Hoe zou het zijn met...

@Antoine slechte timing man @Martijnski zit nu in Laax ;) Het gips is er vorige week afgegaan, dus de beste man is weer volledig functioneel

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik heb 3 weken geleden in Saas Fee bewezen een week blessurevrij te kunnen blijven. Heb toen m’n healthy body parts lidmaatschapskaart terug gekregen. Deze week in Laax ga ik proberen die te behouden :)

Edit: @Bartus, de weken gaan bij jou wel erg langzaam. Het gips is er al 3,5 week af :)

Ik miste idd al wat. Nu alweer Laax. Have fun!

euh... doen!?

@Antoine: Ik heb de afgelopen 3 weken m’n werkgever voor de gek gehouden door net te doen alsof m’n pootje nog niet genezen was. Daardoor konden we de hele maand in Zwitserland blijven (logeren bij vrienden). Bijna elke dag zijn we naar een ander skigebied gereden maar helaas konden we nergens een liftpas kopen. De geldboom bloeit en groeit niet echt in deze lange winter. Gelukkig waren de week Saas Fee en komende week in Laax al betaald. Je advies om plezier te hebben gaan we dan ook volledig opvolgen :D

Oei dat gaat me dus een verslag worden hier… :-)

euh... doen!?

Femke in Ischgl ?

Die was toch met een groep vrijgezelle mannen gaan feesten? Of was dat iemand anders?

Die was toch met een groep vrijgezelle mannen gaan feesten? Of was dat iemand anders?

Cheizz op 26 apr. 2013 12:59

Inderdaad.

null

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

En waar is Cees gebleven?

Dienten Die Alte schule

Ook al zo’n misterie

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

En waar is Cees gebleven?

Elly3 op 11 aug. 2013 21:18

Geband

… [mention=“1283”]@Martijnski[/mention]

ThijsMeeusen op 10 aug. 2013 23:20

compleet gemigreerd met zijn permanent geworden blessure denk ik ;-)

euh... doen!?

JohnSolden?

Zijn tweelingbroer is er nu wel @Johnzillertal

;)

JohnSolden is verhuisd naar Mayrhofen! En volgend jaar maak je wellicht ook kennis met zijn 3e broer JohnColorado of JohnUtah…

Skiën. What else.

JohnSolden is verhuisd naar Mayrhofen! En volgend jaar maak je wellicht ook kennis met zijn 3e broer JohnColorado of JohnUtah…

JohnZillertal op 10 okt. 2013 17:37

Wow, cool !

Als ik kon kiezen tussen de Oostenrijkse Alpen of de USA bleef ik toch liever aan onze kant van de grote plas :)

@Niels… die heb ik nu wel een beetje gezien en ik ben al eerder eens aan de andere kant geweest. Beetje afwisseling hoor.

Skiën. What else.

@Niels… die heb ik nu wel een beetje gezien en ik ben al eerder eens aan de andere kant geweest. Beetje afwisseling hoor.

JohnZillertal op 11 okt. 2013 07:56

Moeten kiezen tussen Oostenrijk of USA, wat een zalig luxeprobleem eigenlijk :D
Veel plezier bij de Amerikanders ;)

Kijk dat klinkt goed.
Laat je derde tweelingbroer wel alvast even weten dat wij graag op de hoogte blijven. ;)
Mooie reisverhalen/impressies van de andere kant van de plas gesmolten sneeuw ben ik altijd voor in.

Voordat mensen hier zich gaan afvragen waar ik gebleven ben :P : ik kan niet meer op het forum overzicht komen, geen idee of het tijdelijk is of chronisch maar dat zien we dan wel weer :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@ThijsMeeusen

Jou missen we als kiespijn…

@Michi

Ga je sneeuwkanon aanzetten man :p

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@Thijsmeeusen was wel heel rustig clownsface

Carnas on Tour

@Bartus Duitse wintersporters.de afdeling? Hoe gaat het daar Bartus? Nog bier tips voor het naast je pc topic? :-)

euh... doen!?

@Bartus Duitse wintersporters.de afdeling? Hoe gaat het daar Bartus? Nog bier tips voor het naast je pc topic? :-)

Antoine op 4 jan. 2014 13:05

Bier waar je van naast je pc gaat liggen? Dat lukt met allemaal wel denk ik :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@ThijsMeeusen lol bijna te lollig om serieus te reageren, maar ja als jongeling mag je al 4 dagen niet meer natuurlijk ;-) pas dus op met het lezen van deze…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/70371

euh... doen!?

@Bartus Duitse wintersporters.de afdeling? Hoe gaat het daar Bartus? Nog bier tips voor het naast je pc topic? :-)

Antoine op 4 jan. 2014 13:05

Hier gaat alles prima. Skien zit er dit jaar helaas niet in, mn vriendin heeft geen geld en wil mij niet laten betalen (emancipatie enzo). 'k heb daarom besloten een jaartje over te slaan op misschien wat daagjes winterberg na, dat heet als ze daar nog echte sneeuw krijgen dit seizoen. Met het geld wat ik uitspaar ga ik mijn freeride set compleet maken, nieuwe schoenen en 3 eenheid zodat ik iig volgend jaar weer 100% klaar sta.

In de tussentijd mijn conditie een beetje op pijl houden met fietsen, slacklinen, trail runnen in het teutoburger wald en wekelijks boulderen. Ik mis alleen mn wekelijkse uurtje rollerband skien behoorlijk, dat kennen ze hier namelijk totaal niet.

Mn onderzoek verloopt ook prima, de prof is tevreden dus dat zit wel goed.

Biertips heb ik niet, ik heb het niet zo op het rheinheits gebot, maar een franciskaner heefen weiss is wel ok.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

De buckels op de Glacier piste in Val Thorens?

De buckels op de Glacier piste in Val Thorens?

Mathijs! op 25 feb. 2014 22:18

hahahahahahahahha

Denk dat ze op dit moment verplettert worden door de pistenbullys :P

Gang is alles

Plaats een reactie