Welke lift is dit?

Ik ga voor de Olperersleeplift op de Hintertuxer gletscher.

@Rogier tinypic is idd het makkelijkst, maar die site werkt sinds vanmorgen niet meer… Bedankt

@Niels idd de Kitzlift, niet de Maurergeltsjerlifte.

Deze wisten jullie wel snel he ;) Ik heb ergens noge en versie zonder wolken en mist liggen van de vorige, dan zal ik daarmee nog is een poging wagen :P

Sleeplift in Sillian?

SL Seiterjöchl in Solden

Kom je langs op de terugweg naar Solden vanaf de Tiefenbachgletcher

to ski or not to ski, thats no question

Ik ga ook voor de Olperersleeplift in Hintertux

nvm al gevonden dus.

to ski or not to ski, thats no question

Nieuwe opgave:

null

Haha die 4 persoons boven in hochfugen!

The name please…

Hochfuegen 2000 heet ie?

Jep. Jouw beurt!

Nu dacht ik echt dat deze moeilijker te vinden zou zijn dan in 10min :D

Nee dit is de 4e hochfugen 2000 … om precies te zijn :-)

voor de sleeplift: ik zou mijn geld zetten op de pyramide I en II boven Courchevel 1650

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

Om heel precies de zijn de "4er"
Dat wil gewoon zeggen dat het voor vier personen is.

Ja he Niels jij laat mij een foto van zowat mijn achtertuin zien. Ik heb zonder overdrijven wel 100 miljoen miljard x in deze lift gezeten.

null

crap je hebt gelijk Niels

Wederom verkeerd gedaan… en tinypic wilt nog steeds niet uploaden. Damn it! Als je op het kruisje klikt opent ie ook.

@ Frank

Die is al geraden. In Les 3 Vallees zijn er trouwens geen ankerliften (meer) dacht ik.

null

Ik weet het ik ga voor mn beurt, maar ik vond dat ik de 4eR 2000 ook goed had :-)

Euh…Splügen-Tambocabinelift…?

Geral, zo is t toch geen spel meer? Daarnaast was je iets van 10 minuten later ;)

Tja Rutger maar als we op jou uploaden moeten wachten …:-)

Haha, zo had Zoetemelk de tour de france ook meer kunnen winnen :D

@ Gerald

Als je er gwn op klikt zie je de foto ;)

2e is toch ook best eervol??

@Niels… geprobeerd en idd je hebt gelijk!

Maar geen idee welke dat kan zijn!

:O Welke lift moet nu geraden worden? Ik ben de draad een beetje kwijt. Laten we het simpel houden en wachten tot de fotograaf een bevestiging geeft ook al duurt dit een dag ofzo. Het topic hoeft niet volgende week af :) Als we in dit tempo doorgaan hebben we over een maand alle liften in de Alpen gehad.

Vorige pagina onderdaad staat een foto in de vorm van kruisje, al klik je op het kruisje kom je bij de foto ;) Heb het posten nog steeds niet on der de knie.

@ Rutger: Ok, die lift ken ik niet :) Wachten tot iemand dat gondeltje of iets uit de omgeving herkent. Oostenrijk?

Plaats een reactie