurgl maar welke lift kan ik niet zeggen aangezien ik daar nog nooit geweest ben!

Nieuwe foto graag Rutger…

Ik denk Winterberg Sesselbahn Rauer Busch

Just have fun!!!

null

Imageschak werkt hier dus niet… tinypic werkt niet meer op mijn pc. Via welke site kan ik nog meer uploaden waarbij de foto’s wel op het forum werken?

@ rutger

plaatjesupload.nl

Trouwens als je er op klikt krijg je een verwijzing naar imageshack en dan zie je hem wel.

boven de boomgrens, oranje liftpalen

ouderwetse poortjes

De Maurergletsjerlifte op de kitzsteinhorn?

Dubbele 2 persoon sleep, dat maakt het eenvoudiger.
Ik denk Wetterwandeck in Garmisch-Partenkirchen

Ofwel de Kitzlift?

Hij werkt niet zo makkelijk als tinypic, als je het adres van alleen de foto neemt werkt ie ook. Ik heb hem even boven water gehaald.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie